Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (8005)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ainakin tosi seksikäs. Oon ihan täpinöissä aina kun mietin häntä.
🥹 Ollapa omana sellainen mies, jonka ajattelu täpinöittää.
Olispa kotona sellainen mies.
Olisipa toinen meistä uskaltanut sanoa jotain kun oltiin hetki kaksin 🧡
Kaipaan Chris Rean musiikkia. Vaikka Fool (If You Think Its Over). Kaivatulle terkkuja
Mun tee voisi lähestyä irl. Tulisi ihana joulu. 🧡
Testasin, ei siinä kyllä mitään tuntoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Chris Rean musiikkia. Vaikka Fool (If You Think Its Over). Kaivatulle terkkuja
Aina kun joku kuolee niin muistetaan kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipähän tarvii siitäkään kokea. Pitää keskittyä lasten hyvinvointiin eikä miettiä, mitä itse tarvitsisi tai kaipaisi onneen.
Toki, mutta mites lasten äiti. Etkö ole onnellinen hänen kanssaan?
Pärjään ja voin hyvin hänen kanssaan, mutta rakkautta kaipaan, kun en ole tarpeeksi itserakas.
No mutta sittenhän sulla on asiat ihan hyvin, jos voit hyvin.
Alkaa olla jouluvalmistelut tehtynä. Huomenna vielä jos hiukan leipois, niin sitten saa joulu tulla. Jouluiset terkut kaipaamalleni.
There's rain on my window, lepää rauhassa Chris.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipähän tarvii siitäkään kokea. Pitää keskittyä lasten hyvinvointiin eikä miettiä, mitä itse tarvitsisi tai kaipaisi onneen.
Pärjään ja voin hyvin hänen kanssaan, mutta rakkautta kaipaan, kun en ole tarpeeksi itserakas.
Vaikka voin hyvin, se ei tarkoita, että kaikki asiat olisivat hyvin. Mutta en valita, kaipailin vain, ja se kai sallitaan tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa toinen meistä uskaltanut sanoa jotain kun oltiin hetki kaksin 🧡
Se oli niin lyhyt hetki. Tiedätkö äärettömyyssymbolin?
Tuntuu kuin elämämme ja sielumme olisivat yhdistyneet sen risteyskohdassa siinä pienessä hetkessä sinun silmiisi ja sieluusi katsellessa ja sitten jatkuneet erilleen.
:( dammit
Hotelliyö lisää kaipausta merkittävästi
Tulisitpa elämääni ihminen, joka tarvitset ja kaipaat kuten minäkin. Jos jonakin päivänä kävelet vastaan, ei tarvitse pohtia, ollako vai eikö. Sen tietää ilmankin, kun kaikki on ilmiselvää. On paljon rakkautta varastossa käyttämättömänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka voin hyvin, se ei tarkoita, että kaikki asiat olisivat hyvin. Mutta en valita, kaipailin vain, ja se kai sallitaan tässä ketjussa.
Sallitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle luulette selostavanne harhaiset 🤣🤣
Toisillemme
Vierailija kirjoitti:
Mun tee voisi lähestyä irl. Tulisi ihana joulu. 🧡
Munkin. Tai ei hän mun ole. En kehtaa sanoa näin, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun joku kuolee niin muistetaan kaivata.
Maailmassa on nykyään jo niin paljon musiikkia ja kun omaakin ikää alkaa jo olla jonkin verran niin jotkut helmet välillä hautautuu historiaan. Sitten jokin tapahtuma kuten nyt tekijän/esittäjän poismeno saa hänen tuotantonsa muistumaan mieleen. Mutta hitsi miten mahtava oma ääni Realla oli, ihan oma soundi. Niin ja aion kyllä kuunnella ajaessani Driving home for Christmasin. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miltähän tuntuisi elää ihmisen kanssa, jonka näkemistä odottaisi jokaisen työpäivän jälkeen ja jota katselisi onnesta so(i)keana?
Otettaisko selvää tulevaisuudessa 🤔