Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (6083)
Mun kipeÀÀn takapuoleen ei kyllÀ tungeta mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten jouluna olin toiveikas meidÀn suhteen. Nyt tuntuu ettÀ et olekaan tosissaan ja vain pelaat.
Kenelle kirjoitat, naiselle vai miehelle?
Kun rakkaus on pelkkiÀ tunteita, onko se rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten jouluna olin toiveikas meidÀn suhteen. Nyt tuntuu ettÀ et olekaan tosissaan ja vain pelaat.
Kenelle kirjoitat, naiselle vai miehelle?
Miehelle.
TĂ€llee ne hommat laitetaan hoitumaan irl
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole aavistustakaan kuinka paljon oikeasti tunnen. Ottaisin loukkauksena jos minusta kÀytettÀisiin tuollaista termiÀ, pelata. Eri kuin hÀnelle
Vierailija kirjoitti:
Ei tÀstÀ ketjusta pysty kyllÀ ketÀÀn tunnistamaan. Ei kirjoittelijoita, eikÀ kaipauksen kohteita. -sivu
Itse tunnistin oman kaivatun ja kaivattukin minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tÀstÀ ketjusta pysty kyllÀ ketÀÀn tunnistamaan. Ei kirjoittelijoita, eikÀ kaipauksen kohteita. -sivu
Itse tunnistin oman kaivatun ja kaivattukin minut.
Miten teillÀ hommat eteni sen jÀlkeen?
Jaahas, pÀivÀ alkaa sillÀ, ettÀ erÀs nainen on poistanut minut Fb-kavereistaan. EttÀ sellainen joululahja. VielÀpÀ tapaus, joka yritti iskeÀ minua aikoinaan vaikka tiesi minun seurustelevan. Ilmeisesti nyt tajusi vuosien jÀlkeen, etten ole hÀnestÀ kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on peliongelma. Olen siis se uhri tÀssÀ.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, pÀivÀ alkaa sillÀ, ettÀ erÀs nainen on poistanut minut Fb-kavereistaan. EttÀ sellainen joululahja. VielÀpÀ tapaus, joka yritti iskeÀ minua aikoinaan vaikka tiesi minun seurustelevan. Ilmeisesti nyt tajusi vuosien jÀlkeen, etten ole hÀnestÀ kiinnostunut.
Eikö sun pitĂ€isi olla vaan tyytyvĂ€inen nyt sitten? đ€
Sivuhuomiona tunnisteisiin liittyen: yksi tuttuun sÀvyyn kirjoitettu viesti eilen teki ihmeitÀ yöunille. SydÀn.
Naisen antamat peruuntuneet lupaukset aiheuttavat syvÀÀ pettymystÀ, myös loukkaavat, aikansa!
Vierailija kirjoitti:
Naisen antamat peruuntuneet lupaukset aiheuttavat syvÀÀ pettymystÀ, myös loukkaavat, aikansa!
MitÀ hÀn on sinulle luvannut? Oletko itse ollut sanasi mittainen mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ hÀn on sinulle luvannut? Oletko itse ollut sanasi mittainen mies?
Lupaukseni pitÀvÀt, muista mitoista en tiedÀ.
Vierailija kirjoitti:
'Jaahas, pÀivÀ alkaa sillÀ, ettÀ erÀs nainen on poistanut minut Fb-kavereistaan. EttÀ sellainen joululahja. VielÀpÀ tapaus, joka yritti iskeÀ minua aikoinaan vaikka tiesi minun seurustelevan. Ilmeisesti nyt tajusi vuosien jÀlkeen, etten ole hÀnestÀ kiinnostunut.'
'Eikö sun pitĂ€isi olla vaan tyytyvĂ€inen nyt sitten? đ€'
Ei minulta tuo 'tuumaava'
En ole kÀyttÀnyt Febua
enÀÀ vuosiin enkÀ
pokaile varattuja.
[YlipÀÀtÀÀn Asperger n
pokaamassa? đ€š hmm].
Olen analyyttinen
observoija, en hyökkÀÀ
pÀÀlle huomiota vaatien.
PĂ€invastoin.
Ihastun kyllÀ, mutta
niin iso leka pÀÀhÀn
kolahtaisi,
ettÀ suhdetta
lÀhtisin mieheen
visioimaan..?
Hyvin harvoin sellainen
tulee vastaan.
Sapioseksuaali olen.
Mentaalipuoli ensin,
vasta sen jÀlkeen
ruumis, keho.. đ
HyvÀÀ huomenta/
aamupÀivÀÀ.
E
đđ€đ€đđ
Haluaisin kuorruttaa vartalosi kermalla ja nuolla sen vartaloltasi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuorruttaa vartalosi kermalla ja nuolla sen vartaloltasi.
đ€źđ€źđ€źđ€źđ€źđ€źđ€źđ€źđ€źđ€źđ€źđ€źđ€źđ€źđ€ź