Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
LÀmmin hali yöksi
Nuku hyvin
(tule edes uniini)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon jatketaan?
Millon haluat? Mietin sua joka pÀivÀ.MÀkin mietin kaipaamaani. Joka hemmetin hetki.
Tulit sivusta. Jos kirjoittaisit omat viestisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Millon jatketaan?
MikÀ jÀi kesken?
NÀytit tÀnÀÀn surulliselta.
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on hullua, mielipuolista. Haluaisin koko ajan laitaa viestin, mutta en uskalla. PelkÀÀn liikaa vastausta. En tiedÀ mitÀ tehdÀ....
Ainakin mua helpotti viestin laittaminen, selkeytti omia ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Totta
Ah laitan elĂ€mĂ€nsiemenen sun kohtuusi ja mullistan sun elĂ€mĂ€nđ€€
Luin vanhan mesekeskustelumme loppua, sitÀ jota en poistanut. SiellÀ nÀkyivÀt enÀÀ vain omat viestini. Se nÀytti surulliselta - kuin Karvinen ilman Karvista -sarjikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta
MikÀ on?
En vÀlitÀ lötkömiehistÀ jotka eivÀt koskaan kuuntele miten muut voivat.
Ja miksi he nÀyttÀvÀt minua vanhemmilta vaikka ovat itse noin kuusi vuotta nuorempia?
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on hullua, mielipuolista. Haluaisin koko ajan laitaa viestin, mutta en uskalla. PelkÀÀn liikaa vastausta. En tiedÀ mitÀ tehdÀ....
Laita. Mietin itse ihan samaa. Ollaan nyt niin kaukana toisistamme, ja silti toistemme mielessÀ. EtÀisyys saa miettimÀÀn . MeidÀn mahdollisuus. AuringonsÀteet metsÀssÀ ja katseesi kun unohdimme kaiken muun. MeillÀ on vain yksi elÀmÀ. LÀhdetÀÀnkö yhdessÀ sinne pohjoiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta
MikÀ on?
Ei aina jaksa olla happy
Vierailija kirjoitti:
Ah laitan elĂ€mĂ€nsiemenen sun kohtuusi ja mullistan sun elĂ€mĂ€nđ€€
Olisit laittanut silloin kun sulla oli mahdollisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon jatketaan?
Millon haluat? Mietin sua joka pÀivÀ.
MÀkin miettinyt siitÀ asti kun nÀhtiin joka ikinen pÀivÀ, eikÀ siitÀ ole kovin kauan kun nÀhtiin -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Musta on ihanaa, ettÀ vihdoin lÀhestyt mua ja jutellaan niin kuin ihmiset eikÀ luikita pitkin nurkkia.
LĂ€hestyminen on kuin hellaa aikoisi koskettaa, kun ei tiedĂ€, polttaako nĂ€ppinsĂ€ (potenssiin tuhat). đŹ
All I C is U
Ihan sama vaikka laittaisin laput silmille.
HyvÀÀ yötĂ€ đ
MĂ€kin mietin kaipaamaani. Joka hemmetin hetki.