Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5522)
Kaikilla muilla on joulukuusi, mulla on jouluseitsemÀn.
MeillÀ on suru-rakkaussuhde.
Vierailija kirjoitti:
67
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
67
Niin, kuusiseitsemĂ€n đ
Vierailija kirjoitti:
HerÀsin kÀymÀÀn miestenhuoneessa. Unohdin kai aiemmin postittaa terveiseni?
HerÀsin eilen jo klo 21 aikoihin ja ajattelin meitÀ. Kirjastossa olisi tÀnÀÀn kiva kÀydÀ, mutta katsotaan nyt. Menee aina liian aikaisin kiinni. Rustailin myös 3 työhakemusta, mutta tuskinpa tÀrppÀÀ. Ei ole tÀrpÀnnyt kolmeen vuoteen ja kuukauteen. Kohta laitan nukkumaan. Iltapalaksi kaakao ja vehnÀsÀmpylÀ, jonka vÀlissÀ ketsuppia, rusinoita ja kuivattuja taateleita. Jukurtti on edelleen loppu, vaikka lÀhikauppa olisi toki auki. Kevein kulkusin on hyvÀ mennÀ maaten.
Yö meni pelaillessa mobiilipelejÀ. LisÀksi katselin lonkeroanimaatioita intrnetistÀ. Sen jÀlkeen katselin jÀlleen palstalla ylistetyn Giorgia Melonin kuvia. TÀssÀ yhteydessÀ siis kulkuset kilisi. Kaunis nainen, kuten sinÀkin. Radiotakin kuuntelin. Erityisen mukava kuulla 60-luvun sÀveliÀ: Paul Anka, Danny, Rat Pack. Olisitpa tÀssÀ niin keittÀisin sinulle kaak
Rat Pack oli kyllÀ mainio porukka. Olisinpa voinut viedÀ kaivattuni katsomaan heitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Sori "rakas" joudun lopettamaan sun kaipauksen tÀhÀn, koska se satuttaa ulkopuolisia. YmmÀrrÀn kyllÀ. He saattavat luulla viestejÀ heihin kohdennetuksi ja pelÀstyÀ.
Sullahan pieni harhainen piiri pyörii...
Turhaan uhkailet. Oikein joulun lÀhettilÀs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on outo ketju. Yksi vihamielinen ihminen haukkuu kaikkien viestit ja poistattaa ne. Lue jotain muuta ketjua tai perÀti eri palstaa.
Joka toinen viesti on lÀssytystÀ ketjun otsikon vastaisesti? Onko ymmÀrryksessÀsi jotain vikaa? Huomiota pakko saada hinnalla millÀ hyvÀnsÀ omille lÀssytyksille. Terapeutit on sitÀ varten? Ei nettipalsta?
Miksi oot noin tiukkapipo? Ootko joku opettaja? Miksi oot tÀÀllÀ aina?
MistĂ€ tiedĂ€t ettĂ€ aina đ€Łđ€Ł mistĂ€hĂ€nđ€Łđ€Ł
Mutta hÀn ei valita joka asiasta, siinÀ ero, sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin myös sellasta, ettÀ JOS on ihminen kenellÀ on ns. elÀmÀ, niin onko tÀmÀ ketju/palsta sellaisen paikka.
Ei ehkÀ.No, joskus elÀmÀssÀ voi olla vaiheita ettÀ ei ole elÀmÀÀ. On pelkkÀÀ synkkÀÀ sumua ja varjoja.
Njoo, mutta on silti yleensÀ vaihtoehtoja ja jotain muutakin.
TÀÀllÀ kÀy oikeasti sen tasoista pÀivÀkeskus -porukkaa, ettÀ ei ole ihan normityyppien tai edes vÀhÀn outojen ja vÀhÀn hankaluuksia omaavien paikka, jos on kuitenkin normaali Àly ja elÀmÀssÀ jotain mahiksia.
Sano muuta. Aina kun tÀnne tulee niin ihmettelee vaan ettÀ mitÀ sekopÀistÀ tÀÀllÀ oikein pyörii, joka pÀivÀ yleensÀ samat viestit. Harmittaa kun haluaisi lukea niitÀ asiallisia viestejÀ joita tÀÀllÀ myös on.
Kun kohtaus alkaa, kannattaa vetÀÀ happea. Ohi sekin menee ajallaan. En usko, ettÀ olet ylpeÀ sanomisistasi muutaman hetken pÀÀstÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ€©
No mitÀ nyt. NÀhtiinkö kaupassa just.
NÀhtiinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taaskin menee hyvÀ seisokki ihan hukkaan, kun et oo seurassani.
Hienoa et olet jo tuossa pisteessĂ€ kaivattusi kanssa. Mutta miksi palstalla vielĂ€ đ
Jos on addiktoitunut palstaan/ketjuun, niin voi kÀydÀ tÀÀllÀ vaikka olisi livenÀ hyvÀ tilanne ihastuksensa kanssa.
Itse esim. tÀllÀ viikolla avauduin ketjuun, etten enÀÀ kestÀ tÀtÀ panetusta mitÀ koen, ja pian hÀn soittikin ja molemmat puhelimessa vaan hönkÀiltiin hiljaa ja nÀhtiin sitten xD EikÀ hÀn siis kÀy todellakaan tÀÀllÀ, vaan fiilis oli molemmilla samaan aikaan sama.
T: eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotettavissa sontaa niskaan. SitÀ suu puhuu, mitÀ sydÀn on tÀynnÀ.
No comment, no contact. Viranomaiset hoitavat sonnan sotkut.
MikÀhÀn mahtaa olla se rikos, johon on syyllistytty?
TietÀjÀt tietÀÀ.
Miksi sitten kirjoitat tÀnne? YritÀtkö saada kontaktin?
Kaikesta huolimatta tykkÀÀn ja vÀlitÀn sinusta. Jos se on rikollista, olkoon.
Tuosta mun avautumisesta tuskaisen oloni suhteen meni ehkÀ minuutti tai kaksi, niin puhelin soi :D TÀmÀ vain vahvistaa oloani siitÀ, ettÀ joskus aiemmin elÀmÀssÀni olen todellakin kÀrvistellyt yksipuolisen himon kourissa. Koska jos se on molemminpuolista, niin sit tapahtuu noin tai jotenkin vastaavasti.
Gallup
Miten kaivattusi reagoi, kun saa tietÀÀ sinun huonoista uutisistasi tai akuuteista vaikeuksista?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten kaivattusi reagoi, kun saa tietÀÀ sinun huonoista uutisistasi tai akuuteista vaikeuksista?
Ei hajuakaan.
YöllÀ puhuin ennakoimattomuudesta. Se on juuri sitÀ, ettÀ etukÀteen ei voi yhtÀÀn tietÀÀ, miten toinen toimii.
Mulla usein siirtynyt vuodenaikojen mukaan niin, ettÀ talvella vuoto tÀydenkuun aikaan, ja kesÀllÀ taas pÀinvastoin ovulaatio tÀydenkuun aikaan.
Ovulaation kyllÀ tunnistaa, vaikka voihan sitÀ laskeskellakin.