Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (3736)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvelen ettÀ olisit eronnut mutta en voi keltÀÀn enÀÀ udella enkÀ tiedÀ mistÀ saisin tietÀÀ. Ei ainakaan somesta selviÀ
MistÀ pÀÀttelet, ettÀ olisi eronnut?
TietyistÀ asioista. En kerro tÀnne
Vierailija kirjoitti:
Jos edes yksi ihminen ois vaivautunut kertomaan, ettÀ mistÀ tÀssÀ on kyse.
Se ois auttanut jaksamaan.
Mutta ei oo selitystÀ kuulunut. MistÀÀn.
Vaaditaan vaan jatkuvasti kaikkea.
Jokseenkin irvokasta tulla sitten keulimaan jollain et miten ihanaa, joopajoo.
Niin samat tunnelmat tÀÀllÀkin. MitÀÀn kunnon selitystÀ, vastausta, ei koskaan. Olet vahva!
Vierailija kirjoitti:
Ok, tajusin vihjeen. Piilotit tilasi wa:ssa, joten en kuulu sinun tÀrkeimpiin ihmisiin. En hÀiritse sinua enempÀÀ millÀÀn asioilla.
Hienoa logiikkaa. Muistan kun itse tein tuon sÀÀdön, ei ollut ketÀÀn mielessÀ mutta enpÀ halunnut ettÀ siitÀ aletaan omiaan keksimÀÀn. EiköhÀn siihen palaa kun voi ja sisÀllön mukaan mennÀÀn. Mutta kyttÀÀminen ja projisointi ovat vaihtoehtoja toki myös. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut monta kuukautta jo niin zombi etten jaksa edes itkeÀ.
MikÀÀn ei tunnu miltÀÀn.
Kaikki on ihan sama, en vÀlitÀ enÀÀ mistÀÀn.
ja joku luulee, ettÀ nyt kaikki on hyvin. Ei mikÀÀn oo hyvin. Ei ikinÀ tuu olemaan.
Hae itsellesi apua.
No minÀpÀ haen. Ai. Oon jonossa. KÀsittelyaika viis vuotta. Seuraava jono. KÀsittelyaika toiset viis vuotta.
No voi hö. EipÀ tullut apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitÀ mitÀ oli meidÀn vÀlillÀmme. Olisin tarvinnut paon arjestani. Et enÀÀ edes tervehdi. Ei se mitÀÀn. EhkÀ nÀmÀ tunteet vielÀ hÀviÀvÀt.
Niin minÀkin kaipaan. Mutta en halua olla pelkkÀ pakopaikka. Haluan kaiken. Kaikki tai ei mitÀÀn.
Arvostan. Vaikea tÀllÀ tuntemisen tasolla sanoa vakavammasta, vaatisi yhdessÀ vietettyÀ aikaa.
Niin, kaikella tarkoitan lÀhinnÀ sitÀ yhteistÀ aikaa alkuun. IkinÀhÀn ei voi tietÀÀ, miten kÀy ja kuka saa onnistua.
T:đŸ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvelen ettÀ olisit eronnut mutta en voi keltÀÀn enÀÀ udella enkÀ tiedÀ mistÀ saisin tietÀÀ. Ei ainakaan somesta selviÀ
Mun on pakko sen verran kommentoida vielĂ€, ettĂ€ jos sĂ€ pystyt ottamaan hĂ€neen yhteyttĂ€, tee se. ĂlĂ€ mieti enÀÀ yhtÀÀn ja odota vaan ota yhteyttĂ€!
Kuljin risteykseen, tietÀmÀttÀ minne meen
Sokein askelin, tiellÀ tyhjyyteen
Jokin silmissÀsi, sai mut pysÀhtymÀÀn
LepÀÀmÀÀn, syvÀÀn hengittÀmÀÀn.
Lemppari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikset voi udella
En oo kenenkÀÀn sellaisten kans tekemisissÀ keneltÀ vois udella. Eli ei voi kun luottaa ettÀ aika nÀyttÀÀ kuuluuko susta
Tai voi olla olematta nolo varjo ihmisestÀ ja kysyÀ vaikka jotain mistÀ moinen selviÀisi. :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos edes yksi ihminen ois vaivautunut kertomaan, ettÀ mistÀ tÀssÀ on kyse.
Se ois auttanut jaksamaan.
Mutta ei oo selitystÀ kuulunut. MistÀÀn.
Vaaditaan vaan jatkuvasti kaikkea.
Jokseenkin irvokasta tulla sitten keulimaan jollain et miten ihanaa, joopajoo.
Niin samat tunnelmat tÀÀllÀkin. MitÀÀn kunnon selitystÀ, vastausta, ei koskaan. Olet vahva!
TÀmÀ on harhaluulo ja typerÀ selitys, ettÀ oot vahva. MinÀ en ole vahva. Oon mennyt vaan niin hajalle etten vÀlitÀ enÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀÀn ei tunnu miltÀÀn.
ja joku luulee, ettÀ nyt kaikki on hyvin. Ei mikÀÀn oo hyvin. Ei ikinÀ tuu olemaan.
Hae itsellesi apua.
No minÀpÀ haen. Ai. Oon jonossa. KÀsittelyaika viis vuotta. Seuraava jono. KÀsittelyaika toiset viis vuotta.
Mene pÀivystykseen.
Vierailija kirjoitti:
Haluisitko tietÀÀ jotain.
Kerro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko sen verran kommentoida vielĂ€, ettĂ€ jos sĂ€ pystyt ottamaan hĂ€neen yhteyttĂ€, tee se. ĂlĂ€ mieti enÀÀ yhtÀÀn ja odota vaan ota yhteyttĂ€!
On tapahtunut sellaisia asioita ettÀ ainoa vaihtoehto on ettÀ hÀn ottaa. Mutta ei siitÀ sen enempÀÀ.
I, todennĂ€köisesti emme nĂ€e enÀÀ ikinĂ€. Kova ikĂ€vĂ€ jÀÀ, mutta ennen ikĂ€vÀÀ tehdÀÀn vĂ€hĂ€n töitĂ€. đźđš
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀÀn ei tunnu miltÀÀn.
Hae itsellesi apua.
Mene pÀivystykseen.
Mene ite pÀivystykseen. SieltÀ saa mitÀÀn semmosta apua jota tÀhÀn tilanteeseen tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikset voi udella
En oo kenenkÀÀn sellaisten kans tekemisissÀ keneltÀ vois udella. Eli ei voi kun luottaa ettÀ aika nÀyttÀÀ kuuluuko susta
Tai voi olla olematta nolo varjo ihmisestÀ ja kysyÀ vaikka jotain mistÀ moinen selviÀisi. :0
Emme ole enÀÀ yhteyksissÀ niin vÀhÀn vaikeaa.
Siis koko ajan hĂ€nen đ mielessĂ€, rasittavaa
JĂ€iköhĂ€n nuotiosta mitÀÀn jĂ€ljelle?đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tapahtunut sellaisia asioita ettÀ ainoa vaihtoehto on ettÀ hÀn ottaa. Mutta ei siitÀ sen enempÀÀ.
VielĂ€ vastaam sulle, ettĂ€ tuskin mikÀÀn voi olla sellainem asia, ettet voisi ottaa yhteyttĂ€. Jos et ole loukannut ko.henkilöÀ itseÀÀn. Jos taas oot niin moni on valmis joka tapauksessa kuuntelemaan. Voithan kirjoittaa hĂ€nelle jotain. Jos sun sydĂ€n sanoo kyllĂ€, tee se đ