Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Haluisitko tietää jotain.
Toki. Kerro?
Vierailija kirjoitti:
Haluisitko tietää jotain.
Ehkä
Oon ollut monta kuukautta jo niin zombi etten jaksa edes itkeä.
Mikään ei tunnu miltään.
Kaikki on ihan sama, en välitä enää mistään.
ja joku luulee, että nyt kaikki on hyvin. Ei mikään oo hyvin. Ei ikinä tuu olemaan.
Onkohan tää juttu menossa vakavampaan suuntaan vai jäämmeköhän kokeiluksi?
Vierailija kirjoitti:
Näin eilen kahvilassa sellaisen jo vähän vanhemman, ehkä 50 v pariskunnan suutelemassa. Mietin, että jaa kai joillakin vielä tuossakin iässä onnistaa löytää intohimoinen rakkaus.
Joillakin se on sitä vielä useiden vuosikymmenten jälkeen pitkässä avioliitossa, edelleen ja aina vaan. Olemme esimerkiksi mieheni kanssa elävä todiste sellaisesta sielunkumppanuudesta. Rakkautemme on vain vahvistunut kaikesta yhdessä kokemastamme.
(Tätä ketjua tulin vilkaisemaan vain ihmetelläkseni, mikä tämä oikein on.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin eilen kahvilassa sellaisen jo vähän vanhemman, ehkä 50 v pariskunnan suutelemassa. Mietin, että jaa kai joillakin vielä tuossakin iässä onnistaa löytää intohimoinen rakkaus.
Mistä tiedät milloin ne on löytäneet toisensa? :D Tunnen viiskymppisiä pariskuntia jotka pussailee julkisilla paikoilla, ja ne on löytäneet toisensa jo teininä tai viimeistään parikymppisenä.
mä en tunne
Mä tunnen, useammankin (samoista piireistä keskenään)
Syy tälle kaikelle?
Ei kukaan kerro! Se pitää vaan. No pitää vaan jaksaa, ja ymmärtää. Syyttää itseään. Jaksaa.
enpä jaksa enää.
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut monta kuukautta jo niin zombi etten jaksa edes itkeä.
Mikään ei tunnu miltään.
Kaikki on ihan sama, en välitä enää mistään.
ja joku luulee, että nyt kaikki on hyvin. Ei mikään oo hyvin. Ei ikinä tuu olemaan.
Hae itsellesi apua.
Arvelen että olisit eronnut mutta en voi keltään enää udella enkä tiedä mistä saisin tietää. Ei ainakaan somesta selviä
Vierailija kirjoitti:
sepä se kun mähän en kokeile, se on joko tai ei ollenkaan, tai noh en tiä kai se on ensin kokeiltava
Oli kiva jutella sun kanssas hetki perjantaina, vaikka olikin lyhyt hetki
Vierailija kirjoitti:
Milloin näet kaivattuasi seuraavan kerran?
Ens yönä, jos melatoniini toimii kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä se tässä vaiheessa enää haittaa?
-kaikki meni jo.
Elämän edellytykset. Ja muu.
Samaistun ajatuksiisi niin lujaa. Voisinpa halata sinua tuntematon. Ihmiset ovat julmia.
Vierailija kirjoitti:
Arvelen että olisit eronnut mutta en voi keltään enää udella enkä tiedä mistä saisin tietää. Ei ainakaan somesta selviä
mikset voi udella
Jos edes yksi ihminen ois vaivautunut kertomaan, että mistä tässä on kyse.
Se ois auttanut jaksamaan.
Mutta ei oo selitystä kuulunut. Mistään.
Vaaditaan vaan jatkuvasti kaikkea.
Jokseenkin irvokasta tulla sitten keulimaan jollain et miten ihanaa, joopajoo.
En Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sepä se kun mähän en kokeile, se on joko tai ei ollenkaan, tai noh en tiä kai se on ensin kokeiltava
Ei ollu multa. Haluan vakavaa. Muu ei riitä. Jospa vielä uskaltaisit lähestyä. Nainen sivulta
Mutta oon nyt todellakin löytänyt paikkani maailmassa.
Sieltä ihmiskunnan roskiksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tuhota sen kirjan. Runot yms.
Ei tätä vaan ole.
Tee se, jos siltä tuntuu. En todellakaan loukkaantuisi. Onkin aika unohtaa, ja jokin konkreettinen voi turhaan muistuttaa turhasta jutusta.
Naiselta naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet, että olisi eronnut?
Aina.