Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Kaipaan sitä mitä oli meidän välillämme. Olisin tarvinnut paon arjestani. Et enää edes tervehdi. Ei se mitään. Ehkä nämä tunteet vielä häviävät.
Vierailija kirjoitti:
Mä sivuutan täällä jatkossa kaikki ilkeämieliset ja seksinhajuiset. Asiallista, hyvää käytöstä ja järkevää vain. Jos edes käyn.
Pitäisi olla sanomattakin selvä tapa toimia. Hyvä, sinäkit opit tänään jotain uutta.
Kit kit. Alkoiko kitisyttää.
Vierailija kirjoitti:
Fixus hoitaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fixus hoitaa
AD jatkaa auton matkaa! AD
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä mitä oli meidän välillämme. Olisin tarvinnut paon arjestani. Et enää edes tervehdi. Ei se mitään. Ehkä nämä tunteet vielä häviävät.
Niin minäkin kaipaan. Mutta en halua olla pelkkä pakopaikka. Haluan kaiken. Kaikki tai ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin hieroa sun jalkoja. Harjata hiukset. Lämmittää juoman. Syleillä. Suudella.🧻
Miksi vessapaperirulla? Ootko paperitehtaalta?
Käytin sitä aiemmassa viestissä missä kerroin, että voin vaihtaa kaivatun vaipat kun on mummo.
Oot siis se t-mies, joks kampaa ja letittää kaivate Btä.
Siis T Mies ja hänen B:nsä - heitäkö vielä muistelet?
Eivät käy juurikaan täällä kun tapailevat IRL nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tämä panetus on nyt sillä tasolla, että jos olisimme jo panneet, niin laittaisin viestiä.
Tietysti. En epäile hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö teillä vielä monta sivua siihen ,ettei kukaan ymmärrä ketään?
Halojata halloo! Kukapa siellä linjoilla? Kenellepä lähetetään terveiset? Olisko sulla laittaa myös biisitoivetta tulemaan?🤗
Demis roussos For ever and ever
Täällä yks nainen y ja terveisiä mieskaivatulle x. Ja biisitoiveena lisää Demis Roussosia: My friend the wind.
Milloin näet kaivattuasi seuraavan kerran?
Vierailija kirjoitti:
En kerro.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Ei tietoa, ilmoitti jo viimekuussa että joulukuus on liian kiirettä 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tämä panetus on nyt sillä tasolla, että jos olisimme jo panneet, niin laittaisin viestiä.
Tietysti. En epäile hetkeäkään.
Opetin nuorena yhdelle miehelle, että jos laitan Moi niin se tarkoittaa I need sex xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin kaipaan. Mutta en halua olla pelkkä pakopaikka. Haluan kaiken. Kaikki tai ei mitään.
-Sivusta- näillä spekseillä naiselle, haluan kaiken sun kanssasi. Haluaisin olla varma, että näät meissä potentiaalia. Etkä vaan leiki mun tunteilla. Susta oon varma.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joskus vuosien päästä. Ei meille tapaaminen ole se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tuun vaihtaa sun vaipat kun oot mummo đź§»
Nn? Pitäisikö sun katsella ikäisiäsi, ettei tarvi ihan noin romanttiseksi heittäytyä.
yea right