Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän kaikki täpinäni itseni sisällä ja yritän jopa itse tukahduttaa niitä.
Älä pidä. Täpinöi mun luokse niin täpistellään yhdessä 💞
Ymmärrän sun yskäs oikein hyvin. Haluan silti olla törkeä paheesi ja viekotella sinut tuhmiin tekoihin.
Naisilla on sitten iso takapuoli.
Vierailija kirjoitti:
GALLUP: Tykkäisitkö jos kaivattusi olisi julkisuudessa?
En, koska julkisuus tuo hännystelijöitä, joita hänellä lienee jo nykyiselläänkin. Toki hänen oma asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kysyä mielenkiinnosta, kirjoitatko täällä vain yhdelle vai useammalle kaivatulle? Käytkö myös treffeillä muiden kanssa?
Ainoastaan Ranelle kirjoitan 🤗
Onko hän se,joka meni katsomaan Ilveksen matsia?
Mun elämäntehtävä on olla ton pahe. Ainakin toistaiseksi.
Rakkaalle naiselle hyvää ja ihanaa yötä kun menet nukkumaan. Ihan hirveä ikävä sua, törmättäisiinpä jossain. Pitkät halit, pusut ja kaulapusut sulle.
Myyn samettitakki herrain malli koko SUUR
kukkopilli
Pannumyssyjä, kanaverkkoa patalaput kolme 2kpl, polsterit kuviollisena virkattu 1961.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on sitten iso takapuoli.
Mä keskityn yleensä siihen etupuoleen. Eivät juokse karkuun niin kuin ilmeisesti sua?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sun yskäs oikein hyvin. Haluan silti olla törkeä paheesi ja viekotella sinut tuhmiin tekoihin.
Minä en ymmärrä. Kerrotko minullekin?
Vierailija kirjoitti:
Suukkonen yöksi
Nuku hyvin
Kuin myös.
Mitä jos lupaan tulla sinne alas ja mennä heti polvilleen?
Vastaisitpa edes täällä käviskö sulle minään päivänä se aika ja paikka. Vai pitäiskö vaihtaa paikkaa jonnekin lähemmäs. Vai toisaalta teetkö sä yleensä etätöitä. Voisit ehkä antaa taas vihjeen ajasta ja paikasta. En vaan niistäkään ikinä tiedä onko ne seuraavaksi päiväksi vai viikon päähän.
Omalle waiffille out there terveiset. Tänään ei ehkä muille jaksa. Tai touko-23, saat tiukan halin. Just because. Nukkukaa hyvin!
Keinuttaa keinuttaa, paatti kallellaan, tuleekohan tyventä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Keinuttaa keinuttaa, paatti kallellaan, tuleekohan tyventä koskaan.
Kuinkas nyt silleen? Järvi on niin jäässä, että voi autolla yli ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun elämäntehtävä on olla ton pahe. Ainakin toistaiseksi.
Kaikilla meillä on omat pienet tehtävämme.
1. nimi puhelimeen 2. takki nakun vartalon ympäri 3. rynnäkkö alas 4. ovi 5. maahan 6. kyllä kenraali
Ei ollut minulta tuo eurovastaus. Minua ei pidä mikään tässä.
Sivu