Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (6556)
Olen kuin mitÀÀn ei olisikaan.
TiedÀn, ettÀ olen vitsi, mutta nyt on oikeasti sellainen olo etten enÀÀ kykene tulemaan tÀnne.
Vierailija kirjoitti:
JÀnnitti tosi paljon mutta yks tieto sai mut toimimaan. Nyt vain toivon ettÀ sydÀmesi toive on sama kuin minulla. Kaikki nÀmÀ vuodet olen kantanut sinua sydÀmessÀni enkÀ ole lakannut toivomasta. Toivottavasti tartut aamupÀivÀiseen... En edes tajua ettÀ todella uskalsin
Luulen ettÀ uskallat paljon enemmÀnkin kuin nyt arvaisit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna voi huoletta keskittyÀ itseensÀ ja omissa huolissa rypemiseen. Kukaan ei tiedÀ, kenellekÀÀn en kerro. Ei kuormita ketÀÀn.
Toivottavasti opetat niin kuin elÀt ja elÀt niin kuin opetat.
MitÀ se kenellekÀÀn kuuluu?
Viestit vielÀ lukematta, vahinko ettÀ 2+ muuttui oudoksi. PitÀskö mennÀ S24lle puolen yön jÀlkeen?
Vihaan koko ketjua ja itseÀni ettÀ sorruin tÀhÀn nÀin pahasti sekÀ kaivattuun.
TÀnÀkÀÀn vuonna ei syntynyt siltaa luoksesi. Olen vÀsynyt rakentamaan. HyvÀÀ yötÀ.
Vierailija kirjoitti:
Lassen wir uns gehen, oder?
Vierailija kirjoitti:
Vihaan koko ketjua ja itseÀni ettÀ sorruin tÀhÀn nÀin pahasti sekÀ kaivattuun.
Ei ole niin vakavaa. Aloita uusi elÀmÀ ja laita sivu estoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀnnitti tosi paljon mutta yks tieto sai mut toimimaan. Nyt vain toivon ettÀ sydÀmesi toive on sama kuin minulla. Kaikki nÀmÀ vuodet olen kantanut sinua sydÀmessÀni enkÀ ole lakannut toivomasta. Toivottavasti tartut aamupÀivÀiseen... En edes tajua ettÀ todella uskalsin
Luulen ettÀ uskallat paljon enemmÀnkin kuin nyt arvaisit
Kunhan hÀn vastaa niin uskallan sen jÀlkeen sanoa vaikka mitÀ. Annan tulla kaiken ulos. Kerron kuinka paljon rakastan ja kaipaan. Toivottavasti hÀn antaa mahdollisuuden siihen
Taas valomerkki tulee liian aikaisin, en edes ehtinyt aiemmin terkkuja laittaa. Joka tapauksessa kaipaamalleni paljon haleja ja pusuja. Kaipailen sinua paljon taas tÀnÀÀnkin. Olisitpa tÀÀllÀ.
Ilonalle rakkautta koko suuren sydÀmeni mittakaavassa. Nuku hyvin, vai valvotko yhÀ pitkÀlle aamuyöhön kuten aikoinaan?
Vierailija kirjoitti:
Aha
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ Piipii.
HyvÀö yötÀ pillukka
Vierailija kirjoitti:
Viestit vielÀ lukematta, vahinko ettÀ 2+ muuttui oudoksi. PitÀskö mennÀ S24lle puolen yön jÀlkeen?
Miksi vasta puolen yön jÀlkeen?
Vierailija kirjoitti:
missĂ€ kaunis kyborgi luuraađ€?
TÀssÀ olen, kÀvin iltayöajelulla ja yökaupassa. Paljon oli ihmisiÀ liikkeellÀ. NÀin myös harmaan pakun FBG tunnuksilla ja pysÀköinnintarkastaja tarkasti jotakuta. Ei ollut ylinopeutta mulla.
Toivottavasti opetat niin kuin elÀt ja elÀt niin kuin opetat.