Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin nuo ovat tÀÀllÀ kaivanneet?
2023 - 2024
Oliko sitÀ risun ja pikkuvaalean kiusaamista ennenkin kuin joulukuu 2024? Sivu
Ei ole ollut mitÀÀn kiusaamista, ihan kaikkea levottomuutta ei voi ottaa kiusaamisena. ElÀmÀÀ se vain on tÀmÀ ketjukin.
Todellakin oli hyvin ankaraa ja karkeaa kiusaamista. Taidat olla itse nyt osallinen pesemÀssÀ kÀsiÀÀn tuhmuuksistaan.
Joku tuntematon ÀÀliö lÀhettÀÀ terveisiÀ jollekin olemattomalle tai saavuttamattomissa olevalle, toinen tuntematon trollailee ensimmÀisen kustannuksella. Yhyy, kiusaamista. Tirsk!
Vierailija kirjoitti:
NÀhdÀÀnkö tÀnÀÀn?
Uskalla ehdottaa niin nÀhdÀÀn.
MennÀÀnkö hotelliin panemaan?đ
Vierailija kirjoitti:
Joo! KetÀ olet..? TerveisiÀ!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa tuollaiseen. Kysy jotain kurttuista elÀkepappaa.
Olen haaveillut sovitusta tapaamisesta kaivatun kanssa paikallisessa kylpylÀssÀ. Ujoa tutustumista uima-asuissa. HÀn, mies olisi kyllÀ paremman nÀköinen, sen nÀkee jo vaatteet pÀÀllÀkin :)
Vierailija kirjoitti:
Sopii. Moneltako pÀÀset töistÀ?
Vierailija kirjoitti:
Joođ„°
Taudit leviÀvÀt tuolla menolla.
LÀhetÀ mulle huoneen numero kun olet varannut sen.
LÀhtisiköhÀn uusi kaivattuni kanssani Intiaan? Ellora caves, Mumbai ja Taj Mahal olis niin kiva nÀhdÀ.
Vierailija kirjoitti:
LÀhtisiköhÀn uusi kaivattuni kanssani Intiaan? Ellora caves, Mumbai ja Taj Mahal olis niin kiva nÀhdÀ.
En lÀhde homojen kanssa mihinkÀÀn
Rattoisaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Mul on hotelli. Tuut mun luo. ww
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lÀhde homojen kanssa mihinkÀÀn
Kukaan ole homoista puhunut mitÀÀn. VÀhÀn hankala ehdottaa tÀtÀ kaivatulle, kun ei ole sellainen perinteinen kaivattu vaan ystÀvÀ. EikÀ sillÀ olis vÀlttÀmÀttÀ edes varaa lÀhteÀ, vaikka haluaisikin.
Vierailija kirjoitti:
LÀhetÀ mulle huoneen numero kun olet varannut sen.
31 lmao
Sitten setien on pinnisteltÀvÀ ja yritettÀvÀ toimia vÀhÀn paremmin. Oli viimeksi liian heikko esitys.