Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Miten kauan tämä vielä jatkuu?
Vierailija kirjoitti:
Voisin hieroa sun jalkoja. Harjata hiukset. Lämmittää juoman. Syleillä. Suudella.🧻
Minäkin siun. Auttaisitko irroittamaan vierasesineen jalkapohjastani, on jotenkin kehittänyt ympärilleen kovan kynsimäisen sierettymän tai kovettuman, hankaloittaa kävelyä.
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan tämä vielä jatkuu?
Viikon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin hieroa sun jalkoja. Harjata hiukset. Lämmittää juoman. Syleillä. Suudella.🧻
Minäkin siun. Auttaisitko irroittamaan vierasesineen jalkapohjastani, on jotenkin kehittänyt ympärilleen kovan kynsimäisen sierettymän tai kovettuman, hankaloittaa kävelyä.
Auttaisin. 🤍
Kokeile kookosöljyä. Antibakteerinen ja pehmentää hyvin ihoa.
Minä en jaksa enää edes huomiseen. Mutta mitäpä siitä. Ei kiinnosta.
Halusin vain kertoa sinulle, tärkeimälle, rakkaimalle että ikävöin sinua valtavasti. Kaipaan lämpöiseen syliisi
Vierailija kirjoitti:
Oon kai liian pelottava.
Tai vaan ihastunut väärään?
Tuskin oot pelottava. Eihän juuri kukaan ole, paitsi jotkut hullut tyyliin Michael Penttilä ja vastaavat vaaralliset sekopäät.
Vierailija kirjoitti:
Tee jotain.
Niin oli tarkoitus
On erikoinen tyyli osoittaa tärkeyttä tämmönen. Ei välity oikein.
pelastatko jos joudun tikun nokkaan?
Jännä miten jonkun lähellä voi ekalla tapaamisella tuntea kipinää ja joku toinen taas on aivan neutraalia seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä mitä oli meidän välillämme. Olisin tarvinnut paon arjestani. Et enää edes tervehdi. Ei se mitään. Ehkä nämä tunteet vielä häviävät.
Niin minäkin kaipaan. Mutta en halua olla pelkkä pakopaikka. Haluan kaiken. Kaikki tai ei mitään.
-Sivusta- näillä spekseillä naiselle, haluan kaiken sun kanssasi. Haluaisin olla varma, että näät meissä potentiaalia. Etkä vaan leiki mun tunteilla. Susta oon varma.
Näin minä hänessä ja meissä. Vetovoimakin välillämme tuntui hyvin intiimiltä.
Mä haluaisin vielä reilusti intiimimmän suhteen. /sivu
Vierailija kirjoitti:
Tammikuussa nähdään
Miksi siirrät koko ajan? Yli kaks vuotta oot jo siirtäny aina eteenpäin
Tuskinpa nähdään tällä menolla enää missään.
Ei mikään voi olla tämmöstä!
Näin hidasta ja epäselvää!
On mulla ollut omanikäisiä naisihastuksia. En vaan kehtaa laittaa niitä tänne.