Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Muistatko ~~~~~~-
Just the two of us
Building castles in the sky
Just the two of us
You and I
We look for love, no time for tears
Wasted water's all that is
And it don't make no flowers grow
Good things might come to those who wait
Not for those who wait too late
``Sano että sä kaipaat
Luokse mun takaisin
Sano että sä tahdot
Olla kuin ennenkin
Sano että sä tiedät
Kaksi meitä vain on
Jotka kohtaamaan johti
Kerran tie kohtalon...``
Ei myöskään runoilut multa.
En anna mitään
Vierailija kirjoitti:
On hetkiä, joina kaipaisi oikeaa yhteyttä. Voisi vaikka soittaa tai laittaa viestiä ja tietäisi, että ne menevät oikealle ihmiselle. Silloin voisi kokea, että on läsnä ja tavoitettavissa.
Toivottavasti se yhteys olisi silloin tulossa, kun näemme. Nyt kuin eksyneenä harhailua, kaiku vain vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan sua. Vihaan vihaan vihaan. MÄ VIHAAN SUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Myöskään tämä ei multa. En toimi näin
Tod. näk. pupu ei ole lainkaan paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Pupu taisi hermostua.
Ei kukaan ole mitään hermostunut, kaikki on vain tosi kyllästyneitä tyhmiin lapsellisiin kakkos- ja panojuttuihin, joita vastaavia on viimeksi joutunut kuulemaan alakouluiässä.
Ootko oikeasti ihan aikuinen ihminen kirjoittelemassa tänne noita?
Vierailija kirjoitti:
Tod. näk. pupu ei ole lainkaan paikalla.
Tiedän
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan sua. Vihaan vihaan vihaan. MÄ VIHAAN SUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tiedän, mutta ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pupu taisi hermostua.
Ei kukaan ole mitään hermostunut, kaikki on vain tosi kyllästyneitä tyhmiin lapsellisiin kakkos- ja panojuttuihin, joita vastaavia on viimeksi joutunut kuulemaan alakouluiässä.
Ootko oikeasti ihan aikuinen ihminen kirjoittelemassa tänne noita?
En minä niitä kirjoitellut, enkä viitannut tuolla kommentilla niihin. Jos huomaat niin ne panokommentit tuli sen hermostumisen jälkeen.
Muutenkin tiedän, että hän ei edes ole täällä oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Helpottiko? Sitten lakkaat välittämästä koko tyypistä ja elät eteenpäin. Tulee uusi ja parempi.
olinkin väärässä kommenteista. No kuitenkin.
Ehkä on parempi poistua, vaikka kaivattu katseleekin niin kuin olisi jokin yhteinen salaisuus, en voi tietää, onko hän täällä.
On ollut ihastuttava nähdä sinun leikkisä, poikamainen puoli persoonassasi joka muuten on miehekäs ja hillitty. Olet 10/10, en voi kuin rakastaa sinua. -H
Vierailija kirjoitti:
Meni taas sekaisin.
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni taas sekaisin.
Mikä?
Jartsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni taas sekaisin.
Mikä?