Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua oikein pitää sun nykyisessä suhteessa kiinni?
Eikö ollakaan jo sun kanssa melkein😭😭 miksi haluat eroon musta?
:D sivusta
Tää on niin mä vaikka en ruinaa näin pahasti juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä näytät välillä isolta ja välillä pieneltä? En ymmärrä
Jotakin ymmärrät mutta et kerro yhtään mitään.
Olen ainakin itse huomannut että mulla on ollut joskus sellainen iso olo jolloin olen tuntenut itseni jotenkin isoksi ja joskus tuntuu todellakin että joku näyttää normaalia pienemmältä, omastakin olosta se voi johtua mutta ainakin myös jos toisella on ahdistusta niin voi näyttää siltä kuin olisi jotenkin pienempi.
Voi näyttää myös tavallaan pienemmältä jos on hyvin kepeä energia.
Toi ap on varmaan vaan se läskihuutelija 😆
En ollu! Ihmettelen vaan miten kaivattu voi näyttää välillä isolta ja välillä pieneltä. En tarkoita isolla läskiä eikä mua kiinnosta kenenkään läskit, on hän joskus tainnut olla vähän pläskikin mutta se ei mua haittaa
Haluaisin kysyä mielenkiinnosta, kirjoitatko täällä vain yhdelle vai useammalle kaivatulle? Käytkö myös treffeillä muiden kanssa?
Olis kiva tutista oikein kunnolla hänen edessä. Miten isolta hän näyttäisi (hyvällä tavalla) Voi vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kysyä mielenkiinnosta, kirjoitatko täällä vain yhdelle vai useammalle kaivatulle? Käytkö myös treffeillä muiden kanssa?
Kahdelle kirjoitan. Toiselle ystävänä ja toinen on jotain muuta, toivottavasti paljon enemmän. En kyllä ole varma hänen haluistaan. Joskus vastaan yleisesti, jos kysytään. En käy treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sulkeutuneisuus vaikuttaa myös ulkonäköön toisinaan.
Juu ja esimerkiksi stressi, väsymys, kivut...
Mun pitää löytää joku muu tähän mun "sairauteen". Ei tästä tuu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua oikein pitää sun nykyisessä suhteessa kiinni?
€
romanttista!
Vierailija kirjoitti:
Räksyn räksyn ja hyvää yötä 😴
Vierailija kirjoitti:
Sä näytät kuvissa aina ihan eriltä kun oikeesti
Niinhän kaikki näyttää, sinäkin
Vierailija kirjoitti:
Minä saan voimaa itsevarmoista ihmisistä jotka uskaltavat olla omia itsejänsä eivätkä jaksa niin välittää siitä mitä muut ajattelevat. Jokaiselle löytyy aina kuitenkin ne omat tykkääjät joten esittäminen on turhaa.
juuri näin se on
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
Onko kaivatullasi lempinimeä?
Kyllä, useampi, mutta menee liian tunnisteelliseksi jos kerron ne
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
Onko kaivatullasi lempinimeä?
On. Hapan makkara.
Niin, kai se onkin järkevää, jos tilanne on toivoton.