Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (3664)
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhteista ja niiden yrittÀmisestÀ on tullut kertakÀyttöroskaa.
IhmisistÀ on tullut kertakÀyttökamaa.
Promiskuiteetti ei palvele kuin miesten seksuaalisutta, eikÀ heistÀkÀÀn likimainkaan kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Mun ainut tavote on hĂ€ipyĂ€ Espanjaan talviksi asumaan ja saada hyvĂ€ kumppaniđđ
Melkein sanoisin, ettÀ tuo Espanja (Kanaria) toteutuu helpommin kuin hyvÀ kumppani. Mutta onnea molempiin!
Luulenpa, ettÀ se hieman "rasittava" kaverini on ihastunut suhun myös. EhkÀ vÀhÀn eri tavalla kuin minÀ. Ihastus nÀkyy hÀnestÀ, muttei vÀlttÀmÀttÀ minusta. En vaan halua, saati kehtaa itse kÀydÀ ihan niin kovaa pÀÀlle. Miehelle naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karmea banjo soi đ€
TiedetÀÀn. Suurempi uutinen olisi jos sun perse ei soisi.
Istun, kÀvelen beba soittaa sÀvelen
TykkÀÀn olla alla. Maton alla. PöydÀn alla. Tuolin alla. Lattian alla. Portaiden alla. Lampun alla. Suihkun alla. Lavuaarin alla. Ratin alla. Peiton alla. SÀngyn alla. Sinun alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois edes kunnollinen parisuhde niin ois jotain mieltÀkin yhtÀÀn missÀÀn
Tee jotain asian eteen IRL
En jaksa, saa tulla kotoa hakemaan
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, ettÀ se hieman "rasittava" kaverini on ihastunut suhun myös. EhkÀ vÀhÀn eri tavalla kuin minÀ. Ihastus nÀkyy hÀnestÀ, muttei vÀlttÀmÀttÀ minusta. En vaan halua, saati kehtaa itse kÀydÀ ihan niin kovaa pÀÀlle. Miehelle naiselta.
kuka rasittava kaveri ja miten rasittaa? mikÀ ero teillÀ on?
Vierailija kirjoitti:
Muiden ongelmia vaan ratkoa, on siinÀkin laadukas elÀmÀ
ElÀmÀ on vÀlillÀ semmoista
Vierailija kirjoitti:
KyselyÀ kyselyn perÀÀn:
MitÀ pelkÀÀt kaivatussa, jos pelkÀÀt?
En mitÀÀn, paitsi sitÀ jos jotenkin mokaan seksissÀ ja olen esim. aivan surkea suuseksissÀ :( Se hieman ajatuksena ahdistaa, ettÀ entÀ jos mokaan jotenkin ja olen surkimus
Vierailija kirjoitti:
KyselyÀ kyselyn perÀÀn:
En pelkÀÀ, mutta vahvasti aavistelen, ettÀ hÀn ei pysty sitoutumaan yhteen. Iso tekijÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyselyÀ kyselyn perÀÀn:
En pelkÀÀ, mutta vahvasti aavistelen, ettÀ hÀn ei pysty sitoutumaan yhteen. Iso tekijÀ.
Miksi niin epÀilet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden ongelmia vaan ratkoa, on siinÀkin laadukas elÀmÀ
ElÀmÀ on vÀlillÀ semmoista
Oon syntymÀstÀ asti kuunnellu vanhempien riitelyÀ, katellu niitten ongelmia, sen jÀlkeen katellu muiden ongelmia. Alan olla vÀsyny ja ymmÀrrÀn miksi ihmiset menee vaikka luostariin tai erakoksi saarelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ainut tavote on hĂ€ipyĂ€ Espanjaan talviksi asumaan ja saada hyvĂ€ kumppaniđđ
Melkein sanoisin, ettÀ tuo Espanja (Kanaria) toteutuu helpommin kuin hyvÀ kumppani. Mutta onnea molempiin!
Joo eihÀn se ole kuin lÀhteÀ. HyvÀn kumppanin löytÀminen taas on ihan tuurissaan.
Vierailija kirjoitti:
Saispa silittÀÀ kaivatun selkÀÀ. Ja avata hakaset.
Ei ole ollut rintaliivejÀ koko pÀivÀnÀ. Lollottimet vapaana, muutoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua niin paljon.
NđM
EtkÀ kaipaa. SinÀ kaipaat HUOMIOTA!
Joo. HÀneltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murjotan tÀÀllÀ.
Mökö mökö mössykkÀ elÀ nyt tollee
Mun uus lempinimi đ sivu
Puhun nyt lÀhipiirin ongelmista, joudun aina mukaan johonkin draamaan vaikka haluisin vaan viettÀÀ rauhallista elÀmÀÀ :/