Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (8005)
Olit tosi kaunis ja syötÀvÀn hyvÀnnÀköinen, suklaata silmissÀ ja karkkia korvissa. Olisin voinut ottaa tuijotuskisan poron kanssa hÀviÀmÀttÀ, jos sellainen olisi sallittua. Olet ihana.
Laskeudun jouluun, vaikka minusta sinne kiivetÀÀn.
Joku saa hÀnestÀ kaiken, joku toinen ei mitÀÀn. Rakkaus ei saa palkkaansa, vaikka kuinka rakastaisi.
Vierailija kirjoitti:
Olit tosi kaunis ja syötÀvÀn hyvÀnnÀköinen, suklaata silmissÀ ja karkkia korvissa. Olisin voinut ottaa tuijotuskisan poron kanssa hÀviÀmÀttÀ, jos sellainen olisi sallittua. Olet ihana.
Uusi ihastus?
Vierailija kirjoitti:
Jos pitÀÀ monta kertaa yrittÀÀ, oisko niin, ettÀ siinÀ kohteessa on jotakin pielessÀ, jos ei ymmÀrrÀ parhain pÀin toisen lÀhestymisyrityksiÀ. Siis jos se kohde haluaa, ettÀ lÀhestytÀÀn. Fiksu ymmÀrtÀÀ, ettÀ on vaikea tehdÀ aloitetta ja jos toinen sellaisen uskaltaa tehdÀ, hyvÀksyy tavan, jolla toinen lÀhestyy tai vaihtoehtoisesti voi toimia itse. Diivailu on paholaisesta.
Muutama vuosi sitten olis pitÀnyt jakaa joku palkinto vuosisadan typerimmÀstÀ lÀhestymistavasta erÀÀlle t:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan toimettomana, ettÀ toinen suvaitsee lÀhestyÀ juuri haluamallani tavalla ja draamailen, jos kyykyttÀminen ei onnistu. IhmeellistÀ oman arvon ja vaikutusvallan testaamista.
Sellainen sankari siellÀ sitten. Kenen sinÀ haluat ottavan yhteyttÀ sinuun, kun istut toimettomana ja kiukuttelet netissÀ niin kuin tahtoaan lÀpi saamaton 3-vuotias?
Et ymmÀrrÀ sarkasmia. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitÀÀ monta kertaa yrittÀÀ, oisko niin, ettÀ siinÀ kohteessa on jotakin pielessÀ, jos ei ymmÀrrÀ parhain pÀin toisen lÀhestymisyrityksiÀ. Siis jos se kohde haluaa, ettÀ lÀhestytÀÀn. Fiksu ymmÀrtÀÀ, ettÀ on vaikea tehdÀ aloitetta ja jos toinen sellaisen uskaltaa tehdÀ, hyvÀksyy tavan, jolla toinen lÀhestyy tai vaihtoehtoisesti voi toimia itse. Diivailu on paholaisesta.
Muutama vuosi sitten olis pitÀnyt jakaa joku palkinto vuosisadan typerimmÀstÀ lÀhestymistavasta erÀÀlle t:lle.
Ja odotat uutta yritystÀ tekemÀttÀ itse mitÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedÀ onko sielunvaellus totta. Voi olla tai sitten ei. Voihan ne "edelliset elÀmÀt" olla myös geneettisestÀ muistista nousevia muistoja esivanhempien elÀmistÀ.
En haluaisi koskaan ajatella nÀin ettÀ kukaan ei voisi koskaan tietÀÀ mitÀÀn.
MinÀ lisÀksi kyllÀ tiedÀn ettÀ sielunvaellus ei ole totta. Ja tiedÀn mitÀ sillÀ tarkoitetaan jos sitÀ kÀytetÀÀn.
Okei. Voit toki ajatella noin, mutta pystytkö todistamaan asian? Uskomukset ja mielipiteet ei ole yhtÀ kuin totuus.
Ei se ole mikÀÀn minun ajatukseni vaan tieto siitÀ ettÀ tiedÀn joka johtuu siitÀ ettÀ saan tietoa. Okei?
MistÀ sÀ sitÀ tietoa saat? Onko se tietoa vai "tietoa"? Voiko muutkin saada samaa tietoa? MistÀ ihmisten hypnoosikokemukset edellisistÀ elÀmistÀ johtuu?
EihÀn se minua haittaisi vaikka tulisikin vielÀ vÀlissÀ törmÀttyÀ tosiaan. En tosin ole ihan kauheita mÀÀriÀ liikkeessÀ tÀssÀ kohtaa joten melkein pitÀisi seudulleni sattua sitten. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihannalle 46 vuotiaalle naiselle đ ja đč
Onko nainen Hanna?
Valitettavasti ei.
Alkukirjain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedÀ onko sielunvaellus totta. Voi olla tai sitten ei. Voihan ne "edelliset elÀmÀt" olla myös geneettisestÀ muistista nousevia muistoja esivanhempien elÀmistÀ.
TĂ€mĂ€ sonta ei minultađ
Se sonta olikin minulta.đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihannalle 46 vuotiaalle naiselle đ ja đč
Onko nainen Hanna?
Valitettavasti ei.
Alkukirjain?
P?
Vierailija kirjoitti:
Milloin tÀmÀ?
đđđ đ đ§žđđđ
á”á”á”Ëąá”âż á”ËĄËĄá” đ„” á”á”ËĄá”á” á”á”á”á”á” đ§Ż
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja odotat uutta yritystÀ tekemÀttÀ itse mitÀÀn?
Ei kiitos. Arvostamme aivan eri asioita elÀmÀssÀ.
ErÀs treenattu herra A, sua kaipaa tÀÀllÀ yks nainen melkoisesti. Ollaan tunnettu kohta kymmenen vuotta. Haluan vaan sun viereen, pitÀÀ odottaa tammikuuhun asti..
Ei se ole mikÀÀn minun ajatukseni vaan tieto siitÀ ettÀ tiedÀn joka johtuu siitÀ ettÀ saan tietoa. Okei?