Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5976)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen neitsyt toivottaa leppoisia joululomavapaita kaikille merkeille.
Nauttikaa suklaasta ja muistakin herkuista niin ettÀ napa rutisee.
Tipatonkin alkaa vasta tammikuussa.
Voin hoidella neitsyytesi pois. -LizDaL
sorry, mutta mulla on lapsia
Vierailija kirjoitti:
Oot todella outo ettÀ oot tÀnne kirjoitellut tunnisteellisia siitÀ lÀhtien ku vielÀ nÀhtiin ja nyt haukut. Vihaat ja rakastat?
Outoa on vain se, ettÀ olen kirjoitellut. IKINà en ole kirjoittanut sinusta mitÀÀn rumaa. TÀÀllÀ sekoittuu trollit oikeisiin kaipaajiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut tÀtÀ vihjailevaa kirjoittelua jo vuosia ja on tullut aika tehdÀ selvÀksi ettÀ rajat on ylitetty.
Anonyymi keskustelupalsta ei oikeuta ketÀÀn jatkuvaan ja kohdistettuun hÀirintÀÀn, tai toisten yksityisyyden loukkaamiseen. Haluan ilmoittaa, ettÀ tiedÀn tarkalleen kuka nÀiden kirjoitusten takana on. Olen myös tallentanut kuvakaappauksina kaikki minua (/meitÀ) koskevat vihjailut usean vuoden ajalta.
PidÀn tÀtÀ varoituksena: kirjoittelun on loputtava vÀlittömÀsti. MikÀli vihjailu jatkuu, kÀytÀn hallussani olevaa nÀyttöÀ ja tietoja henkilöllisyydestÀsi asian viemiseksi viranomaiskÀsittelyyn.
TÀmÀ on viimeinen huomautus asiasta.
KeitÀ meitÀ?
Toivottelee mustasukkainen trolli.
Vierailija kirjoitti:
En ole rakastunut. Kuinka voisin olla, kun en edes seurustele kenenkÀÀn kanssa?
Ahaa, vain seurusteleva ihminen voi olla rakastunut
Vierailija kirjoitti:
'Olen seurannut tÀtÀ vihjailevaa kirjoittelua jo vuosia ja on tullut aika tehdÀ selvÀksi ettÀ rajat on ylitetty.
Anonyymi keskustelupalsta ei oikeuta ketÀÀn jatkuvaan ja kohdistettuun hÀirintÀÀn, tai toisten yksityisyyden loukkaamiseen. Haluan ilmoittaa, ettÀ tiedÀn tarkalleen kuka nÀiden kirjoitusten takana on. Olen myös tallentanut kuvakaappauksina kaikki minua (/meitÀ) koskevat vihjailut usean vuoden ajalta.
PidÀn tÀtÀ varoituksena: kirjoittelun on loputtava vÀlittömÀsti. MikÀli vihjailu jatkuu, kÀytÀn hallussani olevaa nÀyttöÀ ja tietoja henkilöllisyydestÀsi asian viemiseksi viranomaiskÀsittelyyn.
TÀmÀ on viimeinen huomautus asiasta.'
TÀmÀ ei minulta. Mutta hei, kiitos
tuestasi, fiksu empaatti. TeitÀ on
harvassa. HyvÀÀ yötÀ Sinulle ja
perheellesi. E
Miksi nĂ€ihin viesteihin tulee aina extra vĂ€lejĂ€ kun laittaa vĂ€lin jĂ€lkeen? ĂrsyttĂ€vÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun sormet kun sais sormieni lomaan
Milloin laitetaan?
Koska nĂ€hdÀÀn? đ
Miten saisin tÀmÀn tunnekertymÀn lÀhetettyÀ sinulle? Jos laitan sÀkkiin ja kÀyn yöllÀ kaatamassa kaiken rakkauden peitollesi kuin höyhenet. Aamulla herÀisit valtavan tunnevyöryn keskellÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no mut kun eikulaatikkoleuka- kirurgi- lentÀjÀ- palomiehet on niistÀ kiinnostuneempia kuin pysÀköinnintarkastajat
MikÀ htti on laatikkoleuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut tÀtÀ vihjailevaa kirjoittelua jo vuosia ja on tullut aika tehdÀ selvÀksi ettÀ rajat on ylitetty.
TÀmÀ on viimeinen huomautus asiasta.
KeitÀ meitÀ?
Se on vaan yks kyttÀÀjÀ joka luulee tunnistavansa tÀÀltÀ ihastuksensa joka kirjoittelee toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin laitetaan?
Koska nĂ€hdÀÀn? đ
Sitten kun sydÀmesi on valmis.
ĂlĂ€ nyt vielĂ€ mene, just vasta pÀÀsin sinulle kertomaan.