Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5976)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen pisteeseen pÀÀdytÀÀn sillÀ tavalla, ettÀ ihmisten lÀhtökohdat on erilaiset syntymÀstÀ alkaen.
Mihin pisteeseen?
Toiset makaa sÀngyssÀ palstailemassa ja toiset juoksee tukka putkella työpaikalla ja kaikkea tÀltÀ vÀliltÀ.
Suurin osa tekee töitÀ, erittÀin pieni vÀhemmistö lorvii tai ei pysty töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai kĂ€det tĂ€risee, mulla on pari kertaa tullu rytmihĂ€iriöitĂ€ kun laitoin pari viestiĂ€, jopa tĂ€nne laitetusta..đđ
Meni myös huulet siniseksi ja kÀdet vain vapisee. Piti lÀhteÀ kuumaan suihkuun jotta hermosto vÀhÀn rauhoittuu. Mutta ainakin jos nyt ei etene sitten ainakin tiedÀn ettÀ hÀn ei ajattele enÀÀ minua
Mihin laitoit viestiÀ? wa?
Ei sinne. HÀn nÀkee sitten kun tajuaa kattoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen pisteeseen pÀÀdytÀÀn sillÀ tavalla, ettÀ ihmisten lÀhtökohdat on erilaiset syntymÀstÀ alkaen.
Mihin pisteeseen?
Toiset makaa sÀngyssÀ palstailemassa ja toiset juoksee tukka putkella työpaikalla ja kaikkea tÀltÀ vÀliltÀ.
Ei kai palstailemisessa mitÀÀn, mutta se jos kÀyttÀÀ aikansa pelkkÀÀn trollaukseen ja vihaan niin se on jo aika pimeÀÀ
Vierailija kirjoitti:
SinÀ voisit toimia pyllistelylÀhtöisesti kohtaani.
Kuule, kun ei ole toiminut ihmislÀhtöisesti tai edes kasvokohtaisesti, niin ei tule toivottua lopputulosta pyllylÀhtöisesti. VÀÀrÀ lÀhestymistapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin pisteeseen?
Toiset makaa sÀngyssÀ palstailemassa ja toiset juoksee tukka putkella työpaikalla ja kaikkea tÀltÀ vÀliltÀ.Suurin osa tekee töitÀ, erittÀin pieni vÀhemmistö lorvii tai ei pysty töihin.
Suomessa on yli 300 000 työtöntÀ. Kun vÀestön koko on 5,5 miljoonaa, niin ei puhuta pienestÀ mÀÀrÀstÀ.
Rakas, kaipaan sua vaikka ootkin kadonnut mun maapallolta. Ootkohan tulossa koskaan kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Milloin olet viimeksi lÀhettÀnyt tai saanut hÀneltÀ viestin irl?
Ihan vaihdoin pari sanaa hönen kanssaan tÀnÀÀn ja lÀhetin luokkaan vihreÀÀ ja punaista mehua.
Vierailija kirjoitti:
KĂDET TĂRISEE. MITĂ JUST TEIN đŹ
HyvÀ sinÀ! Olet rohkea. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Rakas, kaipaan sua vaikka ootkin kadonnut mun maapallolta. Ootkohan tulossa koskaan kotiin?
Et ole kutsunut, enkÀ kuoki muualla kuin perunapellolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin pisteeseen?
Toiset makaa sÀngyssÀ palstailemassa ja toiset juoksee tukka putkella työpaikalla ja kaikkea tÀltÀ vÀliltÀ.Suurin osa tekee töitÀ, erittÀin pieni vÀhemmistö lorvii tai ei pysty töihin.
Suomessa on yli 300 000 työtöntÀ. Kun vÀestön koko on 5,5 miljoonaa, niin ei puhuta pienestÀ mÀÀrÀstÀ.
KieltĂ€mĂ€ttĂ€ aika paljon. đŹ
Oot maailman kaunein nainen ja mielenkiintoisin persoona.
Voi kun mÀ en jaksais olla enÀÀ teidÀn traumanÀhtÀvyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaalle kutsu on aina olemassa. <3
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minulta.
En ole nÀhtÀvyys! Traumani ei kuulu palstoille! JÀtÀ rauhaan!
-kyllÀstynyt lopullisesti just nyt ja tÀnÀÀn
Vierailija kirjoitti:
MitÀ tarkoitat? Ja kenelle?
Vierailija kirjoitti:
đł Kukas tÀÀ ny sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaalle kutsu on aina olemassa. <3
Varmasti jos se on esitetty. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
No just sinÀ!
Mihin laitoit viestiÀ? wa?