Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (6578)
Vaikka se ruuhkassa istuminenkin menetteli, niin oisin kyllÀ mieluummin viettÀnyt sen pari tuntia sinun kanssasi. Menin vain lukkoon, anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta mammoille. Ylös ulos ja lenkille. mars, mars.
KÀvinkin jo, askeleet keveÀt myötÀtuulessa ja mukava sateeton keli kerrankin.
Ja uunikin taas lÀmpeÀmÀssÀ.
Ohjailet minua telepaattisesti, tyrkytÀt nimeÀsi koko ajan mieleeni. En viitsi liikaa katsoa, alkaa vain v+tuttamaan. Pakko mennÀ eteenpÀin.
Koita jaksaa ja pidÀ hyvÀ mieli joulun aikaan. Syö ja nuku kunnolla.
KÀvisin kahvilla,mutta kulku sinne on hankalaa nyt. Karvakorvalle myös rapsutukset.
Vierailija kirjoitti:
MissÀköhÀn sÀ meet.
TÀÀllÀ yksiössÀni jo kohta kaksi vuotta. TÀnÀÀn haen uutta huonekalua asuntooni, saan laukkujakin esille.
Ens jouluna saatan olla jo muisto vain.
Joululahjat ovat paketissa.
Onneksi saan pienen jouluyllÀtyksen jottei ole ihan niin yksinÀistÀ tÀnÀ jouluna enÀÀ.
Kuka haluaa piilottaa tunteitaan, jos vaihtoehtona on elÀÀ vapaasti tuntien, jopa rakastaen. Salainen kaipaus syö sisÀltÀ, muuttaa minua toisenlaiseksi. Haluaisin vain olla vapaa. Unohtaa sellaiset nÀennÀisen onnelliset hetket, jotka tÀytyy salata. ElÀmÀ on tÀssÀ ja nyt, onnikin, jos niin pÀÀtÀn. Ajattelen sinua silti aivan liian paljon.
Huomenta, unikeko! Mulla on aamupala jo syöty ja nyt hetkeksi salille. Sitten jaksaa lomailla.
En muista olenko koskaan aiemmin saanut joulukuussa seksuaalista kosketusta, en ehkÀ? Ja nyt olen saanut monesti! Voi laskeutua joulun viettoon ihan rauhassa ilman levotonta oloa :D
God morgon fru speciallĂ€rare đ
Ha ett skönt jullov đ
HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !