Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Voin kuvitella miten hankalaa on elÀÀ bakteerikammoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu aina varmistaa, ettÀ kaikki on kiistettÀvissÀ.
Varovainen ihminen on varovainen siihen saakka, kunnes riskit on hÀivytetty eli tietyt kynnykset ylitetty ja luottamus kunnossa.
MitkÀ kynnykset pitÀisi ylittÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
Rattoisaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Kiitos samaa sinnekin ja makeita pÀivÀunia.
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ uhriudu vaan raivaa tiesi eteenpĂ€in. Mullekin on tullut vaikka minkĂ€laista traumaa ja kammoa, pelkoa elĂ€mĂ€ssĂ€ mutta ne kaikki menee ohi kunhan suhtautuu tilanteeseen ja kĂ€yttÀÀ vĂ€hĂ€n jĂ€rkeĂ€. Pahinta on jÀÀdĂ€ hakemaan vain huomiota ongelmilla ja jÀÀdĂ€ kiinni niihin.
Vierailija kirjoitti:
On tÀysin normaalia pelÀtÀ tauteja, suojautua niiltÀ ja kieltÀytyÀ paljaista nistien likamunista tai suttuisissa portoissa uitetuista meloista.
Vierailija kirjoitti:
LÀhtisiköhÀn uusi kaivattuni kanssani Intiaan? Ellora caves, Mumbai ja Taj Mahal olis niin kiva nÀhdÀ.
Naisena Intia ei oikein houkuttele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taudit leviÀvÀt tuolla menolla.
Aina löytyy katkera vanhurskas palsta-asukki kommentoimaan.
Bakteerikammo on eri asia kuin vanhurskaus.
Jatkat horinaasi. MitÀ teet ketjussa?
Varmaan kaipaa. EihÀn tÀÀ mikÀÀn seksitreffiketju ole. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ uhriudu vaan raivaa tiesi eteenpĂ€in. Mullekin on tullut vaikka minkĂ€laista traumaa ja kammoa, pelkoa elĂ€mĂ€ssĂ€ mutta ne kaikki menee ohi kunhan suhtautuu tilanteeseen ja kĂ€yttÀÀ vĂ€hĂ€n jĂ€rkeĂ€. Pahinta on jÀÀdĂ€ hakemaan vain huomiota ongelmilla ja jÀÀdĂ€ kiinni niihin.
LisÀÀn vielÀ tÀhÀn ettÀ sen lisÀksi ettÀ kerrot sinulla olevan tÀllaisen ongelman, kerro ongelmistasi. Monia asioita voi miettiÀ ja analysoida. TÀrkeintÀ on haluta eroon niistÀ neurooseista. NiillÀ hetkillÀ kun ongelmat ovat pahimmillaan, ne om vain kestettÀvÀ jos ei pysty muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul on hotelli. Tuut mun luo. ww
en ollut minÀ. T. Og-ww, vaikka kontentin perusteella voisi ollakin. Ei kaivattu saa tulla mun kartanoon. Jos jossakin nÀhdÀÀn, lÀhdetÀÀn Vegasiin tmv. Jutellaan siellÀ sitten enemmÀnkin
Et sitten ole aikaisemmin muihin ww-kommentteihini sanonut mitÀÀn :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoksisitkohan karkuun, jos kertoisin sinulle, miten lÀmpimiÀ tunteeni sinua kohtaan oikeasti ovat? Luultavasti. Joten sÀilyttÀÀkseni ystÀvyytemme, muikenen kuin vaari. Toistaiseksi.
En. đ
Ihanaa. Kuinka kauan me ollaan tunnettu?
Anteeksi skeptisyyteni. YmmÀrtÀnet syyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LisÀÀn vielÀ tÀhÀn ettÀ sen lisÀksi ettÀ kerrot sinulla olevan tÀllaisen ongelman, kerro ongelmistasi. Monia asioita voi miettiÀ ja analysoida. TÀrkeintÀ on haluta eroon niistÀ neurooseista. NiillÀ hetkillÀ kun ongelmat ovat pahimmillaan, ne om vain kestettÀvÀ jos ei pysty muuhun.
*ne on vain kestettÀvÀ
Huumorintajuisuus auttaa ja kun pÀÀsee eteenpÀin, ymmÀrtÀÀ itseÀÀn paremmin ja kykenee, voi jo vitsailla omilla neurooseilla tai vammoilla. Jotkut kutsuvat omia outoja tapoja myös vammoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on suunnitelmanpoikasia, mutta ei vielÀ mitÀÀn kunnollista suunnitelmaa, ettÀ miten voisin tulla edes hetkeksi jalkoihisi palvomaan sua ilman, ettÀ joudun ongelmiin.
Jos palvoa meinaat, voi olla, ettĂ€ se toinen huomaa asian. Mun kans ei joutuisi ongelmiin mitĂ€ nyt loppuelĂ€mĂ€n kestĂ€viin. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoksisitkohan karkuun, jos kertoisin sinulle, miten lÀmpimiÀ tunteeni sinua kohtaan oikeasti ovat? Luultavasti. Joten sÀilyttÀÀkseni ystÀvyytemme, muikenen kuin vaari. Toistaiseksi.
En. đ
Ihanaa. Kuinka kauan me ollaan tunnettu?
Anteeksi skeptisyyteni. YmmÀrtÀnet syyn.
En minÀ edes tunne hÀntÀ ja epÀilen myös onko mitÀÀn vastavuoroisia tunteita edes olemassa.
Kunhan nyt vastasin sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul on hotelli. Tuut mun luo. ww
en ollut minÀ. T. Og-ww, vaikka kontentin perusteella voisi ollakin. Ei kaivattu saa tulla mun kartanoon. Jos jossakin nÀhdÀÀn, lÀhdetÀÀn Vegasiin tmv. Jutellaan siellÀ sitten enemmÀnkin
Et sitten ole aikaisemmin muihin ww-kommentteihini sanonut mitÀÀn :D
No harvemmin olet niitÀ laittanut. MinÀ olen sitÀ useamman vuoden tÀÀllÀ kÀyttÀnyt. Tosin ei mulla ole siihen mitÀÀn yksinoikeutta. Naisnais-rakkauttahan se vain edustaa. Uuh, ihanaa. Og-ww
Ei tÀtÀ kestÀ ErkkikÀÀn.
Katselen vaihtuvia maisemia ja ajattelen sinua.
Lopulta meitÀ on aika vÀhÀn.
Uudet sormukset tarkoittavat sitÀ, ettÀ lupaus on pÀivitetty.
EikÀ tilannetajuttomia imbesillejÀ, jotka vonkaavat seksiÀ hautaustoimistossa ja uhkaavat hakata, jos sanot ei, etkÀ niele valheita.