Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
2641/28822 |
14.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi kyynel,  mitĂ€ tuubaa tÀÀllĂ€ taas on.

Terkkuja!

Vierailija
2642/28822 |
14.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kai liian pelottava. 

Harva on. YleensÀ ollaan vain ei-kiinnostavia.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2643/28822 |
14.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kai liian pelottava. 

Rakastuminen tai lÀheisyys on pelottavaa. Voimakkaat tunteet on pelottavia.

Muakin pelottaa kaivatun lÀheisyys, vaikka se tuntuukin oikealta.

Meinaatko ettÀ purisin?

Intiimiys pelottaa, kun ei ole tÀysin varma toisen tunteista. Ja on paljon pelissÀ, kun itsellÀ niin valtavasti tunteita. /sivu

Vierailija
2644/28822 |
14.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kai liian pelottava. 

Rakastuminen tai lÀheisyys on pelottavaa. Voimakkaat tunteet on pelottavia.

Muakin pelottaa kaivatun lÀheisyys, vaikka se tuntuukin oikealta.

Miksi?

Vierailija
2645/28822 |
14.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kai liian pelottava. 

Rakastuminen tai lÀheisyys on pelottavaa. Voimakkaat tunteet on pelottavia.

Muakin pelottaa kaivatun lÀheisyys, vaikka se tuntuukin oikealta.

Meinaatko ettÀ purisin?

Intiimiys pelottaa, kun ei ole tÀysin varma toisen tunteista. Ja on paljon pelissÀ, kun itsellÀ niin valtavasti tunteita. /sivu

KysyppÀ.

Vierailija
2646/28822 |
14.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SinĂ€,  maailman paras ajatus đŸ€

Miehelle?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2647/28822 |
14.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kai liian pelottava. 

Rakastuminen tai lÀheisyys on pelottavaa. Voimakkaat tunteet on pelottavia.

Muakin pelottaa kaivatun lÀheisyys, vaikka se tuntuukin oikealta.

Joo voi se jĂ€nnittÀÀ ja jopa pelottaakin, mutta jos on oikea tyyppi, niin sitĂ€ kyllĂ€ hakeutuu lĂ€heisyyteen siitĂ€ huolimatta. Molemminpuolin. 

Vierailija
2648/28822 |
14.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kai liian pelottava. 

Rakastuminen tai lÀheisyys on pelottavaa. Voimakkaat tunteet on pelottavia.

Muakin pelottaa kaivatun lÀheisyys, vaikka se tuntuukin oikealta.

Meinaatko ettÀ purisin?

Intiimiys pelottaa, kun ei ole tÀysin varma toisen tunteista. Ja on paljon pelissÀ, kun itsellÀ niin valtavasti tunteita. /sivu

KysyppÀ.

En tuu kysymÀÀn

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2649/28822 |
14.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SinĂ€,  maailman paras ajatus đŸ€

Miehelle?

KyllÀ.

Vierailija
2650/28822 |
14.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kai liian pelottava. 

Rakastuminen tai lÀheisyys on pelottavaa. Voimakkaat tunteet on pelottavia.

Muakin pelottaa kaivatun lÀheisyys, vaikka se tuntuukin oikealta.

Joo voi se jĂ€nnittÀÀ ja jopa pelottaakin, mutta jos on oikea tyyppi, niin sitĂ€ kyllĂ€ hakeutuu lĂ€heisyyteen siitĂ€ huolimatta. Molemminpuolin. 

NÀin siinÀ kÀy.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2651/28822 |
14.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÀin hidasta ja epÀselvÀÀ!

Sama, nĂ€in hitaasti ei etene etanatkaan.  -sivusta vaan totean

Vierailija
2652/28822 |
14.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kai liian pelottava. 

Rakastuminen tai lÀheisyys on pelottavaa. Voimakkaat tunteet on pelottavia.

Muakin pelottaa kaivatun lÀheisyys, vaikka se tuntuukin oikealta.

Joo voi se jĂ€nnittÀÀ ja jopa pelottaakin, mutta jos on oikea tyyppi, niin sitĂ€ kyllĂ€ hakeutuu lĂ€heisyyteen siitĂ€ huolimatta. Molemminpuolin. 

NÀin siinÀ kÀy.

Ai miten? Miten aiot hakeutua lÀheisyyteen?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2653/28822 |
14.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kai liian pelottava. 

Rakastuminen tai lÀheisyys on pelottavaa. Voimakkaat tunteet on pelottavia.

Muakin pelottaa kaivatun lÀheisyys, vaikka se tuntuukin oikealta.

Meinaatko ettÀ purisin?

Intiimiys pelottaa, kun ei ole tÀysin varma toisen tunteista. Ja on paljon pelissÀ, kun itsellÀ niin valtavasti tunteita. /sivu

KysyppÀ.

En ainakaan vielÀ uskalla kysyÀ, vaikka haluaisin tietÀÀ vastauksen. /sivu

Vierailija
2654/28822 |
14.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mutta vietĂ€ nyt ihana joulu. Voi ettĂ€. Oikein unelmien joulu. Kuvittele. PelkkÀÀ vaaleanpunaista hattaraa vaan kaikki.

SiellÀ sun kummallisessa rakkauskuplassa. MitÀ kukaan ei vaan oo ikinÀ tajunnut.

 

TÀÀllÀ kaikki on mustaa ja pimeÀÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2655/28822 |
14.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NÀin hidasta ja epÀselvÀÀ!

Sama, nĂ€in hitaasti ei etene etanatkaan.  -sivusta vaan totean

:D :D totta, mutta nÀhdÀn niin harvoin, ni minkÀs teet.

Vierailija
2656/28822 |
14.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten löysit mut. 

Vierailija
2657/28822 |
14.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuuluko ikinÀ selitystÀ?

EttÀ hei, toimimme nÀin, koska

Et moi, onko ok ettÀ

 

Ei.

JĂ€tetÀÀn vaan epĂ€tietoisuuteen ja kaiken ulkopuolelle. 

Vierailija
2658/28822 |
14.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kai liian pelottava. 

Rakastuminen tai lÀheisyys on pelottavaa. Voimakkaat tunteet on pelottavia.

Muakin pelottaa kaivatun lÀheisyys, vaikka se tuntuukin oikealta.

Joo voi se jĂ€nnittÀÀ ja jopa pelottaakin, mutta jos on oikea tyyppi, niin sitĂ€ kyllĂ€ hakeutuu lĂ€heisyyteen siitĂ€ huolimatta. Molemminpuolin. 

NÀin siinÀ kÀy.

Ai miten? Miten aiot hakeutua lÀheisyyteen?

Noin se menee luontevasti molemminpuolin, jos halu on molemminpuolista. Ei ole niin vaikeaa, varsinkin jos sinkuista kyse. 

Vierailija
2659/28822 |
14.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀmÀn jÀlkeen:

 

-Ihanaa???

ettÀ mikÀ ja missÀ oli? Ja kenen mielestÀ?

Vierailija
2660/28822 |
14.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta vietĂ€ nyt ihana joulu. Voi ettĂ€. Oikein unelmien joulu. Kuvittele. PelkkÀÀ vaaleanpunaista hattaraa vaan kaikki.

SiellÀ sun kummallisessa rakkauskuplassa. MitÀ kukaan ei vaan oo ikinÀ tajunnut.

 

TÀÀllÀ kaikki on mustaa ja pimeÀÀ.

Miten sua on loukattu?

Ketju on lukittu.