Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (4831)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin sua aika paljon tÀn viikonlopun aikana.
Siihen se jÀi
IkÀvöimÀstÀ itseni yllÀtin.
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin..
En nuku. En oo muutamaan vuoteen nukkunut normaalisti. Nukun parin tunnin pÀtkissÀ. Alle kuus tuntia yleensÀ.
Turha sanoa ettÀ hae apua. En hae apua.
TÀhÀn pitkittyneeseen stressiin ei saa apua.
Mutta mulla on kuulema niin ihanaa kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin et oot ruikuttanut tÀÀllÀ vaikka oon jo poissa.
En mÀ mitÀÀn ruikuta. TÀÀ on osa mun elÀmÀÀ. Keino purkaa tunteita. Et voi kieltÀÀ sitÀ multa. Oon ollu jo kauan aikaa sitten tÀÀllÀ ruikuttamassa jo ennen kuin edes tiesin susta.
En ole kieltÀnytkÀÀn. Ruikutus vaan ei vedÀ puoleensa. KetÀÀn.
Ei tarvikaan. Olkaa tyytyvÀisiÀ elÀmÀÀnne. Ei mun sosiaalista elÀmÀÀ tai sen puutetta tarvitse ruotia. EhkÀ en haluakaan vetÀÀ ketÀÀn puoleeni.
SinÀhÀn sitÀ tÀÀllÀ ruodit ja kuten varmaan olet huomannut, ketÀÀn ei kiinnosta sun ruikutus.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin sua aika paljon tÀn viikonlopun aikana.
Siksikö sinÀkin pyörit paljon mielessÀni tÀnÀ viikonloppuna. Onkohan oikeasti telepatiaa? En oikeasti sellaiseen usko. Mutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fyysisesti metrin tai matkan pÀÀssÀ. Henkisesti nytkin vierellÀ vaikka meitÀ ei ole, eikÀ tule. Molemmilla elÀmÀnsÀ ilman yhteisiÀ tekijöitÀ paitsi yksi, mikÀ meidÀt linkittÀÀ toisiimme. Luottamus siihen. Samalle kirjaimelle.
MikÀ on linkki?
PÀÀstÀisit pois mut.
Se on satunnaista ja molemmat voimme lopettaa koska tahansa. HĂ€nelle.
Ei psykoosia minulla
olen terve valioyksilöđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kauhea elĂ€mĂ€ntilanne olla joku vanhentuva ihminen luukussa, psykoosissa, ei YHTĂĂN lĂ€heistĂ€ eikĂ€ ketÀÀn huomaamassa tilannettasi. YksinĂ€si vain kökit next level pÀÀhahmosyndrooman kourissa kuukaudesta toiseen harhaisena kĂ€mpĂ€llĂ€.
Ajatella, jotenkin ne ihmiset aina pÀrjÀÀvÀt.
Kelaa et oot bilettÀmÀssÀ ja poraamassa katkennutta kynttÀsi samalla kun joku tekee kuolemaa kotonansa. Sad is that.
Juuh. Tosin en itke mitÀÀn katkenneita kynsiÀ, ja bilettÀessÀ mÀ vaan nautin. Joskus minÀkin kuolen, en toivottavasti ilman yhtÀkÀÀn lÀheistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kai liian pelottava.
Rakastuminen tai lÀheisyys on pelottavaa. Voimakkaat tunteet on pelottavia.
Muakin pelottaa kaivatun lÀheisyys, vaikka se tuntuukin oikealta.
Joo voi se jÀnnittÀÀ ja jopa pelottaakin, mutta jos on oikea tyyppi, niin sitÀ kyllÀ hakeutuu lÀheisyyteen siitÀ huolimatta. Molemminpuolin.
NÀin siinÀ kÀy.
Ai miten? Miten aiot hakeutua lÀheisyyteen?
Noin se menee luontevasti molemminpuolin, jos halu on molemminpuolista. Ei ole niin vaikeaa, varsinkin jos sinkuista kyse.
SĂ€ et ole sinkku koska kirjoitat noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mÀ mitÀÀn ruikuta. TÀÀ on osa mun elÀmÀÀ. Keino purkaa tunteita. Et voi kieltÀÀ sitÀ multa. Oon ollu jo kauan aikaa sitten tÀÀllÀ ruikuttamassa jo ennen kuin edes tiesin susta.
Ei tarvikaan. Olkaa tyytyvÀisiÀ elÀmÀÀnne. Ei mun sosiaalista elÀmÀÀ tai sen puutetta tarvitse ruotia. EhkÀ en haluakaan vetÀÀ ketÀÀn puoleeni.
SinÀhÀn sitÀ tÀÀllÀ ruodit ja kuten varmaan olet huomannut, ketÀÀn ei kiinnosta sun ruikutus.
En halua huomiota. EikÀ kenenkÀÀn tarvitse kiinnostua mun ajatuksista. TyhjennÀn vaan mun sydÀntÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vastaan niin söpö nuori mies ettĂ€ hetkeksi ei huvittanut enÀÀ lesboilla đł
Miten se oli? EttÀ kaikissa meissÀ asuu pieni hetero?
Olin hetero suurimman osan elÀmÀstÀni. En oikeastaan ole edes ollut naisen kanssa, mutta en vain syty miehistÀ enÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaamađ€źđ€źđ€ź
Ihania just tommoset. đ„°
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SinÀhÀn sitÀ tÀÀllÀ ruodit ja kuten varmaan olet huomannut, ketÀÀn ei kiinnosta sun ru
KÀytÀ roskista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kauhea elĂ€mĂ€ntilanne olla joku vanhentuva ihminen luukussa, psykoosissa, ei YHTĂĂN lĂ€heistĂ€ eikĂ€ ketÀÀn huomaamassa tilannettasi. YksinĂ€si vain kökit next level pÀÀhahmosyndrooman kourissa kuukaudesta toiseen harhaisena kĂ€mpĂ€llĂ€.
Ajatella, jotenkin ne ihmiset aina pÀrjÀÀvÀt.
Kelaa et oot bilettÀmÀssÀ ja poraamassa katkennutta kynttÀsi samalla kun joku tekee kuolemaa kotonansa. Sad is that.
Juuh. Tosin en itke mitÀÀn katkenneita kynsiÀ, ja bilettÀessÀ mÀ vaan nautin. Joskus minÀkin kuolen, en toivottavasti ilman yhtÀkÀÀn lÀheistÀ.
Yksin tÀÀltÀ lÀhtee jokainen.
Olisitpa sÀ sinkku tai edes valmis eroamaan ja tekemÀÀn asioille jotain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SinÀhÀn sitÀ tÀÀllÀ ruodit ja kuten
đ đ
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaamađ€źđ€źđ€ź
HÀn on sulle tosi tÀrkeÀ, kun pÀivittÀin muistelet, söpöÀ.
Muistot palautuu mieleen.