Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (4842)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit vÀhÀn kireÀ. KiristÀÀkö joku sinua? Et edes puhunut minulle. Hmm.
Lihakset. Hierojalle huomenna. Naapurin Juki luvannut vÀhÀn möyhii
HyvÀ niin, toivotaan jumien helpottavan. Rentouttavia hetkiÀ ;) Olet jotenkin aina liikaa mielessÀ. Joskus on helppoa, toisinaan taas ei. Toivon joka tapauksessa pelkkÀÀ hyvÀÀ hÀnelle, toivonmukaan en satuta hÀntÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TilannevÀkivalta ei tee kenestÀkÀÀn vÀkivaltarikollista. Kuka tahansa voi joskus erehtyÀ muksaisemaan, ja jos kyse on yksittÀisistÀ tai yksittÀisestÀ teosta, se on eri asia kuin jos hakkaa nenÀt irti ja paiskoo tavaroita pÀÀlle viikosta toiseen. VÀkivalta sinÀllÀÀn ei ole koskaan oikein eikÀ hyvÀksyttÀvÀÀ.
MikĂ€ ihmeen tilannevĂ€kivalta? ĂlĂ€ selittele.
SivistÀ itseÀsi, niin tiedÀt.
Vierailija kirjoitti:
M(n), tosi paljon kiihkeitĂ€ suudelmia joissa kunnolla kieltĂ€ mukana sulle. Haluisin nuolla ja imeĂ€ sun kieltĂ€ niin paljon. KĂ€det myös vaeltaisi ja hyvĂ€ilisi. đ§Ą
Tulin just suihkusta, mutta tuskin minua kaipaat. Minulla on ilmiömĂ€inen kyky pelottaa kaikki miehet karkuun đ€Ș
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TilannevÀkivalta ei tee kenestÀkÀÀn vÀkivaltarikollista. Kuka tahansa voi joskus erehtyÀ muksaisemaan, ja jos kyse on yksittÀisistÀ tai yksittÀisestÀ teosta, se on eri asia kuin jos hakkaa nenÀt irti ja paiskoo tavaroita pÀÀlle viikosta toiseen. VÀkivalta sinÀllÀÀn ei ole koskaan oikein eikÀ hyvÀksyttÀvÀÀ.
MinÀ toisaalta ymmÀrrÀn, jos kerran sumenee syystÀ tai toisesta. Ihminen on rakennettu tietyllÀ tavoin, ja se voi kÀydÀ kenelle vaan, joten mitÀ tuota pöyristelemÀÀn. TÀrkeÀÀ on se ettÀ ihminen oikeasti katuu, kantaa vastuun asiasta ja tekee parannuksen. Toisin sanoen on vuosia jo takana nÀyttöÀ, ettÀ ei tuu tapahtumaan uudestaan.
No ei se nyt vaan voi kÀydÀ kenelle vaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ettÀ kaivattuni kertoisi mielestÀÀn yhden ÀlykkÀÀn miehen ja yhden ÀlykkÀÀn naisen, joita hÀn ihailee. PÀÀsispÀ juttelemaan!
Next.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sun tilannevÀkivallan uhriksi joutuu ihminen joka on ollut vÀkivallan uhri ennenkin niin hÀnen arpensa aukaistaan taas. Kamelin selkÀ katkeaa jossain vaiheessa, ei kukaan halua elÀÀ lÀpi vastoinkÀymisten.
Voitko olla assosioimatta tÀhÀn asioita, jotka eivÀt mitenkÀÀn liity minuun?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kun pidÀn sinusta niin.
Miksi pyydÀt anteeksi ja miksi imperfektissÀ?
En ymmÀrrÀ enÀÀ mitÀÀn, pakenen unten maille nukkumatin luo.
MĂ€ ainakin oon, jollain tavalla, huolissaan
So kiss me under the mistletoe đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pyydÀt anteeksi ja miksi imperfektissÀ?
Kertaapa vielÀ mikÀ on imperfekti.
/sivusta
Vierailija kirjoitti:
Minun tÀssÀ pitÀisi enemmÀn pyydellÀ, kun en osaa olla pitÀmÀttÀ.
Ihan mieletön ikÀvÀ tuli sinua, kun kaupustelin aiemmin illalla. Kaupat tÀynnÀ pariskuntia ja perheitÀ jouluhÀlinÀssÀ. Millainenkohan meidÀn yhteinen joulu olisi. Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T lopeta imitointi đ€Łđđ
Voinapit olisi huoneenlÀmmössÀ, tule kÀymÀÀn
MitÀs mun mussukkaa vikittelet siinÀ ? T
Ai nyt oon sun mussukka đ kainalokaverista mussukaks đđ
Jees đ omin vaan kainalopaikkaa.
Olit just mustis đ
Noup. PidÀn vaan mun paikasta kiinni. Ei siihen toista naista mahdu. Ei sitten millÀÀn.
MRS đEi sun paikkaa kukaan voi viedĂ€, se on mahotonta, nĂ€hÀÀn huomenna đđ
Voisin olla sun milffi. EhkÀ oonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta kerron, ettÀ olen muutaman kerran kÀÀnnÀhtÀnyt ympÀri ja lyönyt toista ihmistÀ nyrkillÀ. NÀmÀ tilanteet ovat olleet sellaisia, ettÀ ravintolassa joku työntÀÀ kÀtensÀ minun haaroihin ja sÀikÀhdÀn. Se lyönti tulee suoraan selkÀrangasta refleksinÀ. KasvuympÀristöni oli vÀkivaltainen ja turvaton. Muuten en ole vÀkivaltainen.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ihan mieletön ikÀvÀ tuli sinua, kun kaupustelin aiemmin illalla. Kaupat tÀynnÀ pariskuntia ja perheitÀ jouluhÀlinÀssÀ. Millainenkohan meidÀn yhteinen joulu olisi. Huoh!
TÀynnÀ lÀmpöÀ, hellyyttÀ ja nautintoja.
Vierailija kirjoitti:
Ope joulujuhlaan.
Oletko nÀhnyt ennenkin ja menetkö eturivin paikalle?
Kiitos siitĂ€ senkin ryökĂ€leđ