Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Oon kai liian pelottava.
Harva on. YleensÀ ollaan vain ei-kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kai liian pelottava.
Rakastuminen tai lÀheisyys on pelottavaa. Voimakkaat tunteet on pelottavia.
Muakin pelottaa kaivatun lÀheisyys, vaikka se tuntuukin oikealta.
Meinaatko ettÀ purisin?
Intiimiys pelottaa, kun ei ole tÀysin varma toisen tunteista. Ja on paljon pelissÀ, kun itsellÀ niin valtavasti tunteita. /sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kai liian pelottava.
Rakastuminen tai lÀheisyys on pelottavaa. Voimakkaat tunteet on pelottavia.
Muakin pelottaa kaivatun lÀheisyys, vaikka se tuntuukin oikealta.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kai liian pelottava.
Rakastuminen tai lÀheisyys on pelottavaa. Voimakkaat tunteet on pelottavia.
Muakin pelottaa kaivatun lÀheisyys, vaikka se tuntuukin oikealta.
Meinaatko ettÀ purisin?
Intiimiys pelottaa, kun ei ole tÀysin varma toisen tunteista. Ja on paljon pelissÀ, kun itsellÀ niin valtavasti tunteita. /sivu
KysyppÀ.
Vierailija kirjoitti:
SinĂ€, maailman paras ajatus đ€
Miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kai liian pelottava.
Rakastuminen tai lÀheisyys on pelottavaa. Voimakkaat tunteet on pelottavia.
Muakin pelottaa kaivatun lÀheisyys, vaikka se tuntuukin oikealta.
Joo voi se jÀnnittÀÀ ja jopa pelottaakin, mutta jos on oikea tyyppi, niin sitÀ kyllÀ hakeutuu lÀheisyyteen siitÀ huolimatta. Molemminpuolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kai liian pelottava.
Rakastuminen tai lÀheisyys on pelottavaa. Voimakkaat tunteet on pelottavia.
Muakin pelottaa kaivatun lÀheisyys, vaikka se tuntuukin oikealta.
Meinaatko ettÀ purisin?
Intiimiys pelottaa, kun ei ole tÀysin varma toisen tunteista. Ja on paljon pelissÀ, kun itsellÀ niin valtavasti tunteita. /sivu
KysyppÀ.
En tuu kysymÀÀn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SinĂ€, maailman paras ajatus đ€
Miehelle?
KyllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kai liian pelottava.
Rakastuminen tai lÀheisyys on pelottavaa. Voimakkaat tunteet on pelottavia.
Muakin pelottaa kaivatun lÀheisyys, vaikka se tuntuukin oikealta.
Joo voi se jÀnnittÀÀ ja jopa pelottaakin, mutta jos on oikea tyyppi, niin sitÀ kyllÀ hakeutuu lÀheisyyteen siitÀ huolimatta. Molemminpuolin.
NÀin siinÀ kÀy.
Vierailija kirjoitti:
NÀin hidasta ja epÀselvÀÀ!
Sama, nÀin hitaasti ei etene etanatkaan. -sivusta vaan totean
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kai liian pelottava.
Rakastuminen tai lÀheisyys on pelottavaa. Voimakkaat tunteet on pelottavia.
Muakin pelottaa kaivatun lÀheisyys, vaikka se tuntuukin oikealta.
Joo voi se jÀnnittÀÀ ja jopa pelottaakin, mutta jos on oikea tyyppi, niin sitÀ kyllÀ hakeutuu lÀheisyyteen siitÀ huolimatta. Molemminpuolin.
NÀin siinÀ kÀy.
Ai miten? Miten aiot hakeutua lÀheisyyteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kai liian pelottava.
Rakastuminen tai lÀheisyys on pelottavaa. Voimakkaat tunteet on pelottavia.
Muakin pelottaa kaivatun lÀheisyys, vaikka se tuntuukin oikealta.
Meinaatko ettÀ purisin?
Intiimiys pelottaa, kun ei ole tÀysin varma toisen tunteista. Ja on paljon pelissÀ, kun itsellÀ niin valtavasti tunteita. /sivu
KysyppÀ.
En ainakaan vielÀ uskalla kysyÀ, vaikka haluaisin tietÀÀ vastauksen. /sivu
Mutta vietÀ nyt ihana joulu. Voi ettÀ. Oikein unelmien joulu. Kuvittele. PelkkÀÀ vaaleanpunaista hattaraa vaan kaikki.
SiellÀ sun kummallisessa rakkauskuplassa. MitÀ kukaan ei vaan oo ikinÀ tajunnut.
TÀÀllÀ kaikki on mustaa ja pimeÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀin hidasta ja epÀselvÀÀ!
Sama, nÀin hitaasti ei etene etanatkaan. -sivusta vaan totean
:D :D totta, mutta nÀhdÀn niin harvoin, ni minkÀs teet.
Kuuluko ikinÀ selitystÀ?
EttÀ hei, toimimme nÀin, koska
Et moi, onko ok ettÀ
Ei.
JÀtetÀÀn vaan epÀtietoisuuteen ja kaiken ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kai liian pelottava.
Rakastuminen tai lÀheisyys on pelottavaa. Voimakkaat tunteet on pelottavia.
Muakin pelottaa kaivatun lÀheisyys, vaikka se tuntuukin oikealta.
Joo voi se jÀnnittÀÀ ja jopa pelottaakin, mutta jos on oikea tyyppi, niin sitÀ kyllÀ hakeutuu lÀheisyyteen siitÀ huolimatta. Molemminpuolin.
NÀin siinÀ kÀy.
Ai miten? Miten aiot hakeutua lÀheisyyteen?
Noin se menee luontevasti molemminpuolin, jos halu on molemminpuolista. Ei ole niin vaikeaa, varsinkin jos sinkuista kyse.
TÀmÀn jÀlkeen:
-Ihanaa???
ettÀ mikÀ ja missÀ oli? Ja kenen mielestÀ?
Vierailija kirjoitti:
Mutta vietÀ nyt ihana joulu. Voi ettÀ. Oikein unelmien joulu. Kuvittele. PelkkÀÀ vaaleanpunaista hattaraa vaan kaikki.
SiellÀ sun kummallisessa rakkauskuplassa. MitÀ kukaan ei vaan oo ikinÀ tajunnut.
TÀÀllÀ kaikki on mustaa ja pimeÀÀ.
Miten sua on loukattu?
Voi kyynel, mitÀ tuubaa tÀÀllÀ taas on.
Terkkuja!