Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (4953)
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla sun milffi. EhkÀ oonkin.
Ei Jorma. Et voi.
T. Arto
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kun pidÀn sinusta niin.
Olen imarreltu.
Vierailija kirjoitti:
So kiss me under the mistletoe đ
Tai ainakin halaa, jooko.
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ ainakin oon, jollain tavalla, huolissaan
Eli?
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla sun milffi. EhkÀ oonkin.
Mun kaivattu on mun dilffi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ope joulujuhlaan.
Oletko nÀhnyt ennenkin ja menetkö eturivin paikalle?
Menen siihen, missÀ on tilaa. En ole nÀhnyt esitystÀ vielÀ.
Imperfekti on tiedossa. Ei minulta.
Nyt hÀivyn. Mies, olet Rakas.
Rakkaampi, Rakkain. Vaikka 2+ en
nyt sinulle kaipuutani kirjoita.
đ§Ąđđđ E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M(n), tosi paljon kiihkeitĂ€ suudelmia joissa kunnolla kieltĂ€ mukana sulle. Haluisin nuolla ja imeĂ€ sun kieltĂ€ niin paljon. KĂ€det myös vaeltaisi ja hyvĂ€ilisi. đ§Ą
Tulin just suihkusta, mutta tuskin minua kaipaat. Minulla on ilmiömĂ€inen kyky pelottaa kaikki miehet karkuun đ€Ș
Voit hyvin ollakkin. Ollaanko halattu useasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kun pidÀn sinusta niin.
Miksi pyydÀt anteeksi ja miksi imperfektissÀ?
Kertaapa vielÀ mikÀ on imperfekti.
/sivusta
Luin, ettÀ "pidin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TilannevÀkivalta ei tee kenestÀkÀÀn vÀkivaltarikollista. Kuka tahansa voi joskus erehtyÀ muksaisemaan, ja jos kyse on yksittÀisistÀ tai yksittÀisestÀ teosta, se on eri asia kuin jos hakkaa nenÀt irti ja paiskoo tavaroita pÀÀlle viikosta toiseen. VÀkivalta sinÀllÀÀn ei ole koskaan oikein eikÀ hyvÀksyttÀvÀÀ.
MikĂ€ ihmeen tilannevĂ€kivalta? ĂlĂ€ selittele.
Sivusta kerron, ettÀ olen muutaman kerran kÀÀnnÀhtÀnyt ympÀri ja lyönyt toista ihmistÀ nyrkillÀ. NÀmÀ tilanteet ovat olleet sellaisia, ettÀ ravintolassa joku työntÀÀ kÀtensÀ minun haaroihin ja sÀikÀhdÀn. Se lyönti tulee suoraan selkÀrangasta refleksinÀ. KasvuympÀristöni oli vÀkivaltainen ja turvaton. Muuten en ole vÀkivaltainen.
Sivusta
Minulla on vaikea psyykkinen trauma kiusaamisesta ja ahdistettuna olen kÀynyt kimppuun muistamatta mitÀÀn tapahtumasta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ en koske tikullakaan
naaburgeriin. En nyt enkÀ
uudessa paikassa. Se on varma.
So do not bother. Sanon moi. That's it.
'PÀÀsit vihdoin hoitoon, hyvÀ.'
Ei. Vaan ilmaisen SELKEĂSTI:
Minulla on jo mies, sydÀmessÀni
valittu rakas. En kaipaa irtoseksiÀ,
klÀhmintÀÀ, puz_nuzzeja, en
minkÀÀn valtakunnan juttuseuraa tahi
koskettelua rÀndoilta (amiksilta).
HyvÀ pidÀ rajat tiukasti ja ovi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Menen siihen, missÀ on tilaa. En ole nÀhnyt esitystÀ vielÀ.
Siis aiempii esityksii? No Turussa jo joulutunnelmissa ja varmaan monessa muussakin kaupungis.
Vierailija kirjoitti:
No en laita, ei ole asiaa.
No keksihĂ€n vaikka tikusta asiaa. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TilannevÀkivalta ei tee kenestÀkÀÀn vÀkivaltarikollista. Kuka tahansa voi joskus erehtyÀ muksaisemaan, ja jos kyse on yksittÀisistÀ tai yksittÀisestÀ teosta, se on eri asia kuin jos hakkaa nenÀt irti ja paiskoo tavaroita pÀÀlle viikosta toiseen. VÀkivalta sinÀllÀÀn ei ole koskaan oikein eikÀ hyvÀksyttÀvÀÀ.
MikĂ€ ihmeen tilannevĂ€kivalta? ĂlĂ€ selittele.
MinÀ toisaalta ymmÀrrÀn, jos kerran sumenee syystÀ tai toisesta. Ihminen on rakennettu tietyllÀ tavoin, ja se voi kÀydÀ kenelle vaan, joten mitÀ tuota pöyristelemÀÀn. TÀrkeÀÀ on se ettÀ ihminen oikeasti katuu, kantaa vastuun asiasta ja tekee parannuksen. Toisin sanoen on vuosia jo takana nÀyttöÀ, ettÀ ei tuu tapahtumaan uudestaan.
No ei se nyt vaan voi k
Voi, ihmismieli on rakentunut niin. Kuten edellÀ jo mainittiin, ettÀ jos tietyt palikat osuu kohdilleen, niin voi kyllÀ tapahtua kenelle vaan. Kyse on stressin sietokyvystÀ. Ja jos stressinsietokyky on madaltunut syystÀ tai toisesta, kuten mainittiin jo mm fyysinen sairaus, helposti voi kÀydÀ niin kenelle tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ettÀ kaivattuni kertoisi mielestÀÀn yhden ÀlykkÀÀn miehen ja yhden ÀlykkÀÀn naisen, joita hÀn ihailee. PÀÀsispÀ juttelemaan!
Saarikosken Pena ja Riikka purra.
Clint Eastwood ja Sanna Marin
Vierailija kirjoitti:
Ootko ÀksynÀ?
Nope, kaupassa tuli kyl jotenkin raastava tunne kun ajattelin sua, ei auttanut yhtÀÀn kun katoin yhtÀ tuotetta tarkemmin ja siinÀ oli sun nimi
Mieti miten ne nÀkemÀsi perheet ja pariskunnat kinastelee ja riitelee jouluna!