Koitan maksaa laskua mutta TILINUMERO EI KELPAA!! JOHTUUKO SE FI-KIRJAIMISTA?
sori huutaminen tää vaan on tosi turhauttavaa. koitan maksaa lääkärilaskua mutta se sanoo tilinumero virheellinen. mitä tehdä, pitää kaikki numero samana mutta tiputtaa se FI alusta pois vai?
Kommentit (36)
Katso ettei numerosarjan alkuun ole jäänyt välilyöntiä.
Copypastella vaan. Meneekö sulla nollat ja oot sekasin tai jotain?
Kyllä kirjaimet kuuluu olla myös alussa. Ehkä joku numero menee sinulla väärin. Muuten en osaa sanoa mistä johtuu.
Jos on paperilasku, niin puhelimella pystyt lukemaan viivakoodin, ainakin Nordeassa.
Se FI pitää olla mukana, siinä on nyt jotain muuta häikkää. Copypaste tosiaan toimii.
Vierailija kirjoitti:
Jos on paperilasku, niin puhelimella pystyt lukemaan viivakoodin, ainakin Nordeassa.
AP täällä. En pääse puhelimellani pankkiin, koska se sanoo että turvallisuussyistä saan olla sinne kirjautuneena vain yhdellä laitteella. Se sanoo niin vaikka kirjautuisin ulos koneellani, ehkä siksi että saatan olla yhä kirjautuneena kuukausia sitten hajonneessa vanhassa kännykässä jossa meni näyttä rikki?
https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/tilit/iban-tilinumero
IBAN-muotoinen tilinumero on aina 18 merkkiä pitkä.
Coypupastata en voi, koska mulle ei lähetetty laskua sähköisenä. Se vain tulostettiin lääkärissä ja annettiin mukaan. Katsoin tuhat kertaa että numerot ovat aivan oikein eikä ole mitään turhia välejä, mutta silti se sanoo että tilinumero on väärä ja aina erikseen ilmoittaa "tilinumerossasi on kaksi kirjainta" kun olen sen kirjoittanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP täällä. En pääse puhelimellani pankkiin, koska se sanoo että turvallisuussyistä saan olla sinne kirjautuneena vain yhdellä laitteella. Se sanoo niin vaikka kirjautuisin ulos koneellani, ehkä siksi että saatan olla yhä kirjautuneena kuukausia sitten hajonneessa vanhassa kännykässä jossa meni näyttä rikki?
Et taatusti ole sillä rikkimenneellä kännykällä. Koeta rauhoittua, kirjaudu ulos ja sammuta koko kone jos vielä tiedät sen salasanan. Ja koeta sitten iltapäivällä uudestaan.
OOT SÄ RETARDI KUN ET OSAA EDES LASKUA MAKSAA TYPERÄ NAINEN!
Älä kirjoita sitä tilinumero -kohtaan, vaan siihen missä lukee Iban.
Oletko varma että yrität syöttää tilinumeroa oikeaan kohtaan?
Soita sinne laskuttajalle jos oot tarkistanut että varmasti näpyttelit oikein. Kerran jouduin sen tekemään kun ei hyväksynyt vaikka toinenkin yritti ja tarkistettiin. Laskussa häikkä.
VOI HEMMETTI. Olin koko ajan kirjottanut F1 en FI.... melkein tunti meni hukkaan noin typerän virheen takia - AP
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että yrität syöttää tilinumeroa oikeaan kohtaan?
En ymmärrä, mihin kohtaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
VOI HEMMETTI. Olin koko ajan kirjottanut F1 en FI.... melkein tunti meni hukkaan noin typerän virheen takia - AP
Oletko kirjolla?
Tarkista vielä kerran että tilinumero on oikein ja että olet syöttänyt numerot ilman välilyöntejä. Jos ei edelleenkään onnistu soita laskuttajalle.