Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin nuo ovat täällä kaivanneet?
2023 - 2024
Oliko sitä risun ja pikkuvaalean kiusaamista ennenkin kuin joulukuu 2024? Sivu
Ei ole ollut mitään kiusaamista, ihan kaikkea levottomuutta ei voi ottaa kiusaamisena. Elämää se vain on tämä ketjukin.
Todellakin oli hyvin ankaraa ja karkeaa kiusaamista. Taidat olla itse nyt osallinen pesemässä käsiään tuhmuuksistaan.
Joku tuntematon ääliö lähettää terveisiä jollekin olemattomalle tai saavuttamattomissa olevalle, toinen tuntematon trollailee ensimmäisen kustannuksella. Yhyy, kiusaamista. Tirsk!
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö tänään?
Uskalla ehdottaa niin nähdään.
Mennäänkö hotelliin panemaan?💕
Vierailija kirjoitti:
Joo! Ketä olet..? Terveisiä!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa tuollaiseen. Kysy jotain kurttuista eläkepappaa.
Olen haaveillut sovitusta tapaamisesta kaivatun kanssa paikallisessa kylpylässä. Ujoa tutustumista uima-asuissa. Hän, mies olisi kyllä paremman näköinen, sen näkee jo vaatteet päälläkin :)
Vierailija kirjoitti:
Sopii. Moneltako pääset töistä?
Vierailija kirjoitti:
Joo🥰
Taudit leviävät tuolla menolla.
Lähetä mulle huoneen numero kun olet varannut sen.
Lähtisiköhän uusi kaivattuni kanssani Intiaan? Ellora caves, Mumbai ja Taj Mahal olis niin kiva nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisiköhän uusi kaivattuni kanssani Intiaan? Ellora caves, Mumbai ja Taj Mahal olis niin kiva nähdä.
En lähde homojen kanssa mihinkään
Rattoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Mul on hotelli. Tuut mun luo. ww
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähde homojen kanssa mihinkään
Kukaan ole homoista puhunut mitään. Vähän hankala ehdottaa tätä kaivatulle, kun ei ole sellainen perinteinen kaivattu vaan ystävä. Eikä sillä olis välttämättä edes varaa lähteä, vaikka haluaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä mulle huoneen numero kun olet varannut sen.
31 lmao
Sitten setien on pinnisteltävä ja yritettävä toimia vähän paremmin. Oli viimeksi liian heikko esitys.