Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
MÀ pidÀn kaikki tÀpinÀni itseni sisÀllÀ ja yritÀn jopa itse tukahduttaa niitÀ.
ĂlĂ€ pidĂ€. TĂ€pinöi mun luokse niin tĂ€pistellÀÀn yhdessĂ€ đ
YmmÀrrÀn sun yskÀs oikein hyvin. Haluan silti olla törkeÀ paheesi ja viekotella sinut tuhmiin tekoihin.
Naisilla on sitten iso takapuoli.
Vierailija kirjoitti:
GALLUP: TykkÀisitkö jos kaivattusi olisi julkisuudessa?
En, koska julkisuus tuo hÀnnystelijöitÀ, joita hÀnellÀ lienee jo nykyisellÀÀnkin. Toki hÀnen oma asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kysyÀ mielenkiinnosta, kirjoitatko tÀÀllÀ vain yhdelle vai useammalle kaivatulle? KÀytkö myös treffeillÀ muiden kanssa?
Ainoastaan Ranelle kirjoitan đ€
Onko hÀn se,joka meni katsomaan Ilveksen matsia?
Mun elÀmÀntehtÀvÀ on olla ton pahe. Ainakin toistaiseksi.
Rakkaalle naiselle hyvÀÀ ja ihanaa yötÀ kun menet nukkumaan. Ihan hirveÀ ikÀvÀ sua, törmÀttÀisiinpÀ jossain. PitkÀt halit, pusut ja kaulapusut sulle.
Myyn samettitakki herrain malli koko SUUR
kukkopilli
PannumyssyjÀ, kanaverkkoa patalaput kolme 2kpl, polsterit kuviollisena virkattu 1961.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on sitten iso takapuoli.
MÀ keskityn yleensÀ siihen etupuoleen. EivÀt juokse karkuun niin kuin ilmeisesti sua?
Vierailija kirjoitti:
YmmÀrrÀn sun yskÀs oikein hyvin. Haluan silti olla törkeÀ paheesi ja viekotella sinut tuhmiin tekoihin.
MinÀ en ymmÀrrÀ. Kerrotko minullekin?
Vierailija kirjoitti:
Suukkonen yöksi
Nuku hyvin
Kuin myös.
MitÀ jos lupaan tulla sinne alas ja mennÀ heti polvilleen?
Vastaisitpa edes tÀÀllÀ kÀviskö sulle minÀÀn pÀivÀnÀ se aika ja paikka. Vai pitÀiskö vaihtaa paikkaa jonnekin lÀhemmÀs. Vai toisaalta teetkö sÀ yleensÀ etÀtöitÀ. Voisit ehkÀ antaa taas vihjeen ajasta ja paikasta. En vaan niistÀkÀÀn ikinÀ tiedÀ onko ne seuraavaksi pÀivÀksi vai viikon pÀÀhÀn.
Omalle waiffille out there terveiset. TÀnÀÀn ei ehkÀ muille jaksa. Tai touko-23, saat tiukan halin. Just because. Nukkukaa hyvin!
Keinuttaa keinuttaa, paatti kallellaan, tuleekohan tyventÀ koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Keinuttaa keinuttaa, paatti kallellaan, tuleekohan tyventÀ koskaan.
Kuinkas nyt silleen? JÀrvi on niin jÀÀssÀ, ettÀ voi autolla yli ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun elÀmÀntehtÀvÀ on olla ton pahe. Ainakin toistaiseksi.
Kaikilla meillÀ on omat pienet tehtÀvÀmme.
1. nimi puhelimeen 2. takki nakun vartalon ympÀri 3. rynnÀkkö alas 4. ovi 5. maahan 6. kyllÀ kenraali
Ei ollut minulta tuo eurovastaus. Minua ei pidÀ mikÀÀn tÀssÀ.
Sivu