Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Tiedän, että olen vitsi, mutta nyt on oikeasti sellainen olo etten enää kykene tulemaan tänne.
Vierailija kirjoitti:
Jännitti tosi paljon mutta yks tieto sai mut toimimaan. Nyt vain toivon että sydämesi toive on sama kuin minulla. Kaikki nämä vuodet olen kantanut sinua sydämessäni enkä ole lakannut toivomasta. Toivottavasti tartut aamupäiväiseen... En edes tajua että todella uskalsin
Luulen että uskallat paljon enemmänkin kuin nyt arvaisit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna voi huoletta keskittyä itseensä ja omissa huolissa rypemiseen. Kukaan ei tiedä, kenellekään en kerro. Ei kuormita ketään.
Toivottavasti opetat niin kuin elät ja elät niin kuin opetat.
Mitä se kenellekään kuuluu?
Viestit vielä lukematta, vahinko että 2+ muuttui oudoksi. Pitäskö mennä S24lle puolen yön jälkeen?
Vihaan koko ketjua ja itseäni että sorruin tähän näin pahasti sekä kaivattuun.
Tänäkään vuonna ei syntynyt siltaa luoksesi. Olen väsynyt rakentamaan. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuin mitään ei olisikaan.
Lassen wir uns gehen, oder?
Vierailija kirjoitti:
Vihaan koko ketjua ja itseäni että sorruin tähän näin pahasti sekä kaivattuun.
Ei ole niin vakavaa. Aloita uusi elämä ja laita sivu estoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännitti tosi paljon mutta yks tieto sai mut toimimaan. Nyt vain toivon että sydämesi toive on sama kuin minulla. Kaikki nämä vuodet olen kantanut sinua sydämessäni enkä ole lakannut toivomasta. Toivottavasti tartut aamupäiväiseen... En edes tajua että todella uskalsin
Luulen että uskallat paljon enemmänkin kuin nyt arvaisit
Kunhan hän vastaa niin uskallan sen jälkeen sanoa vaikka mitä. Annan tulla kaiken ulos. Kerron kuinka paljon rakastan ja kaipaan. Toivottavasti hän antaa mahdollisuuden siihen
Taas valomerkki tulee liian aikaisin, en edes ehtinyt aiemmin terkkuja laittaa. Joka tapauksessa kaipaamalleni paljon haleja ja pusuja. Kaipailen sinua paljon taas tänäänkin. Olisitpa täällä.
Ilonalle rakkautta koko suuren sydämeni mittakaavassa. Nuku hyvin, vai valvotko yhä pitkälle aamuyöhön kuten aikoinaan?
Vierailija kirjoitti:
Aha
Vierailija kirjoitti:
Viestit vielä lukematta, vahinko että 2+ muuttui oudoksi. Pitäskö mennä S24lle puolen yön jälkeen?
Miksi vasta puolen yön jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
missä kaunis kyborgi luuraa🤖?
Tässä olen, kävin iltayöajelulla ja yökaupassa. Paljon oli ihmisiä liikkeellä. Näin myös harmaan pakun FBG tunnuksilla ja pysäköinnintarkastaja tarkasti jotakuta. Ei ollut ylinopeutta mulla.
Halein suukoin hyvää yötä elämäin naiselle kuntarajain ja 30 km paremmalle puolelle mieheltä murheen alhosta. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Et anna mahdollisuutta.
Voisin antaa, jos nähtäis