Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just, kun musta tuntuu, et ollaan lÀhennytty kaipaamani kanssa henkisesti, niin sitten tuleekin jostain syystÀ kylmÀÀ vettÀ pÀin kasvoja. MÀ tarviin varmuutta, myös toiselta, et uskallan lÀhestyÀ..
Millaista kylmÀÀ vettÀ?
HÀn on lÀhtemÀssÀ.
Kirjoita koko meidĂ€n suvun nimet tĂ€hĂ€n, 300vuodelta. IsĂ€n puolen, venĂ€jĂ€stĂ€ suomeks kÀÀnnettynĂ€ đ
Hanipöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
Voisinpa olla tykönĂ€si. đ„°
Oon ollut tÀnÀÀn sÀngyn pohjalla. VÀhÀn sivuoireita tullut. EnÀÀ 2 tablettia niin sitten on kuuri syöty. Inhoan antibiootti kuureja.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Jestas, miten tyylikkÀÀn seksikkÀÀt ratsastussaappaat yhdellĂ€ kaunottarella tĂ€nÀÀn oli. Just sellaiset pohkeita nuolevat ja sileĂ€t kuin pitÀÀkin, eikĂ€ mitkÀÀn lönttĂ€navettasaappaat. Maltillisesti korkoa eikĂ€ epĂ€kĂ€ytĂ€nnölliset h**rakorot, joilla nainen ei voi edes kĂ€vellĂ€ normaalisti. Joillakin on pettĂ€mĂ€tön tyylitaju. đđŒ
Ihan sivusta. Olisi turn off jos ihastus arvioisi noin mun pukeutumiseni jos tykkÀisin itte lönttÀkengistÀ.
muu muu vaan.
Vierailija kirjoitti:
Jestas, miten tyylikkÀÀn seksikkÀÀt ratsastussaappaat yhdellĂ€ kaunottarella tĂ€nÀÀn oli. Just sellaiset pohkeita nuolevat ja sileĂ€t kuin pitÀÀkin, eikĂ€ mitkÀÀn lönttĂ€navettasaappaat. Maltillisesti korkoa eikĂ€ epĂ€kĂ€ytĂ€nnölliset h**rakorot, joilla nainen ei voi edes kĂ€vellĂ€ normaalisti. Joillakin on pettĂ€mĂ€tön tyylitaju. đđŒ
Kukaan ns. normaali (eli fiksu ja sivistynyt) ihminen ei edes kÀytÀ tuollaista sanaa kuin h**rakorot tai ylipÀÀtÀÀn kehu jotain vertailemalla johonkin mielestÀÀn ikÀvÀÀn kuten lönttÀnavetta- tai h**rasaappaat..
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita koko meidĂ€n suvun nimet tĂ€hĂ€n, 300vuodelta. IsĂ€n puolen, venĂ€jĂ€stĂ€ suomeks kÀÀnnettynĂ€ đ
sorry, jÀÀnee vÀlistÀ. En tiedÀ edes vanhempiesi nimiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Etunimen kirjoittamisessa ei ole mitÀÀn vÀÀrÀÀ ellei ole tunnistettava, eli ainoa laatuaan.
HĂ€n on mulle ainoa laatuaan, pidĂ€n hĂ€nen nimestĂ€kin tosi paljon. đ Mut en halua, et sit joku alkaa trollaamaan tÀÀllĂ€ jatkuvasti sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita kolmas nimi.
Pippa Laukka ? Olet mitÀ syöt ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just, kun musta tuntuu, et ollaan lÀhennytty kaipaamani kanssa henkisesti, niin sitten tuleekin jostain syystÀ kylmÀÀ vettÀ pÀin kasvoja. MÀ tarviin varmuutta, myös toiselta, et uskallan lÀhestyÀ..
Millaista kylmÀÀ vettÀ?
HÀn on lÀhtemÀssÀ.
Mihin? Ketjusta vai irl?
Kaipaan sua niin, etten unta saa. MielessÀ pyörii pÀivÀn paras hetki, joka olisi se, kun suihkunraikkaana odottelisin, ettÀ olet tehnyt iltatoimesi ja sulkisit oven perÀssÀsi. Tulisit viereeni ja kun kÀtesi löytÀisi iholleni, huomaisit, ettÀ olen unohtanut pukea yöpaidan ja pikkarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ns. normaali (eli fiksu ja sivistynyt) ihminen ei edes kÀytÀ tuollaista sanaa kuin h**rakorot tai ylipÀÀtÀÀn kehu jotain vertailemalla johonkin mielestÀÀn ikÀvÀÀn kuten lönttÀnavetta- tai h**rasaappaat..
Ei ÀÀneen. Muuten kyllÀ. AnonyyminÀ ehkÀ. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista kylmÀÀ vettÀ?
HÀn on lÀhtemÀssÀ.
Mihin? Ketjusta vai irl?
Mun luota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KetÀ kaipaat?
Tekis mieli kirjoittaa hÀnen etunimi, kun oon niin vÀsynyt. EhkÀ se ei ois kuitenkaan reilua.
HĂ€n on varmaan ainoa sen niminen maailmassa.
Molemmilla on vissiin kolmikirjaiminen nimi ja toisen nimi pÀÀttyy siihen millÀ toisen alkaa.
Suunnitelma on laadittu seuraavaksi 4 vuodeksi.PÀivÀ pÀivÀltÀ selkenee. Suunnitelman pÀÀtös on aurinkoinen