Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat tänne mulle vuosia mutta et halua mitään antaa irl?
Mistä voi tietää, että viestit on sulle? Ei täällä kukaan nimeään laita 🤔
Itkuvirsiä odotellessa. Toivottavasti maistuu edelleen vaikkei edelleenkään sillain itketä. Hengessä mukana loppuun asti.
Ai seitsemän vuotta sitten, mitähän sinulle kuuluu? Tähtiin viitaten( 7) istuit joskus minun luona.
Mikä se heitto "vanha kikka" etunimen käytöstä oli?
Vierailija kirjoitti:
Petri presidentixi
Heh, oot paikalla
Joku vei mun ideat ja olen tässä toteuttanut aika paljon asioita joita en suunnitellut yhtään.
Ostin myös joululahjan exälleni joka vei lapseni.
Nauran asialle. Don't ask.
Mitähän nämä kaikki jutut taas on ja jostakin ne vain aina välillä tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää joulua kun ei ilmeisesti törmätä ennen!
Et siis halunnut tavata?
Öitä, vitosen (2x5) hurmuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petri presidentixi
Heh, oot paikalla
En tiä, tuli mieleeni vain. Johtuuko aamusta, en tiedä oikein sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kalleimmalle kauneimmat
đź’™
Tuli sellainen tieto vastaan että hän ei asu enää sun kans saman katon alla. Siksi uskalsin. Mutta sua ei ilmeisesti kiinnosta tavata?
Six-seven. Eiku six-five. Gn, oot yhä mielessä, mutta toiv. et enää pitkään. Oikeasti jäi pohdituttamaan, oliko sinussa oikeasti jotakin selvittelyn arvoista. En minä muihin näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika toivoton olo tän jutun suhteen nyt. Kokonaan oma vikani.
Mitä teit, omasta mielestäsi.
En mitään.
Vierailija kirjoitti:
Nimi tai kirjain?
Vierailija kirjoitti:
Missä on elämäsi rakkaus?
Toivottavasti kotona kohta pötköttämässä.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun menin pyytämään "kaivattua" kilauttamaan ovisummeria täällä. Nyt on jo pariin otteeseen joku sitä ilmeisesti varmaan todennäköisesti vahingossa rimpauttanut ja rapussa on kuulunut myös naapureiden ääniä, mutta kukaan ei ole koskaan mennyt esim. viereiseen asuntoon mikä olisi loogista tuossa tilanteessa.
"Hei, kuka siellä?", kysyn puhelimeen. Kukaan ei vastaa, tietenkään. Enkä tohtinut mainita nimeäsi. Olisinpa niin olisi nyt mielenrauha. Jos tämä on molemminpuolista niin molemmille todella riskialtis asetelma. Lähestyminen siis.
Jos tämän luet, olit se sitten sinä tai et, ehkä olet vihainen.
Anteeksi.
Niitä tuli aiemminkin mutta sivuutit/unohdit ne koska ei ollut syytä antaa niille samaa arvoa. Sivusta toki. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimi tai kirjain?
"Tapio"
Kalleimmalle kauneimmat