Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (5976)

Vierailija
4481/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai kĂ€det tĂ€risee, mulla on pari kertaa tullu rytmihĂ€iriöitĂ€ kun laitoin pari viestiĂ€, jopa tĂ€nne laitetusta..😂😅

Meni myös huulet siniseksi ja kĂ€det vain vapisee. Piti lĂ€hteĂ€ kuumaan suihkuun jotta hermosto vĂ€hĂ€n rauhoittuu. Mutta ainakin jos nyt ei etene sitten ainakin tiedĂ€n ettĂ€ hĂ€n ei ajattele enÀÀ minua 

Mihin laitoit viestiÀ? wa?

Ei sinne. HĂ€n nĂ€kee sitten kun tajuaa kattoa 

taas nÀitÀ polun piirtelijöitÀ. ei nÀyttÀnyt nyt sellaista kuitenkaan

Vierailija
4482/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot maailman kaunein nainen ja mielenkiintoisin persoona.

No on noita yhteydenottoja saanut osakseen runsaasti viime vuosina. Mutta mihinkÀÀn en ole oikeasti tarttunut. Itsesuojeluvaisto on suurin suoja. MinkÀÀn sarjalistijÀn tai stalkerin kynsiin en halua.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4483/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailijat trollasivat jĂ€lleen 

Een kustannuksella:

'Voi kun mÀ en jaksais olla enÀÀ teidÀn traumanÀhtÀvyys.

'Ei ole minulta.

En ole nÀhtÀvyys! Traumani ei kuulu palstoille! JÀtÀ rauhaan!

-kyllÀstynyt lopullisesti just nyt ja tÀnÀÀn'

---

MinÀpÀ kerron. TiedÀttekö mitÀ.

M/N, ken koetaan turvallisimmaksi, vakaimmaksi ja tasaisimmaksi.

Saa > E N I T E N kiukuttelua osakseen.

E

Vierailija
4484/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen pisteeseen pÀÀdytÀÀn sillĂ€ tavalla, ettĂ€ ihmisten lĂ€htökohdat on erilaiset syntymĂ€stĂ€ alkaen. 

Mihin pisteeseen?

Toiset makaa sĂ€ngyssĂ€ palstailemassa ja toiset juoksee tukka putkella työpaikalla ja kaikkea tĂ€ltĂ€ vĂ€liltĂ€. 

Suurin osa tekee töitÀ, erittÀin pieni vÀhemmistö lorvii tai ei pysty töihin.

Alkoi huvittamaan toi MAKAA SÄNGYSSÄ PALSTAILEMASSA, kun itse eilen kirjoitin tĂ€nne, ettĂ€ olen sĂ€ngyssĂ€ puhelimella/nousen tÀÀltĂ€ sĂ€ngystĂ€ tjsp. ja joku varmaan luuli, ettĂ€ koko pĂ€ivĂ€n olin siellĂ€ sĂ€ngyllĂ€ makoillut xD 

Vierailija
4485/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka?

Varmaan joku sun tuttus. Tai sinĂ€! Mieti. Voi halleluujaa, nyt Ă€kkiĂ€ muistiinpanot ylös kalasteluvihkoon jos tunnisteet tĂ€rppÀÀ! 
Niinku ettĂ€ mitĂ€ vĂ€liĂ€ jollain anonyymi kommentilla 

Vierailija
4486/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen pisteeseen pÀÀdytÀÀn sillĂ€ tavalla, ettĂ€ ihmisten lĂ€htökohdat on erilaiset syntymĂ€stĂ€ alkaen. 

Mihin pisteeseen?

Toiset makaa sĂ€ngyssĂ€ palstailemassa ja toiset juoksee tukka putkella työpaikalla ja kaikkea tĂ€ltĂ€ vĂ€liltĂ€. 

Suomessa on yli 300 000 työtöntÀ. Kun vÀestön koko on 5,5 miljoonaa, niin ei puhuta pienestÀ mÀÀrÀstÀ.

Joo, joista 250 000 on sairauden takia sairaslomalla. Loput on maahanmuuttajia. Ja ennenkuin pullikoit vastaan vÀnkÀÀmÀÀn, niin kerron faktana ettÀ työttömyyslukuihin lasketaan kaikki, jotka ovat työkyvyttöminÀ sairaslomalla, mutta byrokratia ei myönnÀ elÀkettÀ. Eli sairaslomasta huolimatta eivÀt ole sairauspÀivÀrahalla/kuntoutustuella/ elÀkkeellÀ. Ja tÀmÀn olen kysynyt erikoislÀÀkÀriltÀ. Olen ollut työkyvytön 10vuotta, sairauden takia. Kela ei suostu elÀkkeelle pÀÀstÀmÀÀn nuoren iÀn takia, 43v. Olen vuoden pituisia jaksoja kerrallaan saikulla. Ja ilmoittaudun työttömÀks työnhakijaks normaalisti, jotta työmarkkinatuki pyörii. Ja tÀmÀ on kelan pÀÀtös/kÀytÀntö. Suomessa on työkyvyttömyysrekisteri, tÀtÀ varten, mutta työvoimatoimisto ei kelpuuta viranomaisrekisteri merkintÀÀ työkyvyttömyydestÀ, joten on ollut pakko ilmoittautua työttömÀksi työnhakijaksi 10vuotta, vaikka olen/lÀÀkÀri joka vuosi toteaa työkyvyttömÀksi. NÀitÀ sairaita/työkyvyttömiÀ löytyy satoja tuhansia, jotka luetaan työttömyyslukuihin mukaan. EttÀ se niistÀ oikeista luvuista.

