Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (8005)
Vierailija kirjoitti:
Ăh mikĂ€ panetus. MikĂ€ tuossa ihmisessĂ€ niin vetÀÀ puoleensa đ Mun pitĂ€is vĂ€hĂ€n jĂ€rkiintyĂ€. Puhukaa mulle jĂ€rkeĂ€. Ajattelen nyt alapÀÀllĂ€ni.
se on seksikĂ€s. Olisko se? đ
Mun mies on ainakin tosi seksikÀs. Oon ihan tÀpinöissÀ aina kun mietin hÀntÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ăh mikĂ€ panetus. MikĂ€ tuossa ihmisessĂ€ niin vetÀÀ puoleensa đ Mun pitĂ€is vĂ€hĂ€n jĂ€rkiintyĂ€. Puhukaa mulle jĂ€rkeĂ€. Ajattelen nyt alapÀÀllĂ€ni.
se on seksikĂ€s. Olisko se? đ
No siis hĂ€n ei mun tyypillistĂ€ tyyppiĂ€ ole edes, en nĂ€e hĂ€ntĂ€ siten, mut siitĂ€ asti, kun ensikertoja flirttailtiin ja sain hĂ€ltĂ€ kalukuvan ja tietÀÀ hĂ€nen koon, niin oon ihan mĂ€rkĂ€nĂ€ jos hĂ€n alkaa puhuu jotain rivompaa. Ei tĂ€tĂ€ panetusta kestĂ€. Yritin jo kĂ€ydĂ€ kaupassakin, saada ajatuksia muualle, mut t*ssu on kokoajan mĂ€rkĂ€nĂ€ ja lantiopohjalihaksilla ihan oma elĂ€mĂ€ nyt nonstoppina 3h đ€ En ole kokenut tĂ€mmöistĂ€ sitten viime vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kysyÀ, oletko ajatellut erota, kun et ole nykyisessÀ suhteessasi onnellinen.
En ole ajatellut. MeillÀ eletÀÀn erokriisiÀ jokaisen erimielisyyden jÀlkeen, kun mies jÀttÀÀ minut jatkuvasti. Erojen vÀlissÀ olen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Oot onnellisempi ilman mua. HÀiritsen sun elÀmÀÀ vain.
EtkÀ hÀiritse, höpsö!
MÀhÀn oon koko ajan ilman sua, eipÀ tÀÀ kovin onnellista ole
Vierailija kirjoitti:
Helppoa, jos kyse vain panetuksesta. Sen voi purkaa omin avuinkin. TerveisiÀ alapÀÀlle, ettÀ pidÀ pÀÀs kii tai ainakin kylmÀnÀ!
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ainakin tosi seksikÀs. Oon ihan tÀpinöissÀ aina kun mietin hÀntÀ.
đ„č Ollapa omana sellainen mies, jonka ajattelu tĂ€pinöittÀÀ.
No, joka tapauksessa hyvÀÀ joulua myös sinulle!
t
MiltÀhÀn tuntuisi elÀÀ ihmisen kanssa, jonka nÀkemistÀ odottaisi jokaisen työpÀivÀn jÀlkeen ja jota katselisi onnesta so(i)keana?
Vierailija kirjoitti:
Laitoin ig:ssÀ pyynnön.
En kÀytÀ Instagramia...
EipÀhÀn tarvii siitÀkÀÀn kokea. PitÀÀ keskittyÀ lasten hyvinvointiin eikÀ miettiÀ, mitÀ itse tarvitsisi tai kaipaisi onneen.
Vierailija kirjoitti:
EipÀhÀn tarvii siitÀkÀÀn kokea. PitÀÀ keskittyÀ lasten hyvinvointiin eikÀ miettiÀ, mitÀ itse tarvitsisi tai kaipaisi onneen.
Toki, mutta mites lasten Àiti. Etkö ole onnellinen hÀnen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, mutta mites lasten Àiti. Etkö ole onnellinen hÀnen kanssaan?
PÀrjÀÀn ja voin hyvin hÀnen kanssaan, mutta rakkautta kaipaan, kun en ole tarpeeksi itserakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitÀÀ monta kertaa yrittÀÀ, oisko niin, ettÀ siinÀ kohteessa on jotakin pielessÀ, jos ei ymmÀrrÀ parhain pÀin toisen lÀhestymisyrityksiÀ. Siis jos se kohde haluaa, ettÀ lÀhestytÀÀn. Fiksu ymmÀrtÀÀ, ettÀ on vaikea tehdÀ aloitetta ja jos toinen sellaisen uskaltaa tehdÀ, hyvÀksyy tavan, jolla toinen lÀhestyy tai vaihtoehtoisesti voi toimia itse. Diivailu on paholaisesta.
Muutama vuosi sitten olis pitÀnyt jakaa joku palkinto vuosisadan typerimmÀstÀ lÀhestymistavasta erÀÀlle t:lle.
ÀlÀ nyt... t lÀhestyi hyvin, juuri niinkuin olin odottanut sivu