Tapailumiehen keittiössä lokki-valaisin ja Marimekon Unikko-verhot, melkoinen turn-off
Ei olisi kyllä ensitapaamisen perusteella arvannut mikä sisustustyyli kotona, onkohan jäänyt ex-muijalta.
Kommentit (26)
Heh, no oisko pitänyt olla joku miesluola?
Kertoo kyllä enemmän susta kuin tapailumiehestä.
Vierailija kirjoitti:
Lokki-valaisin oli kuuminta hottia about 20 vuotta sitten.
Tuskin nainen on edes ex, vielä ;D
Hah, mulla on vieläpä tuplakupla, bottle of light ja kalusteet artekia että otahan nyt vaikka jotain rauhoittavaa :D
Tietenkin on jäänyt eikä nämä ole ainoita asioita. Katsele vähän ympärillesi siellä.
Yksi eronnut mies osti mun kaverin tapetoiman ja maalaaman asunnon itselleen ja 6v tyttärelleen. Samassa talossa oli myös toinen hieman halvempi asunto myynnissä. Mies halusi kodikkaan kodin lapselleen. Eikä siis tainut olla sisustamisesta kiinnostunut. Sanoi suoraan että tapetoitu (kaunis tapetti) asunto näytti kodikkaammalta.
Sanot tuon noin halventavaan sävyyn koska sinulla ei ole rahaa ostaa Marimekkoa eikä Lokkia.
En ole koskaan ymmärtänyt tuollaista tunteetonta tapailua (ellei sen tarkoituksena ole vain seksi, mutta niille on eri termit).
Jos on vakavampaa kiinnostusta toista kohtaan, niin olen lähtenyt siitä, että ihmiseen ihastutaan ensin ja käydään deiteillä ulkona ennen kuin mennään toisen asunnoille tekemään yhtään mitään. Ja jos on ihastunut (saati rakastunut), niin kyllä se tunne kestää vähän helvetin paljon enemmän vikoja toisessa kuin "väärä" sisustusmaku tai muotimaku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokki valaisin oli kuuminta hottia -70 luvulla. Jos on aito vanha Lokki-valaisin, niin kyllä on arvokas valaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein itse vaihdat jotain keittiön lamppua? Entä kestävä kehitys?
Vierailija kirjoitti:
Sanot tuon noin halventavaan sävyyn koska sinulla ei ole rahaa ostaa Marimekkoa eikä Lokkia.
Kultaseni Marimekkoa ja Lokkia myydään nykyään Tokmannilla. Ylellisyys-status on karissut niistä jo aikapäiviä sitten.
Parempi kuin jos sillä roikkuis katossa Kuolontähti (IKEA) ja olisi olohuoneessa hylly täynnä Legoja.
Vierailija kirjoitti:
Heh, no oisko pitänyt olla joku miesluola?
Vai mustaa nahkaa, niittejä, seksikeinu ja ruoskia??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein itse vaihdat jotain keittiön lamppua? Entä kestävä kehitys?
Hakee varmaan viimeisimmät trendit Ikeasta.
Kuulostaa 70-luvun tyyliltä. Jos se on sen isoäidin kämppä? Monet saa perintönä.
Provohan tää on. Mutta toisaalta heijastelee todellisuutta, eli kun kaikki on turn-off.
Monet nuoret ihmiset sabotoi onnea ennen kuin se puhkeaa kukkaan, koska pelätään et kuitenkin sattuu. Elämä on riski, rakkaus on riski.
Kun pienentää elämänsä ja kiertää rakkautta, ajattelee olevansa onnellisin. Niinkin voi elää, tietenkin, itseään piikkipuolustuksella suojellen.
Parisuhde vaatii paljon hedonismista luopumista, toisaalta se myös antaa niin paljon <3
Jätä se sika!