Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Onneksi en olekaan sittenkÀÀn mies. KyllĂ€ tyttönĂ€ kivempi. đ
Kaipaan sinua. Et arvaisi, missÀ olen enkÀ minÀkÀÀn arvannut, ettÀ tÀnne pÀÀdyn.
Keltapaitaiselle ihanuudelle terveisiĂ€. Etsit paikkaa auringossa tĂ€nÀÀn. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ ketju on saanut sen aikaan, ettÀ mun kiinnostus alkaa olla aika nollissa irl tiettyÀ kaivattua kohtaan.
Mulla pikemminkin pÀin vastoin, koska tÀÀllÀ nÀkee niitÀ vaihtoehtoja, jotka eivÀt ole likikÀÀn yhtÀ miellyttÀviÀ.
Ei kai nÀÀ nyt ole edes mitÀÀn vaihtoehtoja kellekÀÀn? Itse ainakin haluan jonkun normaalijÀrkisen ja terveitsetuntoisen, mielenkiintoisen ihmisen elÀmÀÀni. Eri
Kaikki on juuri niin hyvin kuin tilanteeseen nĂ€hden voi olla, mutta ikĂ€vöin sinua. IlmestyisitpĂ€ kulman takaa ja istahtaisit samaan pöytÀÀn. Olisin tsemppihalin tarpeessa kaiken uurastuksen jĂ€lkeen. Kun auttaa toisia, itse saa, mutta kyllĂ€ takki on aika tyhjĂ€. SinĂ€kin varmaan. EtĂ€halauksen lĂ€hetĂ€n sinulle. đ€
En viitsi yrittÀÀ viestiÀ kun ei ole ollut hyötyÀ tÀhÀnkÀÀn asti. Vain haittaa yrittÀÀ mitÀÀn.
Tosi hyvÀÀ ja silkkisen ihanaa iltapÀivÀÀ rakkaalle naiselle. Just siivosin kÀmpÀn, nyt olisi ihanaa jos olisit sylissÀ lepÀÀmÀssÀ. LÀhetÀn pitkiÀ ja helliÀ haleja ja pusuja sulle meidÀn yhteydellÀ. YritetÀÀn törmÀtÀ tuolla asioilla. Niin hirveÀn iso ikÀvÀ sua. Rakastan sua kulta ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Keltapaitaiselle ihanuudelle terveisiĂ€. Etsit paikkaa auringossa tĂ€nÀÀn. đ
Do we see the same đ?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Et arvaisi, missÀ olen enkÀ minÀkÀÀn arvannut, ettÀ tÀnne pÀÀdyn.
Toivottavasti siellÀ kaikki hyvin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Hourula on ihan mesta paikka.
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ ketju on saanut sen aikaan, ettÀ mun kiinnostus alkaa olla aika nollissa irl tiettyÀ kaivattua kohtaan.
No kaipa se arkea helpottaa. Sen ulkopuolella on kyllÀ aika hÀmÀrÀ kÀsitys syystÀ ja seurauksesta esillÀ nyt. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla pikemminkin pÀin vastoin, koska tÀÀllÀ nÀkee niitÀ vaihtoehtoja, jotka eivÀt ole likikÀÀn yhtÀ miellyttÀviÀ.
Ei kai nÀÀ nyt ole edes mitÀÀn vaihtoehtoja kellekÀÀn? Itse ainakin haluan jonkun normaalijÀrkisen ja terveitsetuntoisen, mielenkiintoisen ihmisen elÀmÀÀni. Eri
Saahan sitÀ haluta. Ei vain tule onnistumaan ainakaan omalla kohdallani. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvÀÀ ja silkkisen ihanaa iltapÀivÀÀ rakkaalle naiselle. Just siivosin kÀmpÀn, nyt olisi ihanaa jos olisit sylissÀ lepÀÀmÀssÀ. LÀhetÀn pitkiÀ ja helliÀ haleja ja pusuja sulle meidÀn yhteydellÀ. YritetÀÀn törmÀtÀ tuolla asioilla. Niin hirveÀn iso ikÀvÀ sua. Rakastan sua kulta ikuisesti.
Voi, pÀÀsisipÀ sinne juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
ElĂ€ palellu đ
ĂlĂ€ viitsi esittÀÀ vĂ€littĂ€vĂ€si.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti siellÀ kaikki hyvin kuitenkin.
Juu, ei hengen hÀtÀÀ kenellÀkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ElĂ€ palellu đ
ĂlĂ€ viitsi esittÀÀ vĂ€littĂ€vĂ€si.
Ei menny sulle.
Mukavaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !