Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5420)
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Oot ihana mies ja oon ihan sekaisin sustađđ„°
Paras. PelkÀÀn vaan putoavani korkealta.
Ja mÀ tyhmÀ meinasin ehdottaa tapaamista pe.
Oon joskus luullut, ettÀ P, A, J, toinen A, E, ehkÀ myös yksi T, ovat olleet minuun joskus vÀhÀn ihastuneita, mutta harhaa se on tainnut olla, kun irl-merkit ovat olleet 404. Kun ei ole ikinÀ ollut erityisen haluttu vastakkaisen sukupuolen edustajien keskuudessa, sitÀ on melko huono lukemaan merkkejÀ kiinnostuksesta. PitÀÀ olla melko rautalangasta vÀÀnnetty se merkki, ennen kuin tajuan. Voi olla, ettÀ vuosien varrella joku ehkÀ olisikin ollut kiinnostunut, mutta en vaan ole huomannut liian hienovaraisia merkkejÀ. Sitten toinen on kyllÀstynyt tai ihastunut johonkin toiseen, jonka kanssa homma on edennyt. Sellaista se on, valssi kesÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
MikÀ kirjain pilvessÀ pitÀisi nÀkyÀ?
Niinku missÀ pilvessÀ?
Alusvaate- ja alapÀÀjutut ei minultađ
Vierailija kirjoitti:
Oisit vaan ehdottanu. Vaikka ehdottaisit treffejÀ herÀtyskokoukseen niin lÀhtisin. Ihmettelisin kyllÀ molempien puolesta valintaa.
TÀmÀ kyllÀ sinetöi nÀppÀrÀsti sen ettÀ eipÀ passaa ehdottaa mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinku missÀ pilvessÀ?
Ei sulle.
Vierailija kirjoitti:
Minultapas
E
Olet vÀÀrĂ€ssĂ€! E:ltĂ€ ei koskaan mikÀÀn eikĂ€ handulta, oli mikĂ€ tai kuka ee tai đ tahansa.
En tiedÀ, mutta vaikutat etÀiseltÀ. EhkÀ olet vÀsynyt, ehkÀ eilinen oli virhe. Aika nÀyttÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Alusvaate- ja alapÀÀjutut ei minultađ
Sen TR lli. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinku missÀ pilvessÀ?
Ei sulle.
Eiku just mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinku missÀ pilvessÀ?
Ei sulle.
Mun pilbessÀ luki heikkoa lumisadetta.
Tröllit trullasivat tuttuun tyyliinđ„ł:
'Minultapas
E'
'Olet vÀÀrĂ€ssĂ€! E:ltĂ€ ei koskaan mikÀÀn eikĂ€ handulta, oli mikĂ€ tai kuka ee tai đ tahansa.'
---
đŽMikÀÀn nĂ€istĂ€ ei OgE.
Olishan mun pitÀnyt arvata ettÀ et vastaa mulle mitÀÀn ig. SydÀntÀ sÀrkee. Olisinpa ollut laittamatta koska joulumielikin katosi siinÀ samalla.
Vierailija kirjoitti:
Tröllit trullasivat tuttuun tyyliinđ„ł:
'Minultapas
E'
'Olet vÀÀrĂ€ssĂ€! E:ltĂ€ ei koskaan mikÀÀn eikĂ€ handulta, oli mikĂ€ tai kuka ee tai đ tahansa.'
---
đŽMikÀÀn nĂ€istĂ€ ei OgE.
Nimenomaan. NiinhÀn juuri sanoin, ettei mikÀÀn ole miltÀÀn E:ltÀ. Ei Ogelta eikÀ Äkelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyi poikkeavaa. Sellainen huoli. Vain tÀÀllÀ sen voi kertoa, kun ei muuta reittiÀ ole.
SyöpÀepÀily?
Niin.
Vierailija kirjoitti:
No miksi et ehdota? MitÀ tapahtui? Omit jonkun negan vai?
HYJKU<3