Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
En arvannut, ettÀ jokin voisi jÀttÀÀ niin ikimuistoisen jÀljen.
MikÀ se jokin oli?
Vierailija kirjoitti:
Mun skeida.
Hmm
Vierailija kirjoitti:
Positiivinen jÀlki olisi kivempi.
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on hullua, mielipuolista. Haluaisin koko ajan laitaa viestin, mutta en uskalla. PelkÀÀn liikaa vastausta. En tiedÀ mitÀ tehdÀ....
TiiÀks, mulla on sama juttu. Ei tÀssÀ oikeen itsestÀÀn voi positiivisesti enÀÀ ajatella. Miksei voi yhtÀ viestiÀ laittaa, ei pitÀisi olla niin iso juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on hullua, mielipuolista. Haluaisin koko ajan laitaa viestin, mutta en uskalla. PelkÀÀn liikaa vastausta. En tiedÀ mitÀ tehdÀ....
TiiÀks, mulla on sama juttu. Ei tÀssÀ oikeen itsestÀÀn voi positiivisesti enÀÀ ajatella. Miksei voi yhtÀ viestiÀ laittaa, ei pitÀisi olla niin iso juttu.
Ja kun ei olisi edes paljon menetettÀvÀÀ, kun oikeaa yhteyttÀ ei ole ollut vuosiin. Silti jÀnnitÀn.
Vierailija kirjoitti:
Pelko pois. Suunniilleen jÀrjissÀÀn oleva aikuinen osaa torjua fiksusti. Jos saat kuraa niskaan, se sattuu. Saat kuitenkin selvyyden ja voit jatkaa matkaa.
Jotain maagista tapahtui uutena vuotena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iso muna
Housussa vai yöpöydÀn laatikossa?
KeittiössÀ.
Vierailija kirjoitti:
Rentoudun tuulessa, kuusen oksikossa, olen herkkÀ kuin kuusenkerkkÀ, laske viiteen ja sujauta mut taskuusi.
Voi sua! Sujautan, kun satut sopivaan asentoon. đ
Jos koskaan erehdyt tĂ€nne niin tĂ€mĂ€ on sinĂ€ seuraavana pĂ€ivĂ€nĂ€ đ:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
đ€Łđ€Łđ€Łđ€Ł
Rane?
Onnea on perjantai ja voi unohtaa ja unohtua muihin maailmoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ€Łđ€Łđ€Łđ€Ł
Rane?
Tarkoitit kai Pelle?
Vierailija kirjoitti:
Rentoudun tuulessa, kuusen oksikossa, olen herkkÀ kuin kuusenkerkkÀ, laske viiteen ja painu hiiteen.
Sellanen nuorisolaisten runo, kun vÀhÀn korjaa.
Rakkaus sinuun on yhtÀ aikaa ihan ÀlyttömÀn ihanaa ja raastavan kamalaa. Ei tarvinne selityksiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Jotain maagista tapahtui uutena vuotena.
Niin tapahtui. EthĂ€n enÀÀ pakene? Kohtaloaan ei lopputtomiin voi vĂ€istellĂ€ kuitenkaan. ĂlĂ€ jĂ€tĂ€ hĂ€ntĂ€ kĂ€rsimÀÀn epĂ€tietoisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus sinuun on yhtÀ aikaa ihan ÀlyttömÀn ihanaa ja raastavan kamalaa. Ei tarvinne selityksiÀ.
SelitĂ€ lisÀÀ vain đ