Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (3663)
Vierailija kirjoitti:
Voisin hieroa sun jalkoja. Harjata hiukset. LĂ€mmittÀÀ juoman. SyleillĂ€. Suudella.đ§»
MinÀkin siun. Auttaisitko irroittamaan vierasesineen jalkapohjastani, on jotenkin kehittÀnyt ympÀrilleen kovan kynsimÀisen sierettymÀn tai kovettuman, hankaloittaa kÀvelyÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin hieroa sun jalkoja. Harjata hiukset. LĂ€mmittÀÀ juoman. SyleillĂ€. Suudella.đ§»
MinÀkin siun. Auttaisitko irroittamaan vierasesineen jalkapohjastani, on jotenkin kehittÀnyt ympÀrilleen kovan kynsimÀisen sierettymÀn tai kovettuman, hankaloittaa kÀvelyÀ.
Auttaisin. đ€
Kokeile kookosöljyÀ. Antibakteerinen ja pehmentÀÀ hyvin ihoa.
MinÀ en jaksa enÀÀ edes huomiseen. Mutta mitÀpÀ siitÀ. Ei kiinnosta.
Halusin vain kertoa sinulle, tÀrkeimÀlle, rakkaimalle ettÀ ikÀvöin sinua valtavasti. Kaipaan lÀmpöiseen syliisi
Vierailija kirjoitti:
Oon kai liian pelottava.
Tai vaan ihastunut vÀÀrÀÀn?
Tuskin oot pelottava. EihÀn juuri kukaan ole, paitsi jotkut hullut tyyliin Michael PenttilÀ ja vastaavat vaaralliset sekopÀÀt.
On erikoinen tyyli osoittaa tÀrkeyttÀ tÀmmönen. Ei vÀlity oikein.
JÀnnÀ miten jonkun lÀhellÀ voi ekalla tapaamisella tuntea kipinÀÀ ja joku toinen taas on aivan neutraalia seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitÀ mitÀ oli meidÀn vÀlillÀmme. Olisin tarvinnut paon arjestani. Et enÀÀ edes tervehdi. Ei se mitÀÀn. EhkÀ nÀmÀ tunteet vielÀ hÀviÀvÀt.
Niin minÀkin kaipaan. Mutta en halua olla pelkkÀ pakopaikka. Haluan kaiken. Kaikki tai ei mitÀÀn.
-Sivusta- nÀillÀ spekseillÀ naiselle, haluan kaiken sun kanssasi. Haluaisin olla varma, ettÀ nÀÀt meissÀ potentiaalia. EtkÀ vaan leiki mun tunteilla. Susta oon varma.
NÀin minÀ hÀnessÀ ja meissÀ. Vetovoimakin vÀlillÀmme tuntui hyvin intiimiltÀ.
MÀ haluaisin vielÀ reilusti intiimimmÀn suhteen. /sivu
Vierailija kirjoitti:
Tammikuussa nÀhdÀÀn
Miksi siirrÀt koko ajan? Yli kaks vuotta oot jo siirtÀny aina eteenpÀin
On mulla ollut omanikÀisiÀ naisihastuksia. En vaan kehtaa laittaa niitÀ tÀnne.