Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kuulen susta pian oma rakkaani đ Haluan nĂ€hdĂ€ sut ja kuulla jumalaisen ÀÀnesi
Miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on oikeasti niin paljon annettavaa toiselle. Miten paljon olen tuhlannut tÀhÀn energiaa, on suorastaan vÀÀryys. EhkÀ elÀmÀni ei mene hyvin, mutta tunnen silti itseni, kykyni ja todellisen arvoni.
Ei kukaan normaali halua nepsykumppania
EikÀ kukaan nepsy halua ilotonta ja tiukkapipoista "normaalia".
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kuulen susta pian oma rakkaani đ Haluan nĂ€hdĂ€ sut ja kuulla jumalaisen ÀÀnesi
Mua jÀnnittÀis kuulla kaivatun ÀÀni. Oon niin kauan miettinyt sitÀ, et en malta oottaa, et kuulen hÀnet.
Odotan sua malttamattomana. Oon haaveillut lukemattomia kertoja siitÀ mitÀ siinÀ hetkessÀ tapahtuu kun vihdoin taas nÀemme. Laitathan sen viestin pian. Oli aika lyhyt se edellinen... Ei oikein vakuuttanut mutta ehkÀ siihen saadaan vielÀ jatkoa??
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, ettÀ pelleilin liikaa.
HyvÀÀ yötĂ€. đ
HÀn maksoi siitÀ kovan hinnan.
Sivusta naiselta miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko et muutat tÀnÀ vuonna mun lÀhelle
Keskustellaan siitÀ sitte kun olemme lÀheisimmissÀ vÀleissÀ
Voitasko olla jo
No voitais. Suahan tÀssÀ odotellaan. Jatka siitÀ mihin jÀÀtiin
Vierailija kirjoitti:
Odotan sua malttamattomana. Oon haaveillut lukemattomia kertoja siitÀ mitÀ siinÀ hetkessÀ tapahtuu kun vihdoin taas nÀemme. Laitathan sen viestin pian. Oli aika lyhyt se edellinen... Ei oikein vakuuttanut mutta ehkÀ siihen saadaan vielÀ jatkoa??
Millainen se oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko et muutat tÀnÀ vuonna mun lÀhelle
SÀ voisit muuttaa tÀnnepÀin, jos olet kaipaamani.
En vois, ne kulmat on nÀhty
MÀ haluaisin itseasiassa muuttaa suoraan yhteen. Ei tarvis erikseen pohtia. Mut et oo hÀn, kun hÀn ei oo ollut tÀÀllÀ, tietÀÀkseni. Sivu siis
Olipa vaikea löytÀÀ tÀtÀ ketjua. Oon hyvin vÀsynyt mutta muuten hyvinvoipa, kÀvin lenkillÀ ja kaupassa, söin iltapalaa, kuuntelen ratiota. Oisitpa nainen tÀÀllÀ. HyvÀÀ yötÀ lounaaseen. Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Jos meistÀ tuntuu siltÀ, ettÀ kuulumme yhteen, ei pidÀ odottaa kahteen.
Ajan vain yölinjallain
Gallup
Mihin sanoihin pÀÀttyi viimeisin viesti kaivatultasi? (Loppulausahduksia yms. terveisin-osioita ei lasketa)
MÀ toivoisin, et tÀÀ olis niin kuin romanttiset leffat, ettÀ me saatais toisemme lopulta. PelkÀÀn vaan, ettÀ niin ei kÀy. MÀ oon ihan hölmö, kun ajattelen, ettÀ ei tuollaset naiset minua huoli. Vaikka ajattelen samalla, et se on hölmöÀ, en vaan pÀÀse ajatuksesta yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LisÀgalluppi 2:
MistÀ tiedÀt, ettÀ hÀn kaipaa sinua?
Viestien mÀÀrÀstÀ ja kiinnostuneisuudesta.
Mikset vastaa textareihin / meileihin? Miksi olet vielÀ tÀÀllÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, ettÀ pelleilin liikaa.
HyvÀÀ yötĂ€. đ
HÀn maksoi siitÀ kovan hinnan.
Sivusta naiselta miehelle
Tuo oli naiselta naiselle, kuten myös 'Criminals' kappale.
HyvÀÀ yötÀ halein suukoin elÀmÀin elosalle ihmenaiselle mieheltÀ mitÀttömÀltÀ kurjalasta. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mihin sanoihin pÀÀttyi viimeisin viesti kaivatultasi? (Loppulausahduksia yms. terveisin-osioita ei lasketa)
Kuka poisti haikuni tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen se oli?
Sellainen vain. Odotan ettÀ hÀn jatkaa vielÀ. En mitenkÀÀn usko ettÀ tÀmÀ oli tÀssÀ... EhkÀ hÀn miettii jotain ja palaa asiaan. Toivon niin
Jos meistÀ tuntuu siltÀ, ettÀ kuulumme yhteen, ei pidÀ odottaa kahteen.