Vierailija
4487/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin pisteeseen?

Suomessa on yli 300 000 työtöntÀ. Kun vÀestön koko on 5,5 miljoonaa, niin ei puhuta pienestÀ mÀÀrÀstÀ.

NÀmÀ jankkaukset vÀÀrÀllÀ palstalla.

Vierailija
4488/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka?

Varmaan joku sun tuttus. Tai sinĂ€! Mieti. Voi halleluujaa, nyt Ă€kkiĂ€ muistiinpanot ylös kalasteluvihkoon jos tunnisteet tĂ€rppÀÀ! 
Niinku ettĂ€ mitĂ€ vĂ€liĂ€ jollain anonyymi kommentilla 

TĂ€mĂ€! Ainoa mikĂ€ merkitsee, on se mitĂ€ tapahtuu livenĂ€. 

Vierailija
4489/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin pisteeseen?

Alkoi huvittamaan toi MAKAA SÄNGYSSÄ PALSTAILEMASSA, kun itse eilen kirjoitin tĂ€nne, ettĂ€ olen sĂ€ngyssĂ€ puhelimella/nousen tÀÀltĂ€ sĂ€ngystĂ€ tjsp. ja joku varmaan luuli, ettĂ€ koko pĂ€ivĂ€n olin siellĂ€ sĂ€ngyllĂ€ makoillut xD 

Ei liittynyt siihen enkĂ€ muistanut mitÀÀn tollasta viestiĂ€, ite makaan useinkin sĂ€ngyssĂ€ tai siis sohvalla palstailemassa. Ei ollut mikÀÀn moite vaan havainto vaan.😀

Vierailija
4490/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailijat trollasivat jĂ€lleen 

Een kustannuksella:

'Voi kun mÀ en jaksais olla enÀÀ teidÀn traumanÀhtÀvyys.

'Ei ole minulta.

En ole nÀhtÀvyys! Traumani ei kuulu palstoille! JÀtÀ rauhaan!

-kyllÀstynyt lopullisesti just nyt ja tÀnÀÀn'

---

MinÀpÀ kerron. TiedÀttekö mitÀ.

M/N, ken koetaan turvallisimmaksi, vakaimmaksi ja tasaisimmaksi.

Saa > E N I T E N kiukuttelua osakseen.

E

Suossa oo tasasta ku rivivÀlit. Keksitty bittihahmo tuskin luo turvallisuutta tuskin mihinkÀÀn.

Vierailija
4491/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin pisteeseen?

Siis tottakai, kaikki tÀÀllĂ€ vastaa vain ja ainoastaan sulle ja oikein odottaa sun hĂ€ikĂ€isevĂ€n upeita tilannekatsauksia  siitĂ€ missĂ€ milloinkin makailet.

Vierailija
4492/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Muutetaan tropiikkiin. Aletaan kerÀilee villihedelmii.

Vierailija
4493/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos ei stressata rahasta tosin niin stressataan riittÀÀkö villihedelmĂ€t đŸ€”

PitÀÀ jÀÀdÀ aloilleen oikeaan viidakkoon.

Vierailija
4494/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mukavaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !

Vierailija
4495/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KepeÀÀ kaipausta rakkaille😚

Vierailija
4496/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin pisteeseen?

Siis tottakai, kaikki tÀÀllÀ

No ei nyt tietenkÀÀn, mutta kĂ€vi mielessĂ€ jo silloin eilen heti tuon viestin jĂ€lkeen, ettĂ€ luulikohan noi mun maanneen sĂ€ngyssĂ€ koko pĂ€ivĂ€n ja siksi paheksuivat, kun kerĂ€si alapeukkuja :D 

Vierailija
4497/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🐰🩊

Haluatko mua, 🩊 ? 😏

En usko, ettĂ€ oli sulle. 🩊

Vierailija
4498/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pystyn helposti makaamaan koko pÀivÀn sÀngyssÀ jos ei ole mitÀÀn pakollista menoa, en osaa edes hÀvetÀ asiaa.

Vierailija
4499/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tony siis hitto et olen silmiÀ korvia varpaita hiustupsua ja sieluani myöten ihastunut suhun. Voisitko jo nÀhdÀ sen?

Vierailija
4500/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T nainen, haluan sua :)

T kirjain saa tÀÀllÀ runsaasti alapeukkuja, aina. En tiedÀ syytÀ. Mutta tÀssÀ olis yks T nainen. Annatko jonkun tunnisteen kenestÀ kyse.

T-kirjaimisia ja heitÀ kaipaavia on melko paljon. Omassakin elÀmÀssÀni ollut useampi.