Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (8005)
LÀhestymisissÀ on se hankaluus, ettÀ osa luulee ystÀvÀllisyyttÀ ja huomionosoituksia vÀÀrin perustein kiinnostukseksi ja toiset saattavat ottaa selkeÀt sanatkin leikinlaskuna. Ihmiset ja tilanteet ovat niin erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedÀ onko sielunvaellus totta. Voi olla tai sitten ei. Voihan ne "edelliset elÀmÀt" olla myös geneettisestÀ muistista nousevia muistoja esivanhempien elÀmistÀ.
En haluaisi koskaan ajatella nÀin ettÀ kukaan ei voisi koskaan tietÀÀ mitÀÀn.
MinÀ lisÀksi kyllÀ tiedÀn ettÀ sielunvaellus ei ole totta. Ja tiedÀn mitÀ sillÀ tarkoitetaan jos sitÀ kÀytetÀÀn.
Okei. Voit toki ajatella noin, mutta pystytkö todistamaan asian? Uskomukset ja mielipiteet ei ole yhtÀ kuin totuus.
Ei se ole mikÀÀn minun ajatukseni vaan tieto siitÀ ettÀ tiedÀn joka johtuu siitÀ ettÀ saan tietoa. Okei?
MistÀ sÀ sitÀ tietoa
MistÀ sÀ sitÀ tietoa saat? Onko se tietoa vai "tietoa"? Voiko muutkin saada samaa tietoa? MistÀ ihmisten hypnoosikokemukset edellisistÀ elÀmistÀ johtuu?
Saan tietoa oppailtani henkimaailmasta. Se on kaikki ihan oikeaa tietoa. Jokaisen on mahdollisuus saada tietoa, samaakin tietoa kyllÀ.
Edellisten elÀmien hypnoosikokemukset tÀytyy analysoida aina yksilöllisesti. Suurin osa on tarinoita joita me itse tulkitsemme kuten esimerkiksi uniakin tulkitaan. Aina on mahdollisuus saada ihan suoraa faktatietokin, myös puettuna kuvainnollisiin asioihin. KiinnittÀisin huomiota myös siihen mitÀ nÀistÀ kokemuksista johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihannalle 46 vuotiaalle naiselle đ ja đč
Onko nainen Hanna?
Valitettavasti ei.
Alkukirjain?
P?
Vierailija kirjoitti:
LÀhestymisissÀ on se hankaluus, ettÀ osa luulee ystÀvÀllisyyttÀ ja huomionosoituksia vÀÀrin perustein kiinnostukseksi ja toiset saattavat ottaa selkeÀt sanatkin leikinlaskuna. Ihmiset ja tilanteet ovat niin erilaisia.
No joo, kun yksi tarkoittaa osoittaa kiinnostuksensa pienin elein ja toiselle on tavallista tehdÀ ja sanoa mitÀ vaan. Suosittelen kÀytÀntöÀ, jossa lÀhestyjÀ aloittaa kertomalla virallisesti suorittavansa lÀhestymistÀ. Jos ilmoitusta ei tule, kyseessÀ on jotakin muuta, vaikutti se vastaanottajan mielestÀ miltÀ tahansa.
RIP Chris, you drive home for Christmas
LisÀÀn nyt vielÀ ettÀ kaikissa hoidoissa voi kokea periaatteessa mitÀ tahansa.
Me teemme toimenkuvia ja houkuttelemme maksavia asiakkaita. Henkimaailmasta pÀÀtetÀÀn mitÀ hoidossa tapahtuu vai tapahtuuko mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen Hanna?
Valitettavasti ei.
Alkukirjain?
P?
EntÀ jos ne oppaat vedÀttÀÀ sua? MitÀ ne hypnoosikokemukset sitten on? Jotain yleistÀ tietoa menneisyyden ihmisten elÀmistÀ?
Pupu, ikĂ€vĂ€ sua! SinĂ€ olet ihana. đ„°
Vierailija kirjoitti:
EntÀ jos ne oppaat vedÀttÀÀ sua? MitÀ ne hypnoosikokemukset sitten on? Jotain yleistÀ tietoa menneisyyden ihmisten elÀmistÀ?
On ne minua vedÀttÀneetkin mutta se kaikki olkoon uudessa tarinassa.
Hypnoosikokemus on se kokemus jonka ihminen kokee ollessaan hypnoosissa.
Se mitÀ kokemus pitÀÀ sisÀllÀÀn on aina analysoitava yksilöllisesti.
EthÀn pidÀ minua nyt ihan tyhmÀnÀ (taas).
Vierailija kirjoitti:
P. Varma tieto.
Omin sen poro-suklaa-karkki -viestin. Ihan vaan koska saan omassa mielessÀ osumaan, kun oikein yritÀn.
Aina kun yritÀn unohtaa kaivata niin kaipaan potenssiin kaks, ja kun sÀ kirjotat niin koskettavasti, kuvittelen sut mun kaipaamaks.
Vierailija kirjoitti:
Me teemme toimenkuvia ja houkuttelemme maksavia asiakkaita. Henkimaailmasta pÀÀtetÀÀn mitÀ hoidossa tapahtuu vai tapahtuuko mitÀÀn.
Kertokaas hei miksi mikÀÀn mitÀ kerron ei toimi teille? MikÀ tÀssÀ nyt mÀttÀÀ? Olin aluksi ihan fiiliksissÀ koska ajattelin ettÀ nyt ollaan oikeiden mielenkiintoisten asioiden ÀÀrellÀ. Toki moni asia on meille ihmisille itsestÀÀnselvÀn tuntuista mutta ihan syystÀkin.
Oot onnellisempi ilman mua. HÀiritsen sun elÀmÀÀ vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas hei miksi mikÀÀn mitÀ kerron ei toimi teille? MikÀ tÀssÀ nyt mÀttÀÀ? Olin aluksi ihan fiiliksissÀ koska ajattelin ettÀ nyt ollaan oikeiden mielenkiintoisten asioiden ÀÀrellÀ. Toki moni asia on meille ihmisille itsestÀÀnselvÀn tuntuista mutta ihan syystÀkin.
Ok. En jaksa pÀivystÀÀ tuleeko vastauksia.
Kivaa iltaa kaikille, kaksi yötĂ€ enÀÀ jouluaattoon! đ€đ
Vierailija kirjoitti:
Joku saa hÀnestÀ kaiken, joku toinen ei mitÀÀn. Rakkaus ei saa palkkaansa, vaikka kuinka rakastaisi.
Minusta ei varmaan saa kukaan enÀÀ mitÀÀn. :/ n
kĂœLLĂŠ