Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Onko kohtaloo et tÀn tyrin?
Vierailija kirjoitti:
KyselyÀ kyselyn perÀÀn:
MitÀ pelkÀÀt kaivatussa, jos pelkÀÀt?
En pelkÀÀ, mutta haluaisin etukÀteen tietÀÀ millainen hÀn on suuttuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyselyÀ kyselyn perÀÀn:
En pelkÀÀ, mutta vahvasti aavistelen, ettÀ hÀn ei pysty sitoutumaan yhteen. Iso tekijÀ.
Miksi niin epÀilet?
Kun tÀssÀ sivusta seuraa ja nÀkee ja kuulee. SiinÀpÀ se.
Ei kannata uskoa kaikkea mitÀ kuulee. Vaikka toinen olisi levoton, ei se poissulje etteikö voisi olla vain yhden ihmisen oma.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna, jos ei saa kunnon s*ksiÀ ja toisen ihmisen kehon lÀmpöÀ niin ei tÀssÀ elÀmÀssÀ ole mitÀÀn jÀrkeÀ, ei minkÀÀn suhteen.
PREACH
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyselyÀ kyselyn perÀÀn:
Omituinen pyyntö. Suututa se. Varmaan pettyy ja vetÀytyy ja siinÀ se sitten.
SÀÀlittÀÀ nuo mammat joita viina vie.
Nainen, otetaan hotelli ja / tai tuu mun luo raskaan duunipĂ€ivĂ€n jĂ€lkeen ja anna mĂ€ nuolen ja otan sut pitkÀÀn ja uudestaan ja uudestaan. Haluan sua niin paljon ja nĂ€hdĂ€ kun nautit ja tulet. đ§Ą Ollaan ihan hissun kissun ja tapaillaan kun pystytÀÀn. MeidĂ€n salaisuus. đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna, jos ei saa kunnon s*ksiÀ ja toisen ihmisen kehon lÀmpöÀ niin ei tÀssÀ elÀmÀssÀ ole mitÀÀn jÀrkeÀ, ei minkÀÀn suhteen.
Nooh mun elÀmÀ on kyllÀ ollut hyvÀÀ niinÀkin vuosina kun seksiÀ ei ole ollut.
Esim. 2022-2024 olivat nousujohteisia ja amazing, vaikka ei ollut seksiÀ eikÀ toisen ihmisen kehon lÀmpöÀ.. tÀnÀkÀÀn vuonna en ole saanut seksiÀ, mutta kehon lÀmpöÀ ja jotain tuollaista jo kuitenkin hieman!
Pettymykset pelottavat kovempaakin kulkijaa,
Ehdoin tahdoin tuskin kukaan pelleks haluaa.
Onneton se on, ken rakkautta turhaan tunnustaa,
Ja onneton, ken pakenee, kun jÀÀdÀ haluaa.
Mun kaivattu ottais yhteyttÀ ja ajais autolla parkkikselle. Juteltais ja yhtÀkkiÀ hÀn kysyis saako mua halata ja mÀ sanoisin ettÀ niin saatko? Ja menisin hÀnen lÀhelle ja pitÀisin vaatteista ja rinnasta kiinni. HÀn ei sanois mitÀÀn ja siinÀ me vaan oltais ja molemmat tajuais, ettÀ tÀssÀ on hyvÀ. Jos ihan villiksi menisi niin luultavasti suudeltais ja se tuntuis niin hyvÀltÀ.
Harmi ettÀ tÀmÀ ei tule nÀkemÀÀn pÀivÀnvaloa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
SÀÀlittÀÀ nuo mammat joita viina vie.
Se on sairaus, jos viina vie. Yksi tuttu kertoi olleensa hoitamassa siskonsa lapsia, eikÀ se sisko vaan tullut takaisin. Tiesi kuulemma heti mistÀ on kyse, kun heidÀn isÀ oli samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyselyÀ kyselyn perÀÀn:
En mitÀÀn, paitsi sitÀ jos jotenkin mokaan seksissÀ ja olen esim. aivan surkea suuseksissÀ :( Se hieman ajatuksena ahdistaa, ettÀ entÀ jos mokaan jotenkin ja olen surkimus
ĂlĂ€ ajattele noin. Jos olisit seksityölĂ€inen, niin sitten asia olisi toinen.
Kun kaksi ihmistÀ tykkÀÀ toisistaan, sen pitÀisi olla turvallista. Niin, ettÀ voi sanoa "mua jÀnnittÀÀ / mÀ en ole ennen... / neuvo mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyselyÀ kyselyn perÀÀn:
Toivottavasti piiskaa hyvin. siv
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden ongelmia vaan ratkoa, on siinÀkin laadukas elÀmÀ
Onhan se merkityksellistÀ jos saa ratkoa ongelmia. Paljon parempi kuin istua liukuhihnalla.
Puhun nyt lÀhipiirin ongelmista, joudun aina mukaan johonkin draamaan vaikka haluisin vaan viettÀÀ rauhallista elÀmÀÀ :/
Sinulla on lÀhipiiri, kaikilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Onko kohtaloo et tÀn tyrin?
Ei. Et tyrinyt mitÀÀn. TÀÀ oli loppuun sinetöity mun puolelta ennenkuin alkoikaan. Leikin vaan mukana. Ja ajatuksella. Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden ongelmia vaan ratkoa, on siinÀkin laadukas elÀmÀ
Onhan se merkityksellistÀ jos saa ratkoa ongelmia. Paljon parempi kuin istua liukuhihnalla.
Puhun nyt lÀhipiirin ongelmista, joudun aina mukaan johonkin draamaan vaikka haluisin vaan viettÀÀ rauhallista elÀmÀÀ :/
Sinulla on lÀhipiiri, kaikilla ei.
Yksin voi olla myös monesti parempi kuin oikeasti toksisessa huonossa seurassa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, ettÀ se hieman "rasittava" kaverini on ihastunut suhun myös. EhkÀ vÀhÀn eri tavalla kuin minÀ. Ihastus nÀkyy hÀnestÀ, muttei vÀlttÀmÀttÀ minusta. En vaan halua, saati kehtaa itse kÀydÀ ihan niin kovaa pÀÀlle. Miehelle naiselta.
kuka rasittava kaveri ja miten rasittaa? mikÀ ero teillÀ on?
Onkohan tÀmÀ se kyttÀÀjÀ?
Kun tÀssÀ sivusta seuraa ja nÀkee ja kuulee. SiinÀpÀ se.