Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5390)
Vierailija kirjoitti:
Kallella on ihanin, mutta kenellÀ upein?
Minun on upein ja ihanin, sori. sivu
MissÀ on se hahmo tai trolli, joka löysi aina kaipauspareja tÀstÀ loputtomasta suosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallella on ihanin, mutta kenellÀ upein?
Minun on upein ja ihanin, sori. sivu
Juu tiedÀn olevani, mutta kuka kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ joulua kun ei ilmeisesti törmÀtÀ ennen!
Nii. TörmÀÀt vaan niiden kanssa joiden haluat.
SiitÀkö tÀssÀ on kyse ? Esim tÀmÀnpÀivÀisestÀ ? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika toivoton olo tÀn jutun suhteen nyt. Kokonaan oma vikani.
Miten sÀ mokasit?
Ei olla nÀhty tÀllÀ viikolla ja mun aivot tykkÀÀ negailla. Oma vika kun en kÀyttÀnyt niitÀ paria pientÀ tilaisuutta.
Kirjoitat tÀnne mulle vuosia mutta et halua mitÀÀn antaa irl?
Jotenki tuut ajatuksiini toistuvasti, ajamassa traktoria. Ihana nĂ€ky saa hymyilee kiireiden hellittĂ€essĂ€ ja on tervetullutta. Kerroin sulle joskus vuosia sitten rastaan pesĂ€stĂ€ lampun pÀÀllĂ€. Muistan sut hyvin ja juttelumme..đ
Vierailija kirjoitti:
Laitoin sut mykistykselle wa. Mulle riitti tÀÀ touhu.
Anteeks, taisin kirjoittaa sulle ihan liikaa viestejĂ€. đ
Vierailija kirjoitti:
MissÀ on elÀmÀsi rakkaus?
Kaukana, kaukana. Kohta lÀhellÀ. <3
Vierailija kirjoitti:
Kaiken pystyy korjaamaan
teipillÀ tai rakkaudella
Harmittaa kun menin pyytÀmÀÀn "kaivattua" kilauttamaan ovisummeria tÀÀllÀ. Nyt on jo pariin otteeseen joku sitÀ ilmeisesti varmaan todennÀköisesti vahingossa rimpauttanut ja rapussa on kuulunut myös naapureiden ÀÀniÀ, mutta kukaan ei ole koskaan mennyt esim. viereiseen asuntoon mikÀ olisi loogista tuossa tilanteessa.
"Hei, kuka siellÀ?", kysyn puhelimeen. Kukaan ei vastaa, tietenkÀÀn. EnkÀ tohtinut mainita nimeÀsi. Olisinpa niin olisi nyt mielenrauha. Jos tÀmÀ on molemminpuolista niin molemmille todella riskialtis asetelma. LÀhestyminen siis.
Jos tÀmÀn luet, olit se sitten sinÀ tai et, ehkÀ olet vihainen.
Anteeksi.
Hajuttomia pörĂ€yksiĂ€ tulee đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken pystyy korjaamaan
teipillÀ tai rakkaudella
Paitsi ettei.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin paljonkin kun avaisit padon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks toisten kanssa nappaa paremmin ja toisten kanssa vaan ei. En koe minkÀÀnlaista tulta nyt tÀssÀ. KipinÀÀ.
No miks sun pitÀis vÀkisin kokea jonkun kanssa tulta ja kipinÀÀ? Miks edes mietit tollasia jos et kerran tunne mitÀÀn? En mÀkÀÀn tunne kipinÀÀ esim. naapurin Pasin kanssa.
Ei vÀkisin pidÀkÀÀn. Oletan et vika minussa. Olen tottunut siihen, ettÀ mies nÀyttÀÀ selkeÀsti mitÀ haluaa, aina on ollut niin. Laittaa tasaiseen tahtiin viestiÀ, osoittaa kiinnostuksensa selkeÀsti ja innokkaasti, kehuu, piirittÀÀ, antaa huomiota kunnolla jne. Aina. Ja nyt törmÀsin mieheen joka on ainoastaan sanonut mitÀ haluaa, mut en syty, tuo ns muu nÀyttö puuttuu. SitÀ ei ole, niin en koe sÀpinÀÀ.
Mua ei tarvis piiritellÀ, mut joskus ois kiva kuulla joko lÀmpimistÀ tunteista tai sit vaan joku kiva kehu. Aika surulliseksi tuun muuten ja tulee sellainen olo, et onks tÀÀ kuitenkaan molemminpuoleista vai kuvittelenko kaiken. /sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisin paljonkin kun avaisit padon.
Eilen yritin mutta hÀn on ja pysyy hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ teit, omasta mielestÀsi.
Miten sÀ mokasit?