Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (3918)
PidÀn vesisateesta. Monta pÀivÀÀ jatkuneesta vesisateesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ja kaivatun syntymÀpÀivÀmÀÀrien summa? Siis pelkistÀ pÀivistÀ, ei kk ja vvvv.
En tiiÀ hÀne syntymÀpÀivÀÀ
minÀ tiedÀn hÀnen, mutta hÀn ei tiedÀ, ettÀ minÀ tiedÀn.
mistÀ tiedÀt sen pÀivÀn?
en voinut vastustaa kiusausta ja tilaisuus tekee varkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ja kaivatun syntymÀpÀivÀmÀÀrien summa? Siis pelkistÀ pÀivistÀ, ei kk ja vvvv.
mistÀ tiedÀt sen pÀivÀn?
TiedÀn useaankin kautta. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sit varmaan enÀÀ nÀhdÀ.Taisit pÀÀttÀÀ niin.
En oo mitÀÀn pÀÀttÀnyt.
No millon sitte pÀÀtÀt pÀivÀn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistÀ tiedÀt sen pÀivÀn?
en voinut vastustaa kiusausta ja tilaisuus tekee varkaan
Ei minulta. En koskaan urki tietoja.
Oon surullinen kun et ole mun elÀmÀssÀ. Kaipaan sun olemusta ja persoonaa. Rakastan sua. IkÀvÀ vaivaa.
En laita sinulle jouluna viestiÀ. SiitÀ tunnistat, ettÀ se olen minÀ joka tÀssÀ kirjoitan ja kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyselyÀ kyselyn perÀÀn:
MitÀ pelkÀÀt kaivatussa, jos pelkÀÀt?
En mitÀÀn, paitsi sitÀ jos jotenkin mokaan seksissÀ ja olen esim. aivan surkea suuseksissÀ :( Se hieman ajatuksena ahdistaa, ettÀ entÀ jos mokaan jotenkin ja olen surkimus
ĂlĂ€ ajattele noin. Jos olisit seksityölĂ€inen, niin sitten asia olisi toinen.
Kun kaksi ihmistÀ tykkÀÀ toisistaan, sen pitÀisi olla turvallista. Niin, ettÀ voi sanoa "mua jÀnnittÀÀ / mÀ en ole ennen... / neuvo mua.
TÀÀ oli ihana vastaus. MÀkin hermoilen sitÀ, etten osaa mitÀÀn ja oon niin jÀnnittynyt sÀngyssÀ. /sivu
Kahden toisistaan tykkÀÀvÀn vÀlillÀ kaikki menee lopulta yleensÀ ihan
No joo, totta tuo luonnollisesti meneminen. HÀn tietÀÀ kyllÀ etten ole ylipÀÀtÀÀn harrastanut seksiÀ pitkÀÀn aikaan, joten eiköhÀn se siitÀ. Muuten en edes miettisi tuollaisia, mutta kun olen hieman ihastunut enkÀ pelkÀstÀÀn himokkaana hÀntÀ kohtaan xD
alkuperÀinen pelkuri
Vierailija kirjoitti:
Ei tietoa. Telepaattinen arvaus 6.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sit varmaan enÀÀ nÀhdÀ.Taisit pÀÀttÀÀ niin.
En oo mitÀÀn pÀÀttÀnyt.
No millon sitte pÀÀtÀt pÀivÀn?
Ei
osaa
mitÀÀn
pÀÀttÀÀ
Vierailija kirjoitti:
Oon surullinen kun et ole mun elÀmÀssÀ. Kaipaan sun olemusta ja persoonaa. Rakastan sua. IkÀvÀ vaivaa.
Laita mulle jokin jouluviesti. Olisin ikikiitollinen. Lupaan vastata jotakin, mikÀ saa sinut onnelliseksi. <3
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti (mutta ethÀn sinÀ enÀÀ), ny ois mahkut nÀhdÀ
MinÀ kyllÀ olen siinÀ kÀsityksessÀ, ettÀ sinÀ pÀÀtit nÀin. Miksi et laita minulle? Mul on aikaa nÀhÀ, vaikka joulu tuleekin
Vierailija kirjoitti:
Olisipa ollut mukavaa jÀÀdÀ hetkeksi vielÀ juttelemaan kanssasi ja vaikka ihan muistakin kuin virallisista asioista. Olisin voinut lÀmmittÀÀkin sua kylmÀssÀ majassa. Harmittava kiire.
Olisi. Nyt kun juttelukin alkaa onnistua molemmilla.
Ujostellaanko toisiamme vai kuvittelenko? Jostain syystĂ€ en saa mitÀÀn jĂ€rkevÀÀ sanottua sulle. đ
Vierailija kirjoitti:
23
TÀÀ on kyllÀ tyhmin ketju mitÀ oon tÀÀllÀ nÀhnyt ja se on paljon!! Mut jos helpottaa pÀÀn sisÀlle, niin siitÀ vaan.
Kumman ottaisitte omaksenne, Pupan vai KeltakÀden?
Vierailija kirjoitti:
Ujostellaanko toisiamme vai kuvittelenko? Jostain syystĂ€ en saa mitÀÀn jĂ€rkevÀÀ sanottua sulle. đ
Aa aattelin aina, ettÀ oot vaan niin ÀlykÀs ja mietit kaikkea jÀrkevÀÀ siinÀ ja laskeslet laskuja pÀÀssÀsi.
Kiitos.Terkuin, Hra XXX