Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
PitÀÀkö mun tuoda kukkia sinne, ettÀ todistan, ettÀ se olin minÀ, mutta möhlin sen?
ja sÀ valitsit minut, minut ;)
Vierailija kirjoitti:
PitÀÀkö mun tuoda kukkia sinne, ettÀ todistan, ettÀ se olin minÀ, mutta möhlin sen?
ĂlĂ€ tuo. Ne paleltuu matkalla.
Hanipöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
IkĂ€vĂ€ sinua. đ„ș
Voisinpa olla nĂ€inĂ€ kylminĂ€ pĂ€ivinĂ€ kanssasi peiton alla halittelemassa. đ„°
Mun syke on ollut tĂ€nÀÀn koko pĂ€ivĂ€n normaali. Vihdoin. Mulla oli paras olotila silloin kun painoin 65kg. MĂ€ tarviin elĂ€mÀÀni ihmisen joka muistaa syödĂ€. đ En semmosta joka kommentoi masu rasvaa ja kieltÀÀ samalla treenaamisen.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ sua oikein pitÀÀ sun nykyisessÀ suhteessa kiinni?
âŹ
romanttista!
Ei vaan raatorealistista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Askartelen kukkia hehe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Askartelen kukkia hehe
Pajun ruusuja jos löydÀt.
En tiedÀ toivotko, ettÀ osallistuisin yhteen juttuun. En taida uskaltaa. EnkÀ ehtis olla siellÀ tuntiakaan, kun pitÀis kiirehtiÀ pitÀmÀÀn yhtÀ esitystÀ. Eli ei ois mitÀÀn mahdollisuutta jÀÀdÀ juttelemaan sen jÀlkeen. En tiedÀ ehtisitkö koskaan nÀhdÀ kahden. PÀÀsisitkö kÀvelylle, ja jos pÀÀsisit, niin milloin pÀÀsisit. Kannattaako edes kÀydÀ koittamassa ja milloin kannattais jos kannattais.
Kaivattu oli tosi oranssi insta-kuvissaan, miltei kuin Trump.
EI meistÀ mitÀÀn olisi tullut. Olisi pitÀnyt uskoa se heti.
PÀÀ oli valtava ja posket suunnattomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ sua oikein pitÀÀ sun nykyisessÀ suhteessa kiinni?
âŹ
romanttista!
Ei vaan raatorealistista.
Raha on siis tÀrkeÀpÀÀ kuin onnellisuus :(
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kysyÀ mielenkiinnosta, kirjoitatko tÀÀllÀ vain yhdelle vai useammalle kaivatulle? KÀytkö myös treffeillÀ muiden kanssa?
MÀ oon kirjottanut tÀnne yhteensÀ 3:lle joista yksi on ystÀvÀ vuosien takaa, jolle halunnut ilmaista asioita joita jÀÀnyt sanomatta vaikka tiedÀnkin ettemme nÀe oikeassa elÀmÀssÀ ja niin sen kuuluukin mennÀ. Jotain vÀlien selvittelyÀ oli kai tarpeen joskus erÀÀlle toisellekin muttei enÀÀ ole ollut siitÀ mitÀÀn. Ja sitten vielÀ yksi treffailujuttu, johon yritÀn suhtautua kai vÀhÀn varovaisesti kun samanmoisia kysymyksiÀ itsellÀkin. Mutta siis en treffaile kuin sitÀ yhtÀ.
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
Onko kaivatullasi lempinimeÀ?
KyllÀ.
GALLUP: TykkÀisitkö jos kaivattusi olisi julkisuudessa?