Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (6600)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TĂ€nÀÀnkin olisit herĂ€nnyt mesikĂ€mmenen oikeuksien tarkastukseen đ»đŻ
Millaiset ovat hunajapurkin oikeudet mesikÀmmeneen?
Hunajapurnukka saa suudella messikÀmmentÀ reunoillaan pÀivittÀin, olla suljettuna kannella ahmatilta ja nauttia mesikÀmmenen halailusta silloin, kun mehilÀiset eivÀt valmista hunajaa.
Salimiehelle hyvÀÀ joululomaa.
Vierailija kirjoitti:
Jo kuudes joulu.
Niin.
Iloista joulunodotusta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Yksi kateuden tyypillinen muoto valehdella kauniin paino ja ikÀ ylös. E saanut paljon tÀtÀ.
Ei kenelekÀÀn E-alkuiselle.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta mammoille. Ylös ulos ja lenkille. mars, mars.
Olispa koira kaverina lenkkeillessÀ. Nyt vain satunnaisia vastaan tulevia koiratuttuja. Vihaisen susikoirankin kanssa ystÀvystyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TĂ€nÀÀnkin olisit herĂ€nnyt mesikĂ€mmenen oikeuksien tarkastukseen đ»đŻ
Millaiset ovat hunajapurkin oikeudet mesikÀmmeneen?
Hunajapurnukka saa suudella messikÀmmentÀ reunoillaan pÀivittÀin, olla suljettuna kannella ahmatilta ja nauttia mesikÀmmenen halailusta silloin, kun mehilÀiset eivÀt valmista hunajaa.
No niin, siinĂ€ se nyt lukee mustalla valkoisella. ViivĂ€styskorko alkaa juosta heti huomisaamuna. đ
SomekÀytöksesi perusteella olet pÀÀstÀnyt irti. Kai se on sitten parempi nÀin, niin voin minÀkin pÀÀstÀÀ irti sinusta. Vaikeaa se tulee olemaan, onhan meillÀ on niin paljon yhteisiÀ muistoja.
Kiitos nÀistÀ vuosista. Toivon sinulle kaikkea hyvÀÀ ja ettÀ olet onnellinen.
Kaipaan kovasti Yumia đ
Laulaisitpa mulle Onnellisuuden tunteesta.
Vierailija kirjoitti:
Iloista joulunodotusta kaivatulleni !
Kiitos samoin. Radiosta kuuluvat nostalgiset joulukappaleet tuovat odotuksen tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein vietetÀÀn mesikÀmmenen oikeuksien pÀivÀÀ?
TĂ€mĂ€ ÀÀliöripuli ei minultađ
Vierailija kirjoitti:
Olen kuin mitÀÀn ei olisikaan.
Oliko, koskaan?
Nytkö pitÀisi viettÀÀ jouluaattoa nuotiotulilla? Ei kiitos, kietoudun kotona vÀllyn alle katsomaan viihdettÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TĂ€mĂ€ ÀÀliöripuli ei minultađ
Oma viestisi ei osoita kovinkaan erityistÀ hienostuneisuutta, vaikka toista haukutkin. En ole pyytÀnyt kommenttisi, eikÀ sinun tarvitse laittaa jokaiseen viestiin kÀdenjÀlkeÀsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuin mitÀÀn ei olisikaan.
Oliko, koskaan?
Ei liittynyt kaivattuun vaan omaan terveyteeni, josta en kerro lÀheisilleni. Jonnekin tÀytyy purkaa.
SyvÀllÀ sisimmÀssÀni tiedÀn vastauksesi.
Taisin pohtia asiaa jo ensimmÀisenÀ syksynÀ tÀÀllÀ, ja siitÀ tuli sitten totta. Silloin se tuntui kaukaiselta ja asialta, joka ei minua tule koskemaan, mutta kaikki voi muuttua hetkessÀ.