Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (53)
Nuku hyvin. TykkÀÀn susta silti aina eniten kaikista. ĂlĂ€ kanna huolta turhista. Oon tÀÀllĂ€, sĂ€ siellĂ€. SydĂ€messĂ€ni sĂ€ilyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NĂ€in ettĂ€ sulkeutuu. Terkkuja kaipaamalleni, olin juuri menossa vastaamaan gallupiin. NĂ€kisinpĂ€ sua, edes unessa taas..đ
Vastaa vaan tĂ€hĂ€n alle.đ€
Keikalla oon nĂ€hnyt, sillai tavattiin, vastaus gallupiin. Haaveissa mm. elĂ€mysretket. đ
Vierailija kirjoitti:
Naiselle rakkaus on jotain, jonka voi vaihtaa tai unohtaa silmÀnrÀpÀyksessÀ.
EipÀs yleistetÀ. Rakkaus voi jÀÀdÀ mutta ihminen itse menee eteenpÀin ilman surkutteluja.
Toivottavasti moni ei kÀytÀ sua hyvÀksi, koska olet niin por*on nÀköinen. Toivottavasti moni/joku huomaa, miten hieno ihminen olet. Huumori, nopeaÀlyisyys, kauneus, kiinnostavuus. Ne tulee jonkun spesiaalin huomata. HyvÀÀ yötÀ. <3
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin. TykkÀÀn susta silti aina eniten kaikista. ĂlĂ€ kanna huolta turhista. Oon tÀÀllĂ€, sĂ€ siellĂ€. SydĂ€messĂ€ni sĂ€ilyt.
Jos haluat pitÀÀ sen vain omana tietonasi, sitten se pysyy sellaisena.
Vierailija kirjoitti:
Oispa mulle.đ„č Murehdin ihan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsetko menivÀt tunteisiin taas? Jösses tÀtÀ Suomea.
Ruikuttakaa rauhassa.
Olihan se sun yksinpuhelu ÀÀrimmÀisen raskasta ja vaivaannuttavaa siis tylsÀÀ lÀtinÀÀ.sivu
Pari kommenttia ehdin ja ketju meni lukkoon. No ihan sama, kunhan pÀÀtin tervehtiÀ. Jatkakaa rauhassa lÀtinöitÀnne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EipÀs yleistetÀ. Rakkaus voi jÀÀdÀ mutta ihminen itse menee eteenpÀin ilman surkutteluja.
KylmÀÀ puhetta heikommalta astialta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti moni ei kÀytÀ sua hyvÀksi, koska olet niin por*on nÀköinen. Toivottavasti moni/joku huomaa, miten hieno ihminen olet. Huumori, nopeaÀlyisyys, kauneus, kiinnostavuus. Ne tulee jonkun spesiaalin huomata. HyvÀÀ yötÀ. <3
Por*on nÀköinen ei kyllÀ mairittele ketÀÀn. Olipa sitten tÀhden paikalla N tai T.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Por*on nÀköinen ei kyllÀ mairittele ketÀÀn. Olipa sitten tÀhden paikalla N tai T.
No ÀlÀ nyt kukkahattustele. HÀn ymmÀrtÀÀ raffin kielenkÀyttöni tÀssÀ tapauksessa. HÀn on ihana. <3
Vierailija kirjoitti:
Aww miten lĂ€mpöinen ajatus đąđ
Voiko nopeaÀlyistÀ kÀyttÀÀ hyvÀksi
Vierailija kirjoitti:
Voiko nopeaÀlyistÀ kÀyttÀÀ hyvÀksi
Voi. NopeaÀlyisellÀkin voi olla sokeat pisteensÀ (johtuen esim. menneisyyden traumoista).