Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (4298)
Vierailija kirjoitti:
Oon surullinen kun et ole mun elÀmÀssÀ. Kaipaan sun olemusta ja persoonaa. Rakastan sua. IkÀvÀ vaivaa.
Kerro hÀnestÀ? Millainen olemus ja persoona?
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ on kyllÀ tyhmin ketju mitÀ oon tÀÀllÀ nÀhnyt ja se on paljon!! Mut jos helpottaa pÀÀn sisÀlle, niin siitÀ vaan.
mikÀ nyt tuli?
Vierailija kirjoitti:
Ujostellaanko toisiamme vai kuvittelenko? Jostain syystĂ€ en saa mitÀÀn jĂ€rkevÀÀ sanottua sulle. đ
Et kuvittele...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujostellaanko toisiamme vai kuvittelenko? Jostain syystĂ€ en saa mitÀÀn jĂ€rkevÀÀ sanottua sulle. đ
Aa aattelin aina, ettÀ oot vaan niin ÀlykÀs ja mietit kaikkea jÀrkevÀÀ siinÀ ja laskeslet laskuja pÀÀssÀsi.
P(t)=kahvilaUni(t)ln(Deadlinet)k=1(k(Stressi2sin(kt))+eMotivaatio)dKahvidet(Elamanhallinta)42
Vierailija kirjoitti:
Saispa silittÀÀ kaivatun selkÀÀ. Ja avata hakaset.
Hyvin mieluusti saisit. SelÀn silittÀminen on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti (mutta ethÀn sinÀ enÀÀ), ny ois mahkut nÀhdÀ
Ei kellÀÀn ole aikaa nÀhdÀ tÀhÀn aikaan vuodesta. Viimeinen viikko ennen joulua.
MikÀs kiire tÀssÀ on? Joulu tulee kyllÀ omia aikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti (mutta ethÀn sinÀ enÀÀ), ny ois mahkut nÀhdÀ
Joo, en enÀÀ. Huomasin, ettÀ mÀ olin aina se joka laittoi viestiÀ.
Vierailija kirjoitti:
KyselyÀ kyselyn perÀÀn:
MitÀ pelkÀÀt kaivatussa, jos pelkÀÀt?
Kilahtamista
Katsoit minua tÀnÀÀn sivusilmÀllÀ niin kylmÀsti, ettÀ loputkin tunteet viileni vÀlittömÀsti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ja kaivatun syntymÀpÀivÀmÀÀrien summa? Siis pelkistÀ pÀivistÀ, ei kk ja vvvv.
23
KÀsitykseni mukaan meillÀ on sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ja kaivatun syntymÀpÀivÀmÀÀrien summa? Siis pelkistÀ pÀivistÀ, ei kk ja vvvv.
23
KÀsitykseni mukaan meillÀ on sama.
MikÀ sun?
Vierailija kirjoitti:
Katsoit minua tÀnÀÀn sivusilmÀllÀ niin kylmÀsti, ettÀ loputkin tunteet viileni vÀlittömÀsti.
se saattoi olla vain paniikkia
/sivusta
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Uuden vuoden lupauksesi kaivatullesi?
EttÀ VIHDOIN jÀtÀn hÀnet rauhaan. Onhan tÀmÀ ollut sÀÀlittÀvÀÀ, aikuiselta, tasapainoiselta naiselta.
ĂitĂ€, kauniita unia! đ§Ąđ€
Tekisi mieli lÀhettÀÀ sulle ig viesti, siinÀ tosin lukisi vain: olet ajatuksissani
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli lÀhettÀÀ sulle ig viesti, siinÀ tosin lukisi vain: olet ajatuksissani
LÀhetÀ.
HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !