Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
SyksystÀ asti miettinyt, jos hakis love island sarjaan.
Tasan kuukausi aikaa siitÀ kun ajattelin uskaltautua. Ei mennyt taaskaan putkeen. Hiljaisuus sen kun jatkuu. TÀÀ on niin kÀsittÀmÀttömÀn raskasta ettÀ en tiedÀ miten enÀÀ jaksan...
H, koska on aika? Vai onko aika koskaan?
t. j-man
Vierailija kirjoitti:
MitÀ jos lupaan tulla sinne alas ja mennÀ heti polvilleen?
Sopii
Katsottaisiin yhdessÀ, kun kuu heittÀÀ tÀhtiÀ hangelle. Jos maltettaisiin. Kauniita unia, rakkaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalle waiffille out there terveiset. TÀnÀÀn ei ehkÀ muille jaksa. Tai touko-23, saat tiukan halin. Just because. Nukkukaa hyvin!
V-- mikĂ€ mies đ€Š
Olen kyllÀ maskuliininen joltakin osin, mutta en mies vaikka maksettaisiin. Ap
Halusin vielÀ lisÀtÀ "rouva" siihen yhteen vÀliin
En tukahduta tunteitani. MikÀli tykkÀÀn jostain ihmisestÀ, niin nÀytÀn sen myös.
EnkÀ pyytele sitÀ anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
En tukahduta tunteitani. MikÀli tykkÀÀn jostain ihmisestÀ, niin nÀytÀn sen myös.
EnkÀ pyytele sitÀ anteeksi.
TykkÀÀn sun asenteestađȘđŒ
Vierailija kirjoitti:
PitÀÀkö mun tuoda kukkia sinne, ettÀ todistan, ettÀ se olin minÀ, mutta möhlin sen?
Postikortti tai kirje olisi hieno, helpompi toimittaa postiluukun kautta kuin kukat.
Vierailija kirjoitti:
SyksystÀ asti miettinyt, jos hakis love island sarjaan.
On mun elÀmÀ vajonnut alas kun pyörin jossain missÀ Love Islandiin osallistujat pyörii.
Vierailija kirjoitti:
TÀllÀ biisillÀ on jokin vaikutus minuus. Kyse ei ole vain euroviisuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, ettÀ oli 15. tai 16.2.
Ei ihan.
Viikkoa aiemmin sitten?
Nyt
Turhauttaa kyllÀ kun ei ikinÀ nÀhdÀ. Kohta on taas kesÀ eikÀ taaskaan nÀhty. Joulut vaihtuu kesÀÀn ja kesÀt jouluun ja vuodet toisiin eikÀ me vain nÀhdÀ.
Kulta myöntÀisit nyt ettÀ olet liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
ExÀkin vaikuttaa hyvÀltÀ nykymiehiin verrattuna
Paha kylvö, masentuneita nyyhkismiehiÀ ja veministisiÀ sivareita
Vierailija kirjoitti:
Turhauttaa kyllÀ kun ei ikinÀ nÀhdÀ. Kohta on taas kesÀ eikÀ taaskaan nÀhty. Joulut vaihtuu kesÀÀn ja kesÀt jouluun ja vuodet toisiin eikÀ me vain nÀhdÀ.
Sama stoori meillÀ bro
EhkÀ menen huomenna ja ylihuomenna kÀvelylle, pÀÀsit tai et.