Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Olishan mun pitänyt arvata että et vastaa mulle mitään ig. Sydäntä särkee. Olisinpa ollut laittamatta koska joulumielikin katosi siinä samalla.
Voin kuvitella. Itselleni kävi vastaavasti aikoinaan. Ennen joulua selvisi, että olin vain vitsi ja minulle naureskeltiin kun luulin toisenkin ihastuneen. Ahdisti niin paljon, että seisoin rannalla ja mietin kävelisikö sulaan ja jäisi sinne. Ei sen vuoksi ettei tunteet kohdanneet vaan vain sen vuoksi kun taas minut oli saatettu vain naurunalaiseksi kuten olen koko elämäni joutunut.
Vierailija kirjoitti:
Jooh, jees, tää on varmaan aika kulunut juttu ja taidan pestä käteni tästä. Ei tätä saa roihuamaan niin ei saa. Vaikka kuin yrittäs.
Miten oot sitten yrittänyt?
Vierailija kirjoitti:
En jaksais olla kaivatun kaveri. En usko, että löydettäisiin mitään yhteistä kiinnostuksenkohdetta. Mutta seksuaalisesti hän on haluttava. Ja sinällään ihan hyvät jutut. Ihana.
Onko hän mies vai nainen? Millaisia ovat hyvät jutut?
Vierailija kirjoitti:
Miks toisten kanssa nappaa paremmin ja toisten kanssa vaan ei. En koe minkäänlaista tulta nyt tässä. Kipinää.
No miks sun pitäis väkisin kokea jonkun kanssa tulta ja kipinää? Miks edes mietit tollasia jos et kerran tunne mitään? En mäkään tunne kipinää esim. naapurin Pasin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kirjain pilvessä pitäisi näkyä?
Niinku missä pilvessä?
Pilvi on kannabista, eli K kirjain.
Hyvää yötä kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Kerron, jos tiedät kuinka vanha pilvi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realistisesti? Ei ollut avoin parempaan työkaveruuteen, niin tuskin on muuhunkaan. Jos oltaisiin molemmat rakastuneita niin tänään taas tuntuu, että antaisin mennä.
Mistä päättelet, ettei ollut avoin parempaan työkaveruuteen? Mitä se edes tarkoittaakin.
Halusi olla tavallinen työkaveri. Eli perusrivityötoveri.
Millainen on sitten ei-tavallinen työkaveri?
Hyvä työkaveri, luottopakki. Sellainen, jonka kanssa voi ruotia asioita luottamuksellisesti. Soittaa, että myöhästyn hiukan, cover me.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä tyhmä meinasin ehdottaa tapaamista pe.
No miksi et ehdota? Mitä tapahtui? Omit jonkun negan vai?
Näin taisi käydä. Sivusta
Silmät selässä. Vuorotellen. Mikä se on?
Hyvää yötä 💀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinku missä pilvessä?
Pilvi on kannabista, eli K kirjain.
Myös muita pilviä on.
Luupilla pyörii: oon niin väsyny siihen et löydät täst taas jotain kielteist, nyt mä vietän mun päivää paskoissa mietteis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks toisten kanssa nappaa paremmin ja toisten kanssa vaan ei. En koe minkäänlaista tulta nyt tässä. Kipinää.
No miks sun pitäis väkisin kokea jonkun kanssa tulta ja kipinää? Miks edes mietit tollasia jos et kerran tunne mitään? En mäkään tunne kipinää esim. naapurin Pasin kanssa.
Ei väkisin pidäkään. Oletan et vika minussa. Olen tottunut siihen, että mies näyttää selkeästi mitä haluaa, aina on ollut niin. Laittaa tasaiseen tahtiin viestiä, osoittaa kiinnostuksensa selkeästi ja innokkaasti, kehuu, piirittää, antaa huomiota kunnolla jne. Aina. Ja nyt törmäsin mieheen joka on ainoastaan sanonut mitä haluaa, mut en syty, tuo ns muu näyttö puuttuu. Sitä ei ole, niin en koe säpinää.
En ole ollut täällä yli vuorokauteen. En edellisenä iltanakaan, koska huoltokatkos. Kallot ei minulta vaikka niitä olen käyttänyt. naiselta
Hyvää yötä ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli söpöt sukat.
Ja spessupäällyspaita :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä tyhmä meinasin ehdottaa tapaamista pe.
No miksi et ehdota? Mitä tapahtui? Omit jonkun negan vai?
Näin taisi käydä. Sivusta
Ei, vaan juttu ilmeisesti lässähti. Enkä tiedä miks.
Millainen on sitten ei-tavallinen työkaveri?