Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (4923)
TeitÀ suututtaa se, ettÀ puhun aina totta.
A i n a.
MikÀ siinÀ on niin raastavaa?
ItseÀnne te vihaatte, projisoijat.
Ei minun pÀÀnsÀrkyni tosin.
Aikuisvauvat.fi. Pfftttt. Tuudaluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PÀivÀn kysymys
Eikö kissoista maistu pahalta, kun ne joutuvat pesemÀÀn pyllyÀÀn?
kysyy Sofia 6 vee
lÀhde HS
Tai entÀ koirat? Ajattele ettÀ koirat vielÀ usein yrittÀvÀt syödÀ muiden koirien kakkaa.
Usein yrittÀvÀt syödÀ ? MistÀhÀn tietosi on perÀisin. Koira syö harvemmin toisen ulosteita. ErittÀin harvinaista. Ja siihen vaivaan toimii ananas.
Ihanalle hali ja pusulĂ€hetys. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PÀivÀn kysymys
Eikö kissoista maistu pahalta, kun ne joutuvat pesemÀÀn pyllyÀÀn?
kysyy Sofia 6 vee
lÀhde HS
Tai entÀ koirat? Ajattele ettÀ koirat vielÀ usein yrittÀvÀt syödÀ muiden koirien kakkaa.
No ei kyllÀ. EhkÀ jotkut rescue- koirat, mutta ei tavan koirat syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Onkohan hÀnkin sit 187cm, kun minÀ olen korkkareissani 184cm ja hÀn on jonkin verran pidempi?
Minulle itselleni pituudella ei ole vÀliÀ, mutta olen kiinnittÀnyt huomiota, ettÀ vissiin jokainen minuun 2020-luvulla ihastunut mies on ollut 187cm? Ja edellinen ihastukseni oli myös 187cm. Niin toi on vissiin joku semmonen toistuva mitta sitten, oikeastaan ollut vuoden 2018 jÀlkeen.'
TÀmÀ amatsooni
on varmasti komea.
Toivottavasti
naapurikommentti
ei minulle, en halua.
En todellakaan katsele
naapureitani. Ei, ei, ei.
Muutoin hyvÀÀ iltaa. E
Jeps :D VyötÀrö 63cm ja rinnat 98cm, eikÀ hartiatkaan mitkÀÀn kapeat. Kauniiksi tosin sanotaan, komiaksi sanonut ehkÀ vaan yksi romaninainen kerran? Ja lapsena jossain juhlissa yksi vanhaherra totesi, ettÀ tuosta tytöstÀ tulee isona komia nainen xD
Noh, makuja on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tÀÀ juttu menossa vakavampaan suuntaan vai jÀÀmmeköhÀn kokeiluksi?
Ei tÀmÀ mulle ainakaan ole mikÀÀn kokeilu.
HyvÀ jos ei, koska ei minullakaan. TykkÀÀn susta valtavasti, enkÀ usko ettÀ koskaan kyllÀstyisin sinuun vaikka omanlainen olenkin.
Ajattelen samoin sinusta. MitÀ tarkoitat tuolla omanlaisuudella tÀssÀ yhteydessÀ?
VÀhÀn hankala ihminen. Outo ja erikoinen, mutta en ehkÀ huonolla tavalla sinun mielestÀsi.
Mutta nyt jÀÀköön ketju, tÀytyy alkaa hÀÀrÀÀmÀÀn.
Olet kiinnostava tyyppi! MitÀ ne hankalat piirteet itsesi mielestÀ ovat?
En halua olla kiinnostava tyyppi. Olen kuullut nuo samat lauseet ennenkin. En halua olla tutkimusmateriaalia, haluan saada olla ihan vain minÀ.
Huomasin et oot ruikuttanut tÀÀllÀ vaikka oon jo poissa.
Vierailija kirjoitti:
En halua lapsia.
EnkÀ tykkÀÀ kissoista.
Kumpiakaan ei ole pakko hankkia itselleen.
Vierailija kirjoitti:
NiinpĂ€ nĂ€ytĂ€t olevan đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en voi olla aloitteellinen, koska olen valuvikainen, enkÀ halua, ettÀ ahdistut minusta. EpÀilen, ettÀ koskaan minua edes ajattelet. Saatika koskaan pitÀisit minusta. Kai ymmÀrrÀt tÀmÀn?
NÀin on. Nyt yritÀ ladata joku Tinder ja anna palaa.
Ehdottelet jollekin valuvikaiselle mallia, jossa seuraa haetaan hyvĂ€ksikĂ€yttĂ€jiĂ€ kuhisevasta palvelusta đ€Šđ»
Ehdotan ihan mitÀ vain, ettÀ tuo ulisija lopettaisi. Kukaan ei ole valuvikainen. Jokainen on Jumalan kuva.
Outoa tekstiÀ uskovalta ihmiseltÀ puhua "ulisijasta". MeissÀ kaikissa on valuvikaa. Toisilla luonteessa, toisilla kehossa.
KyllÀ uskovakin ulisijan saa tunnistaa. Sivusta
ĂitĂ€, kauniita unia! đ§Ąđ€
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan tÀmÀ vielÀ jatkuu?
Loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
MeidÀn lapsista olisi tullut ihania, mutta meillÀ kummallakin on yksi piirre, joka olisi kahdennettuna aika rankka risti. VÀlillÀ mietin, miten me pÀrjÀisimne sen kanssa keskenÀmme.
HyvÀ muistutus, et sitten kun seksiin menee niin joku ehkÀisy olisi hyvÀ olla! Kondomi tietysti helpoin uuden ihmisen kanssa, kunhan sen vaan muistaa ajoissa eikÀ vasta esim. seuraavana pÀivÀnÀ.
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Rauhaa ja rakkautta kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua! đ„°
Kenelle tÀmÀ?
Maailman komeimmalle miehelle. đ
Eli meni John Krasinskinille.
Vierailija kirjoitti:
En mÀ mitÀÀn ruikuta. TÀÀ on osa mun elÀmÀÀ. Keino purkaa tunteita. Et voi kieltÀÀ sitÀ multa. Oon ollu jo kauan aikaa sitten tÀÀllÀ jo ennen kuin edes tiesin susta.
En halua lapsia.
EnkÀ tykkÀÀ kissoista.