Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5294)
Vierailija kirjoitti:
Olishan mun pitÀnyt arvata ettÀ et vastaa mulle mitÀÀn ig. SydÀntÀ sÀrkee. Olisinpa ollut laittamatta koska joulumielikin katosi siinÀ samalla.
Voin kuvitella. Itselleni kÀvi vastaavasti aikoinaan. Ennen joulua selvisi, ettÀ olin vain vitsi ja minulle naureskeltiin kun luulin toisenkin ihastuneen. Ahdisti niin paljon, ettÀ seisoin rannalla ja mietin kÀvelisikö sulaan ja jÀisi sinne. Ei sen vuoksi ettei tunteet kohdanneet vaan vain sen vuoksi kun taas minut oli saatettu vain naurunalaiseksi kuten olen koko elÀmÀni joutunut.
Vierailija kirjoitti:
Jooh, jees, tÀÀ on varmaan aika kulunut juttu ja taidan pestÀ kÀteni tÀstÀ. Ei tÀtÀ saa roihuamaan niin ei saa. Vaikka kuin yrittÀs.
Miten oot sitten yrittÀnyt?
Vierailija kirjoitti:
En jaksais olla kaivatun kaveri. En usko, ettÀ löydettÀisiin mitÀÀn yhteistÀ kiinnostuksenkohdetta. Mutta seksuaalisesti hÀn on haluttava. Ja sinÀllÀÀn ihan hyvÀt jutut. Ihana.
Onko hÀn mies vai nainen? Millaisia ovat hyvÀt jutut?
Vierailija kirjoitti:
Miks toisten kanssa nappaa paremmin ja toisten kanssa vaan ei. En koe minkÀÀnlaista tulta nyt tÀssÀ. KipinÀÀ.
No miks sun pitÀis vÀkisin kokea jonkun kanssa tulta ja kipinÀÀ? Miks edes mietit tollasia jos et kerran tunne mitÀÀn? En mÀkÀÀn tunne kipinÀÀ esim. naapurin Pasin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ kirjain pilvessÀ pitÀisi nÀkyÀ?
Niinku missÀ pilvessÀ?
Pilvi on kannabista, eli K kirjain.
HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Kerron, jos tiedÀt kuinka vanha pilvi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realistisesti? Ei ollut avoin parempaan työkaveruuteen, niin tuskin on muuhunkaan. Jos oltaisiin molemmat rakastuneita niin tÀnÀÀn taas tuntuu, ettÀ antaisin mennÀ.
MistÀ pÀÀttelet, ettei ollut avoin parempaan työkaveruuteen? MitÀ se edes tarkoittaakin.
Halusi olla tavallinen työkaveri. Eli perusrivityötoveri.
Millainen on sitten ei-tavallinen työkaveri?
HyvÀ työkaveri, luottopakki. Sellainen, jonka kanssa voi ruotia asioita luottamuksellisesti. Soittaa, ettÀ myöhÀstyn hiukan, cover me.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mÀ tyhmÀ meinasin ehdottaa tapaamista pe.
No miksi et ehdota? MitÀ tapahtui? Omit jonkun negan vai?
NÀin taisi kÀydÀ. Sivusta
SilmÀt selÀssÀ. Vuorotellen. MikÀ se on?
HyvÀÀ yötĂ€ đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinku missÀ pilvessÀ?
Pilvi on kannabista, eli K kirjain.
Myös muita pilviÀ on.
Luupilla pyörii: oon niin vÀsyny siihen et löydÀt tÀst taas jotain kielteist, nyt mÀ vietÀn mun pÀivÀÀ paskoissa mietteis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks toisten kanssa nappaa paremmin ja toisten kanssa vaan ei. En koe minkÀÀnlaista tulta nyt tÀssÀ. KipinÀÀ.
No miks sun pitÀis vÀkisin kokea jonkun kanssa tulta ja kipinÀÀ? Miks edes mietit tollasia jos et kerran tunne mitÀÀn? En mÀkÀÀn tunne kipinÀÀ esim. naapurin Pasin kanssa.
Ei vÀkisin pidÀkÀÀn. Oletan et vika minussa. Olen tottunut siihen, ettÀ mies nÀyttÀÀ selkeÀsti mitÀ haluaa, aina on ollut niin. Laittaa tasaiseen tahtiin viestiÀ, osoittaa kiinnostuksensa selkeÀsti ja innokkaasti, kehuu, piirittÀÀ, antaa huomiota kunnolla jne. Aina. Ja nyt törmÀsin mieheen joka on ainoastaan sanonut mitÀ haluaa, mut en syty, tuo ns muu nÀyttö puuttuu. SitÀ ei ole, niin en koe sÀpinÀÀ.
En ole ollut tÀÀllÀ yli vuorokauteen. En edellisenÀ iltanakaan, koska huoltokatkos. Kallot ei minulta vaikka niitÀ olen kÀyttÀnyt. naiselta
HyvÀÀ yötÀ ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli söpöt sukat.
Ja spessupÀÀllyspaita :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mÀ tyhmÀ meinasin ehdottaa tapaamista pe.
No miksi et ehdota? MitÀ tapahtui? Omit jonkun negan vai?
NÀin taisi kÀydÀ. Sivusta
Ei, vaan juttu ilmeisesti lÀssÀhti. EnkÀ tiedÀ miks.
Millainen on sitten ei-tavallinen työkaveri?