Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (3663)
Vierailija kirjoitti:
Milloin nÀet kaivattuasi seuraavan kerran?
TiedÀn, mutten vielÀ kerro kellekÀÀn.
NĂ€illĂ€ nĂ€kymin ehkĂ€ sattumalta jossain, vaikka kaupassa. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitÀ mitÀ oli meidÀn vÀlillÀmme. Olisin tarvinnut paon arjestani. Et enÀÀ edes tervehdi. Ei se mitÀÀn. EhkÀ nÀmÀ tunteet vielÀ hÀviÀvÀt.
Niin minÀkin kaipaan. Mutta en halua olla pelkkÀ pakopaikka. Haluan kaiken. Kaikki tai ei mitÀÀn.
Arvostan. Vaikea tÀllÀ tuntemisen tasolla sanoa vakavammasta, vaatisi yhdessÀ vietettyÀ aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Saatteko te jotenkin itsetuntoboostia siitÀ ettÀ olette perse pystyssÀ heti miestÀ varten? Laittaudutte, keikistelette ja muikistelette miehelle? Onko tÀmÀ tapa vaatia mieheltÀ jonkinlaista arvostamista takaisin pÀin? Oletatteko ettÀ tÀmÀ on tie pitÀÀ mies itsellÀnne?
đ En alentuisi moiseen..
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitÀ mitÀ oli meidÀn vÀlillÀmme. Olisin tarvinnut paon arjestani. Et enÀÀ edes tervehdi. Ei se mitÀÀn. EhkÀ nÀmÀ tunteet vielÀ hÀviÀvÀt.
Niin minÀkin kaipaan. Mutta en halua olla pelkkÀ pakopaikka. Haluan kaiken. Kaikki tai ei mitÀÀn.
-Sivusta- nÀillÀ spekseillÀ naiselle, haluan kaiken sun kanssasi. Haluaisin olla varma, ettÀ nÀÀt meissÀ potentiaalia. EtkÀ vaan leiki mun tunteilla. Susta oon varma.
NÀin minÀ hÀnessÀ ja meissÀ. Vetovoimakin vÀlillÀmme tuntui hyvin intiimiltÀ.
Saatteko te jotenkin itsetuntoboostia siitÀ ettÀ olette perse pystyssÀ heti miestÀ varten? Laittaudutte, keikistelette ja muikistelette miehelle? Onko tÀmÀ tapa vaatia mieheltÀ jonkinlaista arvostamista takaisin pÀin? Oletatteko ettÀ tÀmÀ on tie pitÀÀ mies itsellÀnne?
KyllÀ nostaa itsetuntoa vÀhÀn persettÀÀn pyöritellÀ ja huomata miesten kiimaiset katseet. Tulee kiva olotila. Tuntuu, ettÀ on antanut jotain miettimisen aihetta. Sellaista syvempÀÀ tasoa. KyllÀ se on toki myös tie pitÀÀ mies itsellÀni. Ettekö ole huomanneet, kannattaa panna merkille.
" -Sivusta- nÀillÀ spekseillÀ naiselle, haluan kaiken sun kanssasi. Haluaisin olla varma, ettÀ nÀÀt meissÀ potentiaalia. EtkÀ vaan leiki mun tunteilla. Susta oon varma."
Tosi moni haluaisi omia tÀmÀn viestin. MikÀ saa sinut noin varmaksi asiasta? Miksi ajattelet, ettÀ hÀn leikkisi tunteillasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Sivusta- nÀillÀ spekseillÀ naiselle, haluan kaiken sun kanssasi. Haluaisin olla varma, ettÀ nÀÀt meissÀ potentiaalia. EtkÀ vaan leiki mun tunteilla. Susta oon varma.
En koskaan leikkisi tunteillasi. En ainakaan tarkoituksella. Niin mÀkin susta. Laita viesti.
Kuvitelmia sinusta mies, ja minusta, meidÀn yhteisestÀ elÀmÀstÀ kariutui siihen, kun tajusin sinun haluavan pelkkÀÀ seksiÀ kanssani, kuten kaikki muutkin miehet tÀhÀn asti. Se vaan sattui pahemmin, kun sinussa oli jotain, mikÀ sai minut kuvittelemaan meistÀ enemmÀn ja nyt on vaan haikee olo niiden kuvitelmien ja ajatuksien:" tÀhÀnkö minun seikkailuni toi minut". PerÀÀn.
Parempi, kun en enÀÀ anna yhdenkÀÀn miehen antaa tunteellista valtaa itsestÀni.
Tai sitten aloitit kissa-hiiri leikin kanssani, mitÀ en vaan tajunnut, enkÀ loppupeleissÀ halua tajuta ja ymmÀrtÀÀ miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan. Vaikea tÀllÀ tuntemisen tasolla sanoa vakavammasta, vaatisi yhdessÀ vietettyÀ aikaa.
Niin, kaikella tarkoitan lÀhinnÀ sitÀ yhteistÀ aikaa alkuun. IkinÀhÀn ei voi tietÀÀ, miten kÀy ja kuka saa onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuun vaihtaa sun vaipat kun oot mummo đ§»
Nn? PitÀisikö sun katsella ikÀisiÀsi, ettei tarvi ihan noin romanttiseksi heittÀytyÀ.
YritÀn
Lopettakaa jo toi paskan jauhanta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan leikkisi tunteillasi. En ainakaan tarkoituksella. Niin mÀkin susta. Laita viesti.
En laita :D Kaivattuni ei ajattele musta noin. Valitettavasti :)
EhkÀ tuonpuoleisessa ollaan vain sieluja eikÀ ole mitÀÀn aikaa ja ikÀÀ. PÀÀsisi tÀstÀkin kahleesta.
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ tuonpuoleisessa ollaan vain sieluja eikÀ ole mitÀÀn aikaa ja ikÀÀ. PÀÀsisi tÀstÀkin kahleesta.
TÀhÀn kahleeseen se tieto ei suoranaisesti auta mutta tieto vapaudesta kuoleman jÀlkeen saattaa olla mukavaa. TÀytyy jaksaa kahlata lÀpi koko elÀmÀn.
Vierailija kirjoitti:
MitĂ€ jos teen sulle kirjan? MitĂ€ toivot siihen? đ
Tee vaan. Mullakin on tekeillÀ. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
46 vuotiaalle naiselle đč ja đ
Yh vai rouva?
Rouva
MitÀ? TÀÀllÀ mÀ oon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pussailu on vÀhintÀ mitÀ voimme tehdÀ.
Sekin vaatii kyllÀ omat jÀrjestelynsÀ, ettÀ missÀ ja milloin.
eikÀ vaadi, ihan vaikka siellÀ missÀ tavataan ni voidaan mun puolesta
Toivottavasti ensiviikolla, riippuu työvuoroista.