Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5365)
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulemma kuulemma muuta. Meen poies. Hammaspesu ja maate. ĂitĂ€ ötyĂ€. Musta sydĂ€n.
Ja tuplat vahingossa. En edes huomannut. PyydÀn anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuli sellainen tieto vastaan ettÀ hÀn ei asu enÀÀ sun kans saman katon alla. Siksi uskalsin. Mutta sua ei ilmeisesti kiinnosta tavata?
TÀllÀisiÀ randomeja nostoja on aina hauska nÀhdÀ. Esim. itsellÀ ei ole vuosikausiin tosiaan (millÀÀn mittarilla) mutta lÀhtisinkö ensimmÀisinÀ mieleen tulevalle laittamaan tÀstÀ juttua kysymÀttÀ? No ehken tosiaan. :P
Vierailija kirjoitti:
MikÀ se heitto "vanha kikka" etunimen kÀytöstÀ oli?
Jos ihmiseen haluaa syventÀÀ kontaktia/jotain jÀÀvĂ€n sen mieleen, kĂ€ytetÀÀn lauseen yhteydessĂ€ alussa etunimeĂ€. Olisko siitĂ€ kyse. LÀÀkĂ€rit ja fyssarit kĂ€yttÀÀ tĂ€tĂ€ työssÀÀn edelleenkin. Nimen mainitsemalla voi myös antaa kĂ€sitystĂ€ toisen empatiakyvystĂ€ selkeĂ€mmin jne sillĂ€ voi tehdĂ€ vaikka mitĂ€ kikkoja, jĂ€ttÀÀ toisen muistiin đđ
6minuuttia ja bugi sulkee taas ketjun.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ ihana..
ĂitĂ€, Ihanatar<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmiseen haluaa syventÀÀ kontaktia/jotain jÀÀvĂ€n sen mieleen, kĂ€ytetÀÀn lauseen yhteydessĂ€ alussa etunimeĂ€. Olisko siitĂ€ kyse. LÀÀkĂ€rit ja fyssarit kĂ€yttÀÀ tĂ€tĂ€ työssÀÀn edelleenkin. Nimen mainitsemalla voi myös antaa kĂ€sitystĂ€ toisen empatiakyvystĂ€ selkeĂ€mmin jne sillĂ€ voi tehdĂ€ vaikka mitĂ€ kikkoja, jĂ€ttÀÀ toisen muistiin đđ
Juu, tiedĂ€n, mutta ihmettelin, miksi tyypin piti se mainita ja olla ihan ettĂ€ đ€Łđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika toivoton olo tÀn jutun suhteen nyt. Kokonaan oma vikani.
MitÀ teit, omasta mielestÀsi.
En mitÀÀn.
No miks sit sanot et sun vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ ihana..
ĂitĂ€, Ihanatar<3
Tuskinpa olen, mulla kasvaa parta.
Toivoton olo. Kaikilla muilla suhteet nÀyttÀÀ alkavan helposti ja siitÀ vaan alkavat sitten reippaasti parisuhteeseen. Itse sitÀ sitten vain kaipaa ja kaipaa eikÀ mikÀÀn koskaan etene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ ihana..
ĂitĂ€, Ihanatar<3
Tar-mo? Ei vaisin ja sivusta.
Kuka asuu muutaman sadan metrin pÀÀssÀ joka sinÀ et ole ? Onks tÀssÀ nyt joku mustisdraama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun menin pyytÀmÀÀn "kaivattua" kilauttamaan ovisummeria tÀÀllÀ. Nyt on jo pariin otteeseen joku sitÀ ilmeisesti varmaan todennÀköisesti vahingossa rimpauttanut ja rapussa on kuulunut myös naapureiden ÀÀniÀ, mutta kukaan ei ole koskaan mennyt esim. viereiseen asuntoon mikÀ olisi loogista tuossa tilanteessa.
"Hei, kuka siellÀ?", kysyn puhelimeen. Kukaan ei vastaa, tietenkÀÀn. EnkÀ tohtinut mainita nimeÀsi. Olisinpa niin olisi nyt mielenrauha. Jos tÀmÀ on molemminpuolista niin molemmille todella riskialtis asetelma. LÀhestyminen siis.
Jos tÀmÀn luet, olit se sitten sinÀ tai et, ehkÀ olet vihainen.
Anteeksi.
NiitÀ tuli aiemminkin mutta sivuutit/unohdit ne koska ei ollut syytÀ antaa niille samaa arvoa. Sivusta toki. :P
YmmÀrrÀn tÀysin mitÀ tarkoitat, mutta minÀ oikeasti tiedÀn milloin tuota ovipuhelinta soitetaan ja ketkÀ vahingossa siis. Se on suhteellisen harvinaista ja yleensÀ esim. lapset, jotka menevÀt naapurihuoneistoon.
Ja mitenniin törmÀÀn vaan joihin haluan ? Puhu enemmÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika toivoton olo tÀn jutun suhteen nyt. Kokonaan oma vikani.
MitÀ teit, omasta mielestÀsi.
En mitÀÀn.
No miks sit sanot et sun vika.
Siks, ettÀ olis pitÀnyt tehdÀ jotain.
Vierailija kirjoitti:
Halutaan puhua kuin lapselle tai typerÀlle alaiselle. VÀhÀttelyÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ ihana..
ĂitĂ€, Ihanatar<3
Jahas, mihin kerrokseen lÀhetÀt terveisiÀ? Eri
Vierailija kirjoitti:
Kuka asuu muutaman sadan metrin pÀÀssÀ joka sinÀ et ole ? Onks tÀssÀ nyt joku mustisdraama.
On joo.
Ei kuulemma kuulemma muuta. Meen poies. Hammaspesu ja maate. ĂitĂ€ ötyĂ€. Musta sydĂ€n.