Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (7737)
No kadehtikaa sitten rauhassa. Kai siitÀkin voi sitten kiksejÀ saada.
Vierailija kirjoitti:
No kadehtikaa sitten rauhassa. Kai siitÀkin voi sitten kiksejÀ saada.
Jokainen saa luvan jatkossa puolustaa itse itseÀÀn. En jaksa enÀÀ opettaa enkÀ auttaa ihmisiÀ jotka eivÀt vain kertakaikkisesti halua oppia tavoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Koko ajan?' EnsimmÀinen
kommenttini ja vain
sekaannuksen vÀlttÀmiseksi.
En tunne viestin lÀhettÀnyttÀ
eikÀ mitÀÀn henkilökohtaista
hĂ€nelle. ĂlkÀÀ alkako vĂ€kisin
vÀÀntÀÀ ja lypsÀÀ..
E
Jostakin syystÀ triggeröin sinua aina, kÀyt useimmiten kommentteihini kiinni jollakin ikÀvÀllÀ tavalla. Olen sinulle uhka. En haluaisi olla uhka sinulle koska se on oikeasti vain illuusio. Voimme kommentoida sujuvasti vaivaamatta toisiamme.
Ei onnistu schizzon kanssa, ÀlÀ yritÀ kaveerata mielitautisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olet nuori ja erikoinen Louisa.
Toosadcantwatch
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Koko ajan?' EnsimmÀinen
kommenttini ja vain
sekaannuksen vÀlttÀmiseksi.
En tunne viestin lÀhettÀnyttÀ
eikÀ mitÀÀn henkilökohtaista
hĂ€nelle. ĂlkÀÀ alkako vĂ€kisin
vÀÀntÀÀ ja lypsÀÀ..
E
Jostakin syystÀ triggeröin sinua aina, kÀyt useimmiten kommentteihini kiinni jollakin ikÀvÀllÀ tavalla. Olen sinulle uhka. En haluaisi olla uhka sinulle koska se on oikeasti vain illuusio. Voimme kommentoida sujuvasti vaivaamatta toisiamme.
Ei onnistu schizzon kanssa, ÀlÀ yritÀ kaveerata mielitautisen kanssa.
ĂlĂ€ kerro mitĂ€ minun tulee tehdĂ€. Mielitautiset ovat minulle ihan tuttuja. EivĂ€t tosin koskaan pidĂ€ minusta, tai no siis pitĂ€vĂ€t kyllĂ€ mutta eivĂ€t kuitenkaan. EivĂ€t yleisesti ottaen pidĂ€ opettajista tai opettamisesta.
Kaipasin joskus sinua tÀÀllÀ kovasti, mutta nyt tapasin uuden ihanan naisen. Katsotaan miten hÀnen kanssa asiat menevÀt.
Muutama vuosi sitten nÀihin aikoihin sain hajuveden tuoksuisen kÀsin tehdyn joulukortin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi helpottavaa, ettÀ tulisi jokin luontainen ratkaisu. Sellaista on odotettu vuosikausia, mutta eipÀ ole ilmaantunut.
Kavahdat yhteydenottoyrityksiÀni.
HÀn ei ottanut yhteyttÀ eikÀ kÀsittÀÀkseni yrittÀnytkÀÀn ottaa. Mutta luontainen ratkaisu voi hyvinkin olla tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltaa hÀnelle, jonka kanssa meillÀ on etunimissÀ yhteensÀ 8 kirjainta.
Omisin tÀÀn niin mielellÀni, hyvÀÀ yötÀ kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaipasin joskus sinua tÀÀllÀ kovasti, mutta nyt tapasin uuden ihanan naisen. Katsotaan miten hÀnen kanssa asiat menevÀt.
Ok
Vierailija kirjoitti:
Meni ajatukset sekaisin. Tarkoitin ettÀ kenenkÀÀn toisen saama huomio ei ole itseltÀ pois. EhkÀ tÀmÀ oli vÀhÀn selkeÀmpi. Joulu on tÀyttÀnyt mieltÀ kepeydellÀÀn ja ajatukset ovat liian pehmeitÀ ja varsinkin tÀhÀn aikaan illasta.
Totta kai on. Jos henkilö valitsee rinnalleen henkilön x, silloin henkilön y ei ole mahdollista olla siinÀ asemassa ja samanlaisen huomion kohteena.
HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni ajatukset sekaisin. Tarkoitin ettÀ kenenkÀÀn toisen saama huomio ei ole itseltÀ pois. EhkÀ tÀmÀ oli vÀhÀn selkeÀmpi. Joulu on tÀyttÀnyt mieltÀ kepeydellÀÀn ja ajatukset ovat liian pehmeitÀ ja varsinkin tÀhÀn aikaan illasta.
Totta kai on. Jos henkilö valitsee rinnalleen henkilön x, silloin henkilön y ei ole mahdollista olla siinÀ asemassa ja samanlaisen huomion kohteena.
Emme elÀ samalla planeetalla ollenkaan. Keskustelua ei voida jatkaa, linja hÀiriintyisi.
Vierailija kirjoitti:
NÀköjÀÀn kaipaat vielÀkin kun kerran kirjoittelet :D
Hanipöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
IkĂ€vĂ€ sinua. đ„ș
Voisinpa olla kanssasi nenut vastakkain ja suukotella sinua. đ„°
Ne oli löytĂ€nyt ettĂ€ iskĂ€llĂ€ oli ollut sydĂ€men liikakasvua. EivĂ€t tienneet ettĂ€ onko se perinnöllistĂ€ vai muusta. Toivottavasti ei ole perinnöllistĂ€. đ
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten nÀihin aikoihin sain hajuveden tuoksuisen kÀsin tehdyn joulukortin.
Taisi olla sellainen askartelemani huovutettu punainen sydÀn siinÀ jota hÀdintuskin sydÀmeksi tunnisti. Edelleen ja aina lÀmpimÀt jouluterveiset sinne, edes nÀin. <3
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen gallup naisille:
Onko peniksen koolla vÀliÀ? Haluatko isomelaisen narsistin vai keskikokoisen rajatilan vai pieninakkisen estyneen?
Narsistit ei ole minun mieleen. Koolla ei ole vÀliÀ. TÀrkeintÀ on et pÀÀnuppi on kunnossa.
KysyjÀlle kiitos, olen joulun (onnekseni) töissÀ. MitÀpÀ sitÀ muuta.