Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ palele töissĂ€
Parin viikon pÀÀstÀ tarkenee.
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ palele töissĂ€
LÀmpöisessÀ porealtaassa köllöttelen, joten hyvin tarkenen.sivusta
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ palele töissĂ€
Tekoturkishattu ja vanhat kelsirukkaset, niillÀ pÀrjÀÀ ja ripeÀllÀ liikkumisella.
SeinÀkello raksuttaa, heiluri vie aikaa eteenpÀin. Heilurilla on heilurin valta, kun se liikuttaa vain viisareita. Aika kulkee omia aikojaan ilman kelloa, joka vain mittaa sitÀ. Kello on ajan renki ja me kuljemme kello kaulassa. Montako kellon kiertoa vielÀ odotan, ettÀ sinut saan kohdata?
PÀÀsisinpÀ syliin kaikesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
MistÀ kaikesta ?
TÀmÀ ketju on saanut sen aikaan, ettÀ mun kiinnostus alkaa olla aika nollissa irl tiettyÀ kaivattua kohtaan.
Gallupvastaus viestiin...en enÀÀ muista. EhkÀ työpuhelimesta vielÀ löytyisi :)
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ ketju on saanut sen aikaan, ettÀ mun kiinnostus alkaa olla aika nollissa irl tiettyÀ kaivattua kohtaan.
Onko kaivattuja montakin?
Vierailija kirjoitti:
SeinÀkello raksuttaa, heiluri vie aikaa eteenpÀin. Heilurilla on heilurin valta, kun se liikuttaa vain viisareita. Aika kulkee omia aikojaan ilman kelloa, joka vain mittaa sitÀ. Kello on ajan renki ja me kuljemme kello kaulassa. Montako kellon kiertoa vielÀ odotan, ettÀ sinut saan kohdata?
Kuka voisi kellot seisauttaa.... Oisko pÀiviÀ alle viisi tusinaa.
Gallup: ketÀ julkkista kaivattusi muistuttaa?
Vierailija kirjoitti:
No ÀlÀ usko ihan kaikkea tÀÀllÀ. Sattumiakin on paljon.
EetÀ tuli tÀnÀÀn ikÀvÀ. Johtuu paikasta ja yhdestÀ triggeristÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀ kaikesta ?
Kaikesta draamasta ja vÀÀrinymmÀrryksestÀ, jota suoran kommunikaation puute aiheuttaa. KyllÀ kaipaan hirmuisesti, mutta osaan myös antaa tilaakin.
Olen syntynyt vÀÀrÀÀn aikaan. Haluaisin pois. đą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjainleikkiin, meidĂ€n etunimiĂ€ yhdistĂ€vĂ€t A N E đ
Onko nimessÀsi myös ulina?
Rane ja Jane
Moi Ellu! <3