Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

đź’—

Kommentit (28822)

Vierailija
61/28822 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle rakkaus on jotain, jonka voi vaihtaa tai unohtaa silmänräpäyksessä.

Toki mikäli osoittautuu että mies ei ole rakkauden arvoinen.

Epäluotettava harvemmin on.

Vierailija
62/28822 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin. Tykkään susta silti aina eniten kaikista. Älä kanna huolta turhista. Oon täällä, sä siellä. Sydämessäni säilyt.

Jos haluat pitää sen vain omana tietonasi, sitten se pysyy sellaisena. 

Turhankin julkista tietoa mun makuun. Moikkaan sua jos nään. Öitä. Muuten, "se" saa pysyä sellaisena. Meillä on eri tehtävät. Mun tehtävä on rakastaa sua olematta läsnä, kaukaa. Annat silti minulle jotain, tiedän että se kuljettaa oikeaan suuntaan. Kaikki selviää vielä joskus.

Ok, sinä määrittelet tehtävät ja minä sopeudun, kuten tähänkin asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/28822 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän turhautumisesi. Tärkeitä pointteja. Mutta olen itsekin siis nainen. Ja kuten sanoin, toivoisinkin, että hänestä nähdään se kaikki muu hienous, eikä ulkoinen por*ous, tosin sanoen toivoin, että häntä ei käytettäisi ja sitten dumpattaisi, vaan osattaisiin jäädä vierelleen ja nähdä se hienous. Viestini oli rakkaudella kirjoitettu, eikä minkään setämiehen huohotuksin. Ap

Pidätkö kaivattuasi jotenkin tyhmänä jos luulet että häntä voi viedä kuin pässiä narussa ja heittää menemään?

Vierailija
64/28822 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän turhautumisesi. Tärkeitä pointteja. Mutta olen itsekin siis nainen. Ja kuten sanoin, toivoisinkin, että hänestä nähdään se kaikki muu hienous, eikä ulkoinen por*ous, tosin sanoen toivoin, että häntä ei käytettäisi ja sitten dumpattaisi, vaan osattaisiin jäädä vierelleen ja nähdä se hienous. Viestini oli rakkaudella kirjoitettu, eikä minkään setämiehen huohotuksin. Ap

Pidätkö kaivattuasi jotenkin tyhmänä jos luulet että häntä voi viedä kuin pässiä narussa ja heittää menemään?

Juu en. Miksi täällä kaikki kaunis ymmärretään väärin. Unohtakaa koko viesti. Minäkin aion unohtaa kaivatun (vielä joskus). Ap

Vierailija
65/28822 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnistanut sinua tänäänkään ketjusta, ehkä täällä kuitenkin olet lukemassa. Paljon haleja ja pusuja sinulle, ikävä on. Kutsun sinut kylään koska tahansa, jos vaan haluat tulla.

Vierailija
66/28822 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että jotkut teistä ihmisistä ei tajuaisi rakkaudesta mitään vaikka joku joka oikeasti tajuaa vääntäisi teille rautalangasta. Sivusta

Vierailija
67/28822 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle rakkaus on jotain, jonka voi vaihtaa tai unohtaa silmänräpäyksessä.

Toki mikäli osoittautuu että mies ei ole rakkauden arvoinen.

Kukaan ei ole sanonut noin ilkeästi. Kertoo naisen todelliset arvot.

Vierailija
68/28822 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nähty tänään(kään). Ei ulkona Ei missään.

n>m

Vierailija
69/28822 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin äsken taas paljon. Haluaisin niin kovasti tietää haluatko minulta enää mitään yhteydenottoa vai nolaanko vain itseni. Ajattelen sinua paljon. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. Voi kun kysyisit multa joskus mitä kuuluu niin että olisit oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
70/28822 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

The website encountered an unexpected error. Try again later.

Vierailija
71/28822 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jo nukut ja minä palelen täällä. Oispa sun kyljessä lämmittelemässä!

Vierailija
72/28822 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei valitettavasti nähdä. Kun on isot rinnat, niin sitä on miehille joku seksiobjekti vaikka pukeutuis kaapuun.  

Vierailija
73/28822 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten parikymppinen voi olla paljon fiksumpi kuin yli kymmenen vuotta vanhempi 30+ mies.

Vierailija
74/28822 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkin äsken taas paljon. Haluaisin niin kovasti tietää haluatko minulta enää mitään yhteydenottoa vai nolaanko vain itseni. Ajattelen sinua paljon. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. Voi kun kysyisit multa joskus mitä kuuluu niin että olisit oikeasti kiinnostunut.

Minkä kanavan kautta haluaisit hänen kysyvän?

Vierailija
75/28822 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo valitettavasti ikuinen seksiobjekti kommentti oli siis sivusta

Vierailija
76/28822 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti haluan. Voisin hyvinkin kysyä yhdellä ehdolla. Tiedät sen.

Vierailija
77/28822 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää haluaako kaivattuni yhteydenottoa vai nolaanko mä itseni vaan yrittämällä. En oikein osaa ehkä lukea tilannetta, mut hiukan aavistelen pahinta, kun ei olla pitkään aikaan nähty ja juteltu edes töissä. Mietin, onko hän unohtanut koko jutun. Ehkä hänellä on paljon ystäviä muutenkin.

Vierailija
78/28822 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle parasta on olla rakastavien ihmisten kanssa omassa kotona.

Kaikille kunnon immeisille.

Vierailija
79/28822 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että jotkut teistä ihmisistä ei tajuaisi rakkaudesta mitään vaikka joku joka oikeasti tajuaa vääntäisi teille rautalangasta. Sivusta

No minulle rakkaus ei ole sitä, että sanon rakastani p*rnon näköiseksi...

Vierailija
80/28822 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The website encountered an unexpected error. Try again later.

Itsellä ollut jo pari päivää hitaat sivut.

Ketju on lukittu.