Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5365)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat tÀnne mulle vuosia mutta et halua mitÀÀn antaa irl?
MistĂ€ voi tietÀÀ, ettĂ€ viestit on sulle? Ei tÀÀllĂ€ kukaan nimeÀÀn laita đ€
ItkuvirsiÀ odotellessa. Toivottavasti maistuu edelleen vaikkei edelleenkÀÀn sillain itketÀ. HengessÀ mukana loppuun asti.
Ai seitsemÀn vuotta sitten, mitÀhÀn sinulle kuuluu? TÀhtiin viitaten( 7) istuit joskus minun luona.
MikÀ se heitto "vanha kikka" etunimen kÀytöstÀ oli?
Vierailija kirjoitti:
Petri presidentixi
Heh, oot paikalla
Joku vei mun ideat ja olen tÀssÀ toteuttanut aika paljon asioita joita en suunnitellut yhtÀÀn.
Ostin myös joululahjan exÀlleni joka vei lapseni.
Nauran asialle. Don't ask.
MitÀhÀn nÀmÀ kaikki jutut taas on ja jostakin ne vain aina vÀlillÀ tulevat.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ joulua kun ei ilmeisesti törmÀtÀ ennen!
Et siis halunnut tavata?
ĂitĂ€, vitosen (2x5) hurmuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petri presidentixi
Heh, oot paikalla
En tiÀ, tuli mieleeni vain. Johtuuko aamusta, en tiedÀ oikein sitÀkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Kalleimmalle kauneimmat
đ
Tuli sellainen tieto vastaan ettÀ hÀn ei asu enÀÀ sun kans saman katon alla. Siksi uskalsin. Mutta sua ei ilmeisesti kiinnosta tavata?
Six-seven. Eiku six-five. Gn, oot yhÀ mielessÀ, mutta toiv. et enÀÀ pitkÀÀn. Oikeasti jÀi pohdituttamaan, oliko sinussa oikeasti jotakin selvittelyn arvoista. En minÀ muihin nÀin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika toivoton olo tÀn jutun suhteen nyt. Kokonaan oma vikani.
MitÀ teit, omasta mielestÀsi.
En mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Nimi tai kirjain?
Vierailija kirjoitti:
MissÀ on elÀmÀsi rakkaus?
Toivottavasti kotona kohta pötköttÀmÀssÀ.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun menin pyytÀmÀÀn "kaivattua" kilauttamaan ovisummeria tÀÀllÀ. Nyt on jo pariin otteeseen joku sitÀ ilmeisesti varmaan todennÀköisesti vahingossa rimpauttanut ja rapussa on kuulunut myös naapureiden ÀÀniÀ, mutta kukaan ei ole koskaan mennyt esim. viereiseen asuntoon mikÀ olisi loogista tuossa tilanteessa.
"Hei, kuka siellÀ?", kysyn puhelimeen. Kukaan ei vastaa, tietenkÀÀn. EnkÀ tohtinut mainita nimeÀsi. Olisinpa niin olisi nyt mielenrauha. Jos tÀmÀ on molemminpuolista niin molemmille todella riskialtis asetelma. LÀhestyminen siis.
Jos tÀmÀn luet, olit se sitten sinÀ tai et, ehkÀ olet vihainen.
Anteeksi.
NiitÀ tuli aiemminkin mutta sivuutit/unohdit ne koska ei ollut syytÀ antaa niille samaa arvoa. Sivusta toki. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimi tai kirjain?
"Tapio"
Kalleimmalle kauneimmat