Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (3564)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murjotan tÀÀllÀ.
Vesisateessa
Onhan sulla sateenvarjo. Sade tuo raikkautta. Opettele ajattelemaan positiivisemmin elÀmÀstÀ. TÀllöin se tuo energiaa lisÀÀ eikÀ syö sitÀ.
Teki oikein hyvÀÀ rÀmpiÀ tuolla sateessa ja loskassa. Ja tirauttaa pari kyyneltÀkin samalla. Olokin keveni. (sivusta)
Voi reppanaa. đ Onko vielĂ€ huono olo?
n-n
Paskajankutukset ei minultađ
Masentaa, mitÀ ihmeen jÀrkeÀ tÀssÀ elÀmÀssÀ on, joutuu tekemÀÀn kaikkea mikÀ ei kiinnosta ihan vaan saa pöytÀÀn leipÀÀ. MitÀ jÀrkeÀ jos ei kuitenkaan voi elÀÀ kun haluaisi, ei mua tavara kiinnosta eikÀ juuri mikÀÀn materiaalinen
Ei mulla ole edes mitÀÀn tavoitteita tai unelmia maineesta ja mammonasta, voisin elÀÀ hyvin yksinkertaista elÀmÀÀ, mut ois kiva jos siinÀ ois jotain mieleisiÀ asioita eikÀ tÀllÀstÀ kun nykyÀÀn
MinkÀ ihmeen takia edes ponnistella minkÀÀn eteen
Muiden ongelmia vaan ratkoa, on siinÀkin laadukas elÀmÀ
Ois edes kunnollinen parisuhde niin ois jotain mieltÀkin yhtÀÀn missÀÀn
Mulla on hurjia tavoitteita, vaikka elÀmÀniloa lÀhes nolla. Makes sense.
Kunhan pÀÀsen yli tÀstÀ.
YmmÀrrÀn miksi piti kuvitella jotain tulevia meitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset viehÀttÀvÀlle yh naiselle.
Brunetti ?
KyllÀ
IkÀ suuurinpiirtein ?
Vierailija kirjoitti:
En puhu mun ikÀviÀ fiiliksiÀ koska aina joku loukkaantuu tai vaivaantuu niistÀ. Pystyn kuuntelemaan muita. Osani on rankka vÀlillÀ.
Koko ajan nÀytÀt niistÀ jauhavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset viehÀttÀvÀlle yh naiselle.
Brunetti ?
KyllÀ
IkÀ suuurinpiirtein ?
21v
Mun ainut tavote on hĂ€ipyĂ€ Espanjaan talviksi asumaan ja saada hyvĂ€ kumppaniđđ
Vierailija kirjoitti:
Masentaa, mitÀ ihmeen jÀrkeÀ tÀssÀ elÀmÀssÀ on, joutuu tekemÀÀn kaikkea mikÀ ei kiinnosta ihan vaan saa pöytÀÀn leipÀÀ. MitÀ jÀrkeÀ jos ei kuitenkaan voi elÀÀ kun haluaisi, ei mua tavara kiinnosta eikÀ juuri mikÀÀn materiaalinen
sanos muuta
Menee kaikkien kommentit sekasin. Joku jatkoi taitavasti omaa surkutteluani.
En lÀhtisi Espanjaan, muualle kyllÀ. Varmasti löytyy hyviÀ ehdokkaita matkaan jos sinne halajaa.
Vierailija kirjoitti:
Ois edes kunnollinen parisuhde niin ois jotain mieltÀkin yhtÀÀn missÀÀn
Tee jotain asian eteen IRL
Vierailija kirjoitti:
Muiden ongelmia vaan ratkoa, on siinÀkin laadukas elÀmÀ
Onhan se merkityksellistÀ jos saa ratkoa ongelmia. Paljon parempi kuin istua liukuhihnalla.
En puhu mun ikÀviÀ fiiliksiÀ koska aina joku loukkaantuu tai vaivaantuu niistÀ. Pystyn kuuntelemaan muita. Osani on rankka vÀlillÀ